Skip to main content

Ukucaj Endorphin na Entrio i ostvari ekskluzivni popust od 20% za nastup Paula Kalkbrennera u Cave Romane

Paul Kalbrenner u četvrtak 25. srpnja stiže na jedinstvenu istarsku lokaciju, antički kamenolom Cave Romane u Vinkuranu.

Kako bismo našim vjernim čitateljima osigurali povoljnije ulaznice, Klubska Scena je u suradnji s Future Scopeom pripremila promo kod “Endorphin” za 20% popusta, kojeg se upisuje prilikom kupnje ulaznice u sustavu Entrio za nastup njemačke zvijezde u Cave Romane. S promo kodom “Endorphin” imate priliku plesati za 20% manje pa iznos koji plaćate jest 40€ umjesto 50€ koliko iznosi trenutno aktualna cijena ulaznice.

Ponuda je ograničena i vrijedi samo za 25. srpnja i dolazak Paula Kalbrennera u Cave Romane.

Dok ne stigne u Hrvatsku, Kalkbrennera trese Euro groznica!

Kada Paulu Kalkbrenneru glava nije u glazbi, onda mu je u nogometu. U više intervjua je spomenuo koliko voli pratiti nogomet, a često na svojim gažama nastupa u dresovima, posebice u njegovom vlastitom dizajniranom po kultnom njemačkom dresu iz 1990.

foto: Kalkbrennerovo prezime se na njemačkim dresovima viđa češće od nekih igrača

Već neko vrijeme dostupna je “Kalkbrenner 10” u bijeloj kolekciji, a sada u Euro groznici koja trese Njemačku, Paul Kalkbrenner je izbacio i crnu verziju dresa.

Nogometni dresovi iz 90-ih su inspiracija za brojne modne kolekcije, pa je tako osim Kalkbrennera i Defected nedavno izbacio svoj dres po uzoru na “vatrene” iz 98′. Ako želite imati Kalkbrennerovu 10-ku na leđima i ikonski nogometni dizajn, kliknite ovdje i saznajte više o dresu.

Carl Cox odabrao najvažnije ploče iz svoje kolekcije vinyla za novi fotografski projekt

Carl Cox je odabrao nekolicinu najvažnijih ploča iz svoje bogate kolekcije vinyla za novi fotografski projekt jednostavno nazvan “Carl“. Riječ je o projektu fotografa Marka Vesseyja koji će bogatu kolekciju ploča legendarnog britanskog DJ-a pretvoriti u izložbu fotografija.

foto: Mark Vessey

“Svaka ploča koju imam je kupljena u dućanu. Ovo nije promo materijal. Svaki put bih došao u dućan, kopao i tražio. Ova kolekcija je najbolje od najboljeg!” poručuje Carl Cox.

Legendarni Cox ima kolekciju od preko 150 tisuća vinyla, a za novi projekt je odabrao funk, soul, disco, rare groove, rave, detroit techno, hip-hop, electro i pop izdanja na pločama umjetnika poput Run DMC, Candi Staton, Talking Heads, Carrie Lucas, Fleetwood Mac, Duran Duran, Lil Louis, Doug Lazy i mnogih drugih koji su obilježili njegovu karijeru.

foto: Mark Vessey

“Svaka odabrana ploča ima priču iza sebe i bilo je vrlo emotivno birati ploče koje su mi pomogle u oblikovanju moje karijere” kaže Carl te dodaje “Gledajući Marka kako radi stvarno mi pomaže da razumijem kako možete dublje pogledati u umjetnost i tjera me da shvatim kako sam privilegiran i da prepoznam odgovornost koju imam prema glazbi koju dijelim s ljudima na plesnom podiju.”

Izložba “Carl” će biti postavljena krajem srpnja u Enter Galleryju u Brightonu, a online će biti dostupne fotografije u obliku postera i plakata za zid koje će svatko od nas moći preuzeti za sebe.

foto: jedna od izložbi britanskog fotografa koji je sličan projekt napravio s Fatboy Slimom i s Defectedom

Ljetni program zadarske Opere: David Penn, Mark Knight, Matt Sassari i mnogi drugi gosti!

Ljeto nam hvata zamah, a samim time i uzavrela ljetna sezona u zadarskom klubu Opera koji je već nekoliko tjedana otvoren svakodnevno i pruža bogati program lokalnim gostima te brojnim turistima koji pristižu u Donatov grad.

Vrhunac sezone nam tek stiže, a samim time se i pojačava program u zadarskoj Operi u kojoj će tijekom ljetnih mjeseci za pulom se izmjenjivati miks internacionalnih zvijezda i lokalnih talenata.

Do sad je Opera već objavila dio internacionalnih zvijezda koja u Zadar stižu, a to su Alaia & Gallo, David Penn, Mark Knight, Matt Sassari, The Cube Guys i The Stickmen Project. Uz njih će za pultom svirati i neka dobro poznata domaća imena poput Koste Radmana, ali i lokalni talenti kao što su Adam P, Alvize, Cho, Double D, Jan Kulas, Lumix, Maky, Moxx i Percassi.

Prvo internacionalno gostovanje sezone je bilo proteklog tjedna s iskusnim talijanskim duo The Cube Guys. Program gostovanja se nastavlja već sutra s dolaskom prekaljenog španjolskog house velikana Davida Penna, iza kojeg već se u petak za pult penje dobro poznati hrvatski DJ Kosta Radman.

Već 10. srpnja iz Marseilla u Zadar stiže Matt Sassari poznat po svom jedinstvenom miksu techna i tech-housea, ali i po hitovima koje je skladao, kao što su “Give It To Me i Put A Record On”. 18. srpnja u Operu stiže iskusni talijanski DJ i producent rudeejay s bogatom karijerom od dva desetljeća u kojoj je radio s najvećim svjetskim imenima i sa svojom glazom prošao sve krajeve svijeta.

Live act senzacija iz Ujedinjenog Kraljevstva koja broji milijarde pregleda na društvenim mrežama – The Stickman Project u Zadar stiže 25. srpnja. Sredinom kolovoza, točnije 14. dana u mjesecu, iz Velike Britanije stiže još jedan gost. Riječ je o velikanu house glazbe i tvorcu Toolroom Recordsa – Mark Knightu! Krajem ljeta, 29. kolovoza u Operu još pristižu Alaia & Gallo, dinamični talijanski duo koji hara europskim klubovima još od njihovog singla “Beat of the Drum” koji ih je probio na scenu.

Sve dodatne informacije o ljetnom programu zadarske Opere možete pronaći na društvenim mrežama kluba, a na službenoj web stranici možete osigurati ulaznice za sve događaje kluba.

Program po datumima, zasad poznatih ljetnih gostovanja u zadarskoj Operi

4. srpnja – David Penn
5. srpnja – Kosta Radman
10. srpnja – Matt Sassari
18. srpnja – rudeejay
25. srpnja – The Stickman Project
14. kolovoza – Mark Knight
29. kolovoza – Alaia & Gallo

Uzavrela atmosfera Music Reactions Outdoor Rave-a kroz analogni objektiv

,,Ja sam dosta dugo bio veliki fan njihovih partya i jako mi je drago što sam sada u prilici zabilježiti momente u kojima sam i sam sudjelovao i sudjelujem i divne ljude sa kojima dijelim istu strast. To što Music Reactions radi se estetski u potpunosti poklapa sa mojom vizijom i onim što ja radim, tako da sam sada napokon u mogućnosti da svoje ideje i svoju kreativnost izražavam skroz slobodno.’’ ispričao nam je on o tome šta za njega znači ova suradnja.

Samim gledanjem u ove analogne fotografije moguće je revidirati kako je to bilo našim rejverima na cjelovečernjem partijanju u Luci Beograd uz neka od najjačih imena sa scene: Vladimir Dubyshkin, Boston 168, kao i KI/KI kojoj je ovo premijerni, dugoočekivani nastup u Srbiji.

Jasno se vidi da su strast, ljubav i pozitivne vibracije bili sveprisutni na posljednjem React-u ljetne sezone i upravo zbog toga jedva čekamo Terminal V Croatia koji će se održati od 18. do 22. srpnja u Tisnom i gdje će Music Reactions biti domaćin Yard stagea.

Inače, je ovo prvi put da se Terminal V održava van granica Škotske i za lokaciju je odabrana Hrvatska zbog inovativnog doživljaja uz sunce i jadransku obalu, koji je posve drugačiji od dosadašnjeg u mračnom, klupskom ambijentu. Music Reactions će otvoriti prvi dan festivala uz njihovog rezidenta RAR, ali i kultna imena poput Azyra, Dyena i SIKOTI-ja, a u nastavku festivala očekuje nas još brojnih velikana techno scene.

Čovjek iza parka Orsule, Andro Vidak: “Umjetnost je strahovito važna za razvoj društva”

Androm Vidak je čovjek iza parka Orsule. Dobro poznato ime u cijelom Dubrovniku, glazbom se bavi cijeli svoj život. Početkom 2000-ih je radio pregršt partyja, a nešto kasnije tijekom milenija “bacio” se u projekt parka Orsule. Iz ničega je stvorio amfiteatar s kojeg puca pogled na Dubrovnik i najbliže otoke. Nakon nekoliko godina u kojima se nije koristio potencijal Orsule, ona se proteklog vikenda vratila u svom punome sjaju.

U razgovoru s Androm smo se prisjetili nastanka parka Orsule, kao i priče koju ona nosi, njene društvene i glazbene važnosti te programa u sklopu kojeg ovog tjedna BSH events donosi svoju energiju i brzorastuću britansku zvijezdu Ben Sterlinga.

Park Orsula je danas definitivno najljepši vidikovac u Dubrovniku, i za njega se može s punim pravom reći da je jedna od najljepših ljetnih pozornica na svijetu. No, ona nije nastala preko noći – već ste ju praktički kamen po kamen stvorili. Kako ste uopće pronašli Orsulu i došli do ideje da ju uredite? Koliko je sve to trajalo?

Orsulu sam počeo stvarati kao mladić, prije 21 godinu. Želja za muzikom koju ne gasi policija kad je najslađe, stvorila je to mjesto. Tada sam sa svojim velikim razglasom radio puno partija na raznim lokacijama na dubrovačkom području i svugdje se problem buke javljao kao prvi i posljednji, najveći problem. Želio sam sebi stvoriti mjesto za nesmetan rad na muzici i tražeći takvo, zaboravljeno mjesto a koje nitko drugi nije bacio oko, pronašao sam Orsulu, zaraslu i zaboravljenu deponiju smetlišta.

Dubrovnik ima pregršt predivnih lokacija, među kojima se park Orsula posebno ističe. Što Orsulu čini posebnom u odnosu na ostatak grada?

Ona je na takvom uzvišenom mjestu, na vrhu okomite klisure 200 m nad morem i nudi jedan od najljepših pogleda na staru dubrovačku gradsku jezgru i njen akvatorij tako da joj drugi atributi ne trebaju. Nadalje ona se ističe svojom „kič free“ formom i načinom na koji je građena, a to je pljuni u ruke brajo, bez strojeva, laičkim građevinskim pristupom tako da iz svakog njenog kamena sjaji volja, upornost, želja i strast.

Usprkos svojoj atraktivnoj lokaciji i položaju, nekoliko godina se nije koristio “potencijal” Orusle, tek ponovno od ove godine kada ste vi dobili natječaj od grada za koncesiju i ponovno složili cijeli ljetni program. Znamo iz prethodnih medijskih natpisa kroz godine da nije bilo sve najbajnije, ali kakva je situacija sada?

Sada sam prihvatio činjenicu da za svoje djelo moram Gradu plaćati koncesiju jer je riječ o gradskom zemljištu, a to sam želio izbjeći sve ove godine kako Orsula ne bi završila u privatnim rukama nego ostala zauvijek gradska i javna. Godinama sam pokušavao poticati Grad da njegove javne ustanove upravljaju tim javnim prostorom, a one su se redale bez ozbiljne volje da pokreću sadržaj i tako je nastao vakum iz kojega sam shvatio da se osobno moram aktivirati i svoju bebu staviti na noge i školovati je do kraja kako bi imala bolje pretpostavke za dugovječan i sretan život.

Sada elektronička glazba svira sa kase u Konzumu i sve je grozno iskomercijalizirano.

Vi sami ste aktivni u Dubrovniku u kontekstu glazbe cijeli život. Kako gledate nekoć i danas na alternativnu, elektroničku, urbanu scenu u gradu?

Muzika je meni uvijek bila zanimljiva kao alternativan način izražavanja. Dvijetisućitih sam radio jako puno partija dok su oni bili prodor nove energije i dolazili iz underground miljea. Sada elektronička glazba svira sa kase u Konzumu i sve je grozno iskomercijalizirano. Alternativni pristup bio bi spajanje posebnih lokacija, prirode i onih autora koji rade muziku zbog muzike, a ne samo zbog novaca. To je izazov koji nudi rast, omogućiti uvjete za rad onima koji rade i stvaraju kvalitetnu glazbu uz neprekidno njegovanje publike.

Imali publike za nju? Imali mladih glazbenika, bendova, DJ-eva, generalno umjetnika koji mogu iznjedriti neke nove “valove”?

Ima mladih muzičara, sjajnih, talentiranih. Moja misija je omogućiti njihovu promociju i prezentaciju. Iskustvom, znanjem i kredibilitetom koje sam stekao u životu želim pomoći afirmaciji umjetnika koji tu pomoć i te kako trebaju. Publika svakako prepoznaje sistemski i kvalitetan rad i ako trenutno i nema publike, nema je jer se njome godinama nitko nije bavio na pravi način. Istina, tu zarade nema, ali ima drugih načina na koje se novci mogu zaraditi, a potom investirati u muziku. Orsula je samoodrživ projekt jer ima paralelni pogon gdje nudimo zakup prostora za privatne evente s najljepšim pogledom i od sredstava uprihodovanih takvom djelatnošću ne kupujemo BMW-ove nego potrebni infuzni dio vraćamo muzici, našoj vječnoj ljubavi.

Upravo kroz Orsulu, Dubrovnik ima koncertnu lokaciju za 500~ posjetitelja koji mogu uživati u jedinstvenom ambijentu i alternativnoj, elektroničkoj i urbanoj glazbi. Koliko je važna Orsula u tom kontekstu za Grad?

Jako je važna s aspekta razvoja društvene svijesti građana. Umjetnost je strahovito važna za razvoj društva općenito. Orsula je namijenjena prvenstveno građanima. Ona je park u koji građani danju slobodno dolaze šetati i uživati, a noću se pretvara u čarobnu pozornicu koja nudi posve autentičan i originalan doživljaj destinacije. Dubrovnik kroz nju dobiva nešto svoje, što nema netko drugi, a to je u moru konfekcijskog kič sadržaja izrazito korisno jer sjaji i odudara pa je samim time izvrsna promotivna platforma koju će svaka pametna vlast iskoristiti.

Svi promotori te razine su dobro došli na Orsulu. Fuzija dobrih energija uvijek proizvodi korisne društvene efekte!

S obzirom na kapacitet i veličinu Orsule, koliko je ona održiva na ovaj način bez da se “komercijalizira” i ostane vjerna svom štihu kojeg je dosad gajila? Jel možda jedan od modela upravo ovaj koji će biti pri samom početku ljeta na Orsulu, kada gostuje BSH Events u Dubrovnik i oni organiziraju svoj događaj kod vas?

Gostovanje BSH eventsa je samo jedan od poteza koji smo povukli kako bismo ispromovirali ovo sve o čemu govorim. Oni zahvaljujući svom kvalitetnom i profesionalnom pristupu organizaciji evenata imaju doseg prema publici kakav mi nemamo. Svi promotori te razine su dobro došli na Orsulu. Fuzija dobrih energija uvijek proizvodi korisne društvene efekte!

Na proljeće je riješen status Orsule, koliko je bilo teško u zadnji trenutak složiti bogati program koji je dosad najavljen s obzirom da treba opravdati reputaciju koju lokacija gaji? Hoće te li još nešto najavljivati za ovo ljeto?

Meni kao čovjeku koji je u muzici kontinuirano 35 godina to je bio najlakši zadatak. Radim sistemski, poznajem svakoga, google je moj prijatelj i ljudi mi vjeruju. Sistem kruha i igara me ne zanima, ovo je projekt koji je kvasao i stvarao se 20 godina, stvar koju treba postaviti tako da ostane generacijama koje dolaze i sve što imam dati ću u to. To je radost življenja. Stresno je do bola, ali je i beskrajno zabavno.

Ulaznice za gostovanje BSH eventsa u parku Orsula gdje ovog četvrtka dovode brzorastuću house zvijezdu Ben Sterlinga možete osigurati kroz sustav Entrio.

Francuski predsjednik Macron ima strateški plan pokrenuti “Music Week” po uzoru na ADE

Prilikom svjetskog dana glazbe i posjeta Fête de la Musique festivala, francuski predsjednik Emmanuel Macron je medijima otkrio kako želi pokrenuti “Music Week” u Francuskoj po uzoru na Amsterdam Dance Event i Miami Music Week.

Francuski predsjednik smatra da bi pokretanje takvog događaja trebalo biti u strateškom planu za sljedeću godinu, jer elektronička glazbena industrija ima moć okupljanja na stotine tisuća ljudi te se lako može umrežit s drugim događajima poput Fashion Weeka.

“Događaji poput Amsterdam Dance Eventa ili Miami Music Weeka okupljaju fanove, umjetnike i profesionalce iz cijelog svijeta. Tu su naravno paneli, diskusije, showovi i festivali. Ti događaji su važni kulturni hubovi” objašnjava francuski predsjednik Macron koji otkriva kako bi volio da se upravo takav događaj održi u Parizu već dogodine.

“Moramo napraviti takav događaj poput već spomenutih u Amsterdamu i Miamiju. Mi možemo omugučiti svima njima da dođu primjerice prvo na Fashion Week, a zatim produžimo druženje kroz glazbu” zaključuje Emmanuel Macron koji se još u izjavi za medije zahvalio glazbenicima poput Jean-Michel Jarrea za sve što su postigli i napravili.

foto: linternaute.com

Paris Electronic Week

U Francuskoj , točnije u samom Parizu se već godinama održava događaj sličnog tipa. Naravno riječ je o Paris Electronic Weeku koji je povezan sa samom pariškom techno paradom i u tom vikendu okupi stotine tisuća ljudi.

Još 2018. godine na inicijativu nagrade Ambasador, hrvatska elektronička scena po prvi put u povijesti se udružila i predstavila na Paris Electronic Weeku u delegaciji od 17 “elektroničkih izaslanika”. Više o tom monumentalnom događaju pročitajte u našem izvještaju.

foto: Hrvatska delegacija u Parizu 2018.