Skip to main content

Ritam vikenda: Dodjela VIII. nagrade Ambasador, proslava 30 godina Future Shocka…

Dodjela VIII. nagrade Ambasador

VIII. dodjela nagrade Ambasador vraća s bogatim dvodnevnim programom ovog petka i subote. Program započinje u petak u zagrebačkom KUC Travno s izložbom renomiranog fotografa Marka Obradovića Edgea pod nazivom “Totalka”. Edge će predstaviti najbolje fotografije s najvećih glazbenih događaja na kojima je slikavao, dok će posjetitelji imati priliku sudjelovati u aukciji njegovih radova. Sav prihod od prodaje donirat će se riječkom klubu Manual.

Ambasador će biti dodijeljen u 35 kategorija, a svečana dodjela će biti obogaćena glazbenim nastupima Folklorelektro s DJ setom, Groovetastica, SUN U te Dalton Trance Teleporta uz Koorieja na didgeridoou, čineći ovu večer pravim slavljem kreativnosti i umjetnosti.

U subotu Ambasador se nastavlja s edukativno-diskurzivnim programom u coworking hubu Radionica 32, s početkom u 15 sati. Panel “Elektronička glazba i mediji – međusobno prepoznavanje” okupit će stručnjake iz različitih sektora. Ovu će važnu panel raspravu moderirati Goran Komerički (HR2/Airplay Radio Chart), a na njoj sudjeluju: Anđelko Preradović (Aquarius Records/Groovetastic), DJ MAX (Dobro došli u klub – HR2), E-Base (DJ i producent), Goran Štetić (Antena Zagreb), Petar Dundov (DJ i producent) i Željkica Makanec (Menart/HRT). Ulaz je slobodan za sve zainteresirane.

Za sve zainteresirane kreativce, format 1 na 1 razgovora omogućit će individualne konzultacije sa stručnjakom iz industrije. Ove godine na raspolaganju je Tom Bug, dugogodišnji DJ, producent i pokretač brenda Dobar House. Planirani početak 1 na 1 razgovora je u 16:15, a za sudjelovanje je potrebna prethodna prijava.

Dub Shepherds in Attack

U petak u AKC Attacku se sprema poslastica za sve ljubitelje reggae zvuk jer gostuju Dub Shepherds, a uz njih su tu još Kani, Dingo Spo a.k.a. Dino Baraba + BarabaDUB Sound System.

Smješteni u podnožju planinskog lanca Chaîne des Puys, nekoliko kilometara od Clermont-Ferranda, Jolly Joseph i Doctor Charty iz Dub Shepherdsa već 15 godina stvaraju autentičan roots/rocksteady reggae zvuk inspiriran velikim majstorima ovog žanra iz BAT Records studija. Obojica imaju reggae u krvi. Jedinstvena kombinacija beskompromisnog hardmix pristupa miksanju i vokalnih izvedbi koje pruža Jolly Joseph osigurala im je prepoznatljivost. S tri albuma iza sebe i bogatim iskustvom nastupa uživo, Dub Shepherds stekli su reputaciju jednog od rijetkih artista koji se ističu u umijeću kreiranja i izvođenja reggae žanra.

Phoenix Movement @ Club Lazareti

Zbog velikog interesa lokalnih partijanera, kultni dubrovački klub Lazareti ovog adventa priprema uzbudljivo gostovanje. U petak na krajnji jug Hrvatske stiže Phoenix Movement. Uz jedno od vodećih imena bugarske techno scene nastupaju lokalne snage Dotur i Ivan Grbavac.

Imogen x Maze w/ Tiger & Woods (live), Grem, Ilija Rudman, Antonio Zuza

Blistavu i groovy glazbu donosi tajnoviti dvojac za kojeg je glazba bitnija od identiteta. Tiger & Woods stižu u subotu u Peti Kupe na večer koju zajednički pripremaju etikete Imogen i Maze. Potonju vodi Gregorio Monte, poznat kao DJ Grem. Grem organizira Maze Open Air u rodnoj Bologni te podržava promotore i umjetnike u organizaciji festivala i klupskih večeri. U ovoj predblagdanskoj klupskoj večeri poznate talijanske goste podržat će Imogenovi domaćini Ilija Rudman i Antonio Zuza.

Temptation pres. Umek @ Epic

Temptation u subotu u osječkom Epicu sprema proslavu PLUR-a (Peace, Love, Unity, Respect) koju predvodi Umek. Slovenska techno institucija, legendarni DJ, producent i vođa etikete 1605 dolazi u Osijek kako bi priredio nezaboravno iskustvo uz kolege za pultom – Tom Spock, Recoil i Rigi. Iz Temptationa najavljuju i specijalnu audio-vizualnu produkciju pripremljenu posebno za ovaj događaj.

Legato Showcase w/ Commissar Lag @ Crkva, Rijeka

Sarajevski kolektiv Legato u subotu sprema showcase u riječkoj Crkvi. Uz Legato rezidente – Adnoir, Maheera i Nemesiju u Rijeci gostuje i srpski DJ, producent, promotor underground kulture Commissar Lag. Nagrađivani novosadski DJ poznat je po svom jedinstvenom stilu u kojemu spaja novo i staro, ne izbjegavajući nijedan zvuk ili alat u cilju stvaranja plesnog podija koji vodi do euforičnog vrhunca.

Future Shock – 30 YRS Tribute

Prošlo je trideset godina od prvog izdanja Future Shocka koji se održavao od 1994. do 2002. godine, a povodom toga se sprema proslava velikog jubileja u subotu u zagrebačkom Boogaloou uz šest kultnih gostiju. Westbam, Tanith, Mario De Bellis, Mr. C, Beamish i MC Vitamin K će tijekom večeri partijanere vratiti u prošlost te probuditi osjetila kroz bezvremenske ritmove.

Pripremite se za noć u kojoj će srce Zagreba kucati u starom rave duhu“, ističu iz Future Shocka.

Ovih sedam preporuka samo su mali dio onoga što nas čeka tijekom nadolazećeg vikenda. Cjelokupnu ponudu događaja u Hrvatskoj i šire možete istražiti putem našeg kalendara, gdje lako možete filtrirati gradove i klubove jednim klikom. Vrijedi spomenuti da je diljem Hrvatske aktualan i prigodni adventski program, a mi smo provjerili u kojim gradovima ima mjesta za elektroničku glazbu.

Damir Cuculić, DJ Jock i PEZNT gostovali u Podcast Inkubatoru

Damir Cuculić, DJ Jock i PEZNT gostovali su u 1201. epizodi Podcast Inkubatora kod Ratka Martinovića, gdje su tijekom gotovo tri sata podijelili zanimljive priče iz karijere te sa scene.

Podcast je obilovao nostalgičnim trenucima i uvidima u evoluciju DJ scene u Hrvatskoj. Gosti su se prisjetili nezaboravnih anegdota, poput one kada je nestalo struje na Future Shocku u Domu sportova, a podijelili su i svoja iskustva iz 90-ih i ranih 00-ih. Pričalo se o tome kako su se nekoć bukinzi DJ-eva dogovarali na prijateljskoj razini, dok danas sve ide preko menadžmenta. Diskutiralo se o razlikama u cijenama tada i sada, otkazivanjima nastupa u posljednji trenutak, ali i specifičnim zahtjevima izvođača.

Zanimljiva tema bila je i mit o “prerecorded setovima”, popularna teorija koja kruži internetom. DJ Jock je istaknuo kako se osobno nikada nije susreo s tim, a PEZNT je objasnio da danas svatko može biti DJ te da ne vidi potrebu za tim.

Tijekom podcasta se dosta spominjala kultura izlaska i publike, a dotaknuli su se primjerice na pitanje postoji li publika za napuniti klub u Hrvatskoj koja razumije umjetnike poput Laurenta Garniera. Posebno duhovit trenutak bila je rasprava o stanju WC-a u klubovima i festivalima, koji nerijetko završe razbijeni.

Gosti su govorili i o svojim osobnim projektima te su odgovarali na pitanja gledatelja. Što su sve na kraju ispričali Ratku Martinoviću u Podcast Inkubatoru pogledajte u cijelosti na YouTubeu.

DJ Max: “Ne smijemo zaboraviti da je temelj svega ipak glazba i naša ljubav prema glazbi”

Dario Liberati, poznatiji kao DJ Max, rođen je u Zagrebu i glazbom se profesionalno bavi od 1990. godine. U svojoj bogatoj karijeri imao je prilike nastupati u najznačajnijim klubovima i festivalima u Hrvatskoj i inozemstvu. Njegova radijska emisija “Welcome to the Club” emitira se od 1996. godine na HRT-ovom Drugom programu i broji više od 1300 epizoda, što ju čini jednom od najdugovječnijih emisija elektroničke glazbe na nacionalnim javnim postajama u Europi. Osim u Hrvatskoj, DJ Max je producirao emisije za prestižne postaje poput EJR Radio u Amsterdamu i Ibiza Global Radio.

Svojim djelovanjem DJ Max je dao nemjerljiv doprinos razvoju hrvatske klupske scene i međunarodnoj prepoznatljivosti domaćih DJ-a. Organizacijom prvog Hrvatskog prvenstva DJ-a 1995. godine i vođenjem predstavnika na Svjetska prvenstva, pozicionirao je Hrvatsku na globalnoj DJ sceni, dok je njegov rad unutar Hrvatske glazbene unije omogućio domaćim DJ-ima ravnopravnost s ostalim glazbenicima.

Tračak svog bogatog znanja i iskustva kojeg je skupio tijekom svih godina na sceni DJ Max će ove subote podijeliti na važnom panelu “Elektronička glazba i mediji – međusobno prepoznavanje”, u sklopu diskurzivnog programa Ambasador, što je bio i povod našeg razgovora.

Pozdrav DJ Max, kakva ti je bila 2024. godina? Što bi posebno izdvojio od svog glazbenog djelovanja u ovoj godini?

Pozdrav. Evo, bliži se kraju još jedna sadržajna i zanimljiva godina mojeg gotovo 35 godina dugog profesionalnog glazbenog djelovanja, iz koje bih izdvojio nekoliko detalja:

  • na Drugom programu Hrvatskog radija emitirana je jubilarna 1300. emisija moje serije tjednih radijskih emisija naziva Welcome To The Club (Dobro došli u klub)

  • u Amsterdamu, na Amsterdam Dance Eventu, organizirao sam Welcome To the Club party s kojim smo proslavili 28 godina postojanja istoimene serije radijskih emisija

  • okušao sam se po prvi puta u pop glazbenoj produkciji kao skladatelj i producent za američku višestruko nagrađenu kantautoricu Kim Cameron, s kojom godinama surađujem na house/dance projektima i skladba “Roll The Dice” je, uz prvo mjesto na iTunes Top 100 u SAD-u, osvojila nekoliko nagrada u Švedskoj, Italiji i SAD-u

Bio si nedavno i na Amsterdam Dance Eventu. Kako je izgledao ADE 2024 za tebe, što si sve radio? Kakav je značaj Amsterdam Dance Eventa za scenu i koliko je važno otići na njega?

Aktivan sam sudionik Amsterdam Dance Eventa devetu godinu za redom i redovito izvješćujem javnost o ADE-u i definiranoj problematici glazbene industrije putem radijskih emisija Welcome To The Club, koje se tjedno emitiraju na Drugom programu Hrvatskog radija.

ADE 2024 je za mene bio posebno sadržajan jer sam uz tradicionalan DJ nastup na House My Disco partyju, kojeg u sklopu ADE festivala svake godine organiziraju Grammyjem nagrađena house diva Terry B! i Rod Carrillo, vlasnik američke diskografske kuće koja je izdala nekoliko mojih izdanja i remikseva, ove godine sudjelovao i kao predavač na konferencijskom dijelu ADE-a te organizirao u sklopu ADE festivala ranije spomenuti Welcome To The Club party, na kojem sam okupio kvalitetne DJ-eve i producente iz SAD-a, Kanade, Italije i Nizozemske.

Amsterdam Dance Event je tijekom godina postao najveći i najznačajniji konferencijsko-festivalski događaj u svijetu. Svake godina okuplja profesionalce iz glazbene industrije sa svih kontinenata te svojim atraktivnim sadržajem privuče pozornost oko 400 tisuća posjetitelja. Nas profesionalaca je ove godine bilo nešto više od 3 tisuće i vjerujem da se iz ovih brojeva iščitava odgovor na pitanje: “Koliko je važno otići na ADE?”.

Sudjelovao si i na IMS-u na Ibizi. Reci nam nešto više o jednom od najznačajnijih summita elektroničke glazbe, što si imao imali prilike čuti, kakvi su bili paneli i zaključci?

IMS Ibiza se isprofilirao kao drugi po važnosti konferencijski događaj u Europi, s naglaskom na problematiku DJ-a i klubova. To je konferencija na koju sam počeo odlaziti 2018. i kroz godine je promijenila na otoku Ibizi tri lokacije pa je tako ove godine po drugi puta održana na istom mjestu. Sadašnja lokacija, dosta udaljena od grada Ibize, je najmanje atraktivna i u razgovoru s kolegama iz raznih krajeva svijeta, s kojima surađujem i/ili se inače susrećem na Ibizi dolazimo do zaključka da to organizatorima možda i nije najbolji potez. IMS s jedne strane označava početak klupske sezone na Ibizi, a s druge strane je vidljiva intencija organizatora stavljanje naglaska na nova tržišta pe je tako ove godine, uz IMS na Ibizi po prvi puta organiziran IMS Dubai.

Pandemijska i financijska kriza u Europi, uz političku nestabilnost u svijetu dovele su do toga da možemo i na aktualno svjetsku festivalsku i klupsku scenu gledati sa stavom: svijet prije i poslije pandemije. Upravo na Ibizi se to najlakše iščitava, što radi koncentracije najznačajnijih svjetskih faktora, što kroz IMS, njegove teme i poteze organizatora.

Svojom dugogodišnjom karijerom, djelovanjem i radom na sceni te sudjelujući na najvećim manifestacijama elektroničke glazbe na svijetu, koje bi ključne trendove istaknuo da su po tebi obilježili svjetsku scenu kroz godine? Imaš li nekakve prognoze za budućnost u kojem će se smjeru razvijati elektronička glazba, scena i cijela subkultura?

Kroz ovih, gotovo 35 godina profesionalnog djelovanja u Hrvatskoj i na međunarodnoj sceni, mogao bih napisati knjigu o svemu što se događalo i mijenjalo u glazbenom svijetu. Digitalizacija je kao i svaki alat, donijela puno toga pozitivnog i negativnog. S jedne strane imamo daleko veće mogućnosti za izražaj korištenjem digitalnih, u odnosu na analogne instrumente i alate prilikom skladanja, produciranja i reproduciranja glazbe, a s druge strane tehnologija je omogućila i jednostavnije prezentiranje negativnih ljudskih osobina poput pohlepe. S jedne strane svjedočimo otkrivanju novih glazbenih talenata, zahvaljujući pristupačnim spomenutim digitalnim alatima za proizvodnju glazbe, a s druge strane jednostavnija mogućnost prodaje karata digitalnim putem, bilo gdje u svijetu dovela je do ekspanzije festivala koji s popisom izvođača u broju koji polako poprima dimenzije nekadašnjeg telefonskog imenika neminovno srozavaju kvalitetu izvođača, DJ-a i prezentirane glazbe općenito. Rezultat je promjena stava prema klupskoj sceni i konstantno zatvaranje klubovima. Na primjer, u Velikoj Britaniji, ako se ne zaustavi trenutačni trend, do kraja 2029. godine više neće biti klubova. Nema klubova, nema klupske scene, nema cijele subkulture s kojom smo mi nešto stariji odrasli i koja nas je definirala u pozitivnom smislu. Ako se takav crni scenarij odvije uslijedit će i krah festivala pa možemo reći da je vrijeme u kojem živimo izazovno i ako želimo okrenuti trend u pozitivnom smjeru ne smijemo zaboraviti da je temelj svega spomenutog ipak glazba i naša ljubav prema glazbi. Iz te ljubavi stvaraju se pozitivne ideje pa je, čak i kada se to ne čini na prvi pogled, ipak sve u našim rukama.

S više od 1300 emitiranih epizoda, Welcome To The Club je jedna od najdugovječnijih tjednih radijskih emisija elektroničke glazbe na nacionalnim javnim postajama u Europi. Vratimo se malo u prošlost i prisjetimo se kako je u to vrijeme elektronička glazba bila prihvaćena u medijima?

Govorimo o 1996. godini, kraju rata u Hrvatskoj, prozapadnom razmišljanju nacije i velikoj želji za elektroničkom plesnom glazbom na lokalnim radijskim postajama, a evidentno i na Drugom programu Hrvatskog radija, gdje sam dobio mogućnost, na poziv tadašnjeg glavnog urednika, kreirati sadržaj baziran na novoj klupskoj glazbi. Tako je rođena serija tjednih radijskih emisija Welcome To The Club (Dobro došli u klub). Bilo je to vrijeme clubbinga, pozitivna energija koja se osjetila u svakom segmentu života. U to vrijeme sam bio rezident zagrebačkog kluba Aquarius i prvi zagrebački DJ koji je nakon Oluje gostovao u Splitu, u tadašnjem klubu Shakespeare. Bilo je to vrijeme kada je Oliver Mlakar kao voditelj Dore u Opatiji izjavio: “Konačno smo se riješili istočnog melosa…”. Bilo je zanimljivih TV i radijskih emisija koje su promovirale klupsku subkulturu. Kada danas vidimo tko puni Arene, ne bi se bilo loše češće prisjetiti tih godina.

S obzirom na tvoj dugogodišnji staž – kakvo je tvoje iskustvo s mainstream medijima u Hrvatskoj u usporedbi s medijima u inozemstvu kada se gleda kontekst elektroničke glazbe…

Drago mi je da Welcome To The Club ide redovito na Drugom programu, s obzirom na to da sam samostalan umjetnik i nisam zaposlen na HRT-u. To je potvrda mojeg konstantnog ulaganja u razvoj i priznanje kvalitete mog rada.

Evidentno je da se na lokalnim radijskim postajama, ali i na onim novijim, internetskim, nalazi određen broj emisija koje predstavljaju klupsku glazbu, što je dobro. Kada spominjemo internetske radijske postaje u svijetu, ima ih priličan broj, ali mnoge od njih multipliciraju isti sadržaj pa prosječnom slušatelju možda nije baš jednostavno odabrati.

Mišljenja sam da postoji dovoljno prostora za poboljšanje opće slike i drago mi je da ću sudjelovati uskoro na panelu koji obrađuje tu temu.

Ove subote se pridružuješ se važnom panelu “Elektronička glazba i mediji – međusobno prepoznavanje”, u sklopu diskurzivnog programa Ambasador, na kojem će se otvoriti niz aktualnih pitanja. Koliko je važna ovaj panel za sve pripadnike scene, ali i same medije?

Bitno je komunicirati jer jedino se tako mogu kvalitetno razmijeniti mišljenja, definirati potencijalni problemi i moguća rješenja. Iz iskustva aktivnog sudionika svjetskih konferencija sličnog sadržaja mogu potvrditi značaj osobnog kontakta, neovisno o i unatoč nikad lakšoj mogućnosti komunikacije na daljinu.




Illusions – beogradska organizacija koja redefinira klupsko iskustvo uskoro stiže u Hrvatsku

Illusions organizacija je prva u prijestolnici Srbije lansirala audio-vizualni spektakl. Svojim bogatim glazbenim programom i senzacionalnom produkcijom, njihovi partyji su postali najistaknutiji događaji u svijetu elektroničke glazbe i vizualne umjetnosti kako u Beogradu, tako i u regiji. Okupljajući najprestižnije izvođače iz svijeta Afterlife etikete, kombinujući prepoznatljiv zvuk tech housea i melodic techna, privukli su veliki broj obožavatelja.

Ono što posebno ističe Illusions događaje su impresivni vizualni efekti s ciljem da domaću publiku odvedu u potpuno novu dimenziju klupskog iskustva. Ovakav koncept partyja dosad nije bio viđen u Beogradu. Svaki Illusions događaj budi sva sva čula posjetitelja uz pomoć bogate elektroničke glazbe i senzualne produkcije koje zajedno stvaraju magičnu atmosferu.

Illusions je dosad Beogradu predstavio zvijezde elektroničke scene, jedne od najtraženijih umjetnika koji kotiraju na mapi velikih europskih festivala, poput Argyja, Bedouin, Matadora, Amea, Elke Kleijna, Stephana Bodzina, Mind Against i mnogih drugih. Događaji u režiji Illusionsa od 2024. održavaju se dva puta mjesečno na regionalnom nivou. Sljedeće gostovanje u Hrvatskoj je na rasporedu 21. prosinca kada udružuju snage s BSH eventsom. Kako organizatori najavljuju, 2025. će biti godina za pamćenje

Illusions je pokretač pozitivnih društvenih promjena. Svojom posvećenošću teže ubrzati evoluciju ljudske svijesti kroz korištenje novih kreativnih tehnologija, umjetničkih dostignuća, kao i kroz sredstva za prenošenje poruka ljubavi i slobode diljem svijeta. “Naš zajednički cilj je da ispunimo potencijal svih ljudi i zajedno stvorimo bolju budućnost za sve nas,” ističu organizatori.

Ulaganje u organizaciju ovakvih manifestacija predstavlja značajnu investiciju koja se realizira bez financijske podrške Grada Beograda. Illusions je nevladina organizacija koja doprinosi unapređenju ekonomske situacije te teži stvaranju boljih uvjeta za mlade ljude i sve one koji žele da beogradska scena postane reprezentativna na globalnom tržištu. Kroz kulturne i glazbene programe Illusions nastavlja pružati nadu i inspiraciju, kao i stvarati bolju turističku ponudu.

Illusions za nešto manje od dva tjedna po prvi put udružuje snage s BSH eventsom kako bi pripremili spektakl u zagrebačkom Mozaik Event Centru. Audio-vizualno iskustvo partyjanja u Zagrebu u subotu 21. prosinca predvode Adam Sellouk, Kasia i Nexie. Ulaznice su dostupne kroz sustav Entrio.

SUN U na dodjeli nagrade Ambasador premijerno izvodi novu pjesmu “Inside”

Sanja Šiljković, poznatija kao SUN U, je glazbenica, producentica, vizualna umjetnica, ali i svestrana kreativka koja sve radi sama. Iza Sanje su na projektu SUN U dva kvalitetna i zanimljiva albuma u kojima donosi nešto sasvim novo svojim produkcijama u elektro ritmu.

Ove je godine SUN U izdala tri singla koji služe kao uvertira u njeni nadolazeći album, a djeličak onoga što će se na njemu nalaziti, predstavit će već ovog petka na svečanoj dodjeli nagrade Ambasador.

Bit će to spojeni set od dvije pjesme: “Inside” koja će uskoro izaći van kao singlica i “Sweet Escape” koju sam ljetos objavila. “Sweet Escape” priča o posebnom odnosu dvije osobe gdje je sve bezuvjetno, nešto kao “njih dvoje protiv svijeta”, dok je “Inside” osobnije prirode, tematika otpuštanja svega i prihvaćanja stvari u životu kakve jesu i mirenje s njima.

Otkrivajući nam u razgovoru što će izvesti u svom nastupu na dodjeli Ambasadora, SUN U se kratko osvrnula i na već objavljene pjesme, kao i na to što možemo očekivati od njezinog nadolazećeg albuma koji će izaći sljedeće godine.

Osim spomenute “Sweet Escape” ove su godine izašle još “Fragile” i “Broken Home”. “Broken Home” je emocionalno nabijena priča o gubitku voljene osobe, a “Fragile” govori o ljudskoj krhkosti i životnim borbama koje su nam svima poznate. Album planiram izbaciti prvom polovicom 2025., sadrži 14 pjesama i već je gotov. Što se inspiracije tiče, ne mogu točno uperiti prstom što me to trigera kad me trigera, puštam sve da mi prirodno dođe samo od sebe.

Ono što je posebno zanimljivo kod SUN U jest da u kreativnom procesu sve radi sama. Ukratko nam je opisala kako taj proces izgleda te naglasila da uvijek prvo radi instrumental, a tek onda piše tekst.

Ovisi, nekad su mi za pjesmu potrebna 3 dana, nekad 10. Ako zapnem na tekstu, duže. Instrumentalni dio uvijek napravim prvi i to u principu bude kroz 3 dana gotovo jer imam jasnu sliku što želim snimiti kad me “okrene”. Nema nekog ludog pravila u procesu, osim momenta da uvijek, bez iznimke, prvo radim čisti instrumental, a iza toga pišem lyricse. Nekad mi dođe melodija bass gitare i sami groove od čega razgranam ostale linije instrumenata, nekad akordi generalno, nekad linija na klavijaturama. Nebitno od čega krenem, dok snimam jedno, automatski u glavi vidim dalje, to pratim i snimam sve ono što “čujem” paralelno. Kad imam sve snimljeno, iza toga slažem aranžman kako ga osjetim, napišem tekst, uglazbim ga, snimim vokale i onda peglam sve skupa dok ne odlučim da je mix onakav kakav želim da bude.

U svojim planovima za dalje SUN U do kraja godine ističe nadolazeći nastup na osmoj dodjeli nagrade Ambasador u sklopu koje će premijerno izvesti singl “Inside“, dok ju sljedeće godine 18. veljače možemo uhvatiti na koncertu u Močvari, a kaže nam da bi nekad iza toga trebala objaviti svoj treći album.

Uz SUN U će ovog petka na dodjeli Ambasadora još nastupiti redom: Dalton Trance Teleport ft. Koorie live on digeridoo, Folklorelektro s DJ setom i Groovetastic.

Talijanski dinamični duo Tiger & Woods u subotu uživo u Petom Kupeu

Kada čujete ime Tiger & Woods, prva asocijacija vam je golf. I doista, dvojac iza tog imena odavao je dojam da se zaista razumije u golf. Nadjenuli su si i imena Larry Tiger i David Woods, no taj producentski dvojac činili su Talijani koji su smatrali da nije bitan identitet već glazba koju rade. Ovaj dvojac nastupit će u live izdanju u subotu u Petom Kupeu.

Kad je nakon nekoliko godina već mnogima bilo jasno o kome je riječ, Tiger & Woods otkrili su svima da se iza zvučnih imena kriju Marco Passarani, jedna od ključnih figura talijanske elektroničke scene 90-ih i Valerio Del Prete, talentirani pripadnik rimske klupske scene. Njihov je slučajni susret 2008. u Barceloni rezultirao dvojcem koji pokreće publiku blistavom i groovy glazbom koja seže od housea, preko funka do italo disca.

Tiger & Woods stižu u Peti Kupe na večer koju zajednički pripremaju etikete Imogen i Maze. Potonju vodi Gregorio Monte, poznat kao DJ Grem. Odrastao na hip hopu, Grem priznaje kako mu je to i dalje najdraži žanr, no svoje setove temelji na prostranim, čistim, električnim zvukovima podržanim čvrstim ritmom te vokalima, sampleovima i scratchevima. Uz svoje DJ aktivnosti, Grem organizira Maze Open Air u rodnoj Bologni te podržava promotore i umjetnike u organizaciji festivala i klupskih večeri.

U ovoj predblagdanskoj klupskoj večeri poznate talijanske goste podržat će Imogenovi domaćini Ilija Rudman i Antonio Zuza.

Ulaznice su dostupne kroz sustav Entrio.