Frka, nova glazbena avantura, u svom je prvom izdanju napunila plesni podij Petog Kupea te pokazala da je Zagrebu potreban kvalitetan klupski program s urbanom domaćom glazbom.
Njihova misija je i dalje ista – ujediniti ljubitelje domaće glazbe i izvođače koji su oblikovali glazbenu scenu naših prostora
Stoga je prva gošća Frke pjevačica koja je ostavila neizbrisivi trag na našoj sceni bezvremenskim hitovima kao što su “Program tvog kompjutera”, “Kolačići” i “Soba 23”. Sa statusom najveće zvijezde ovih prostora Marina Perazić je u sklopu dua Denis & Denis, ali i samostalno, predvodila je val elektroničke scene 80-ih.
Marina Perazić će se u subotu, 16. studenog popeti na pozornicu Petog Kupea i uživo izvesti svoje najveće hitove koji su i dan danas neizostavni začin svakog dobrog tuluma.
Pomno birani miks domaćih stvari, zbog kojih nećete dobiti predah od plesnog podija, selektirat će DJ-i Vedran Rako i Stanko Bondža, nekadašnji rezidenti kluba Pepermint.
Frka slavi izvođače koji su ostavili neizbrisiv trag na sceni kao što su Jinx, Mayales, The Bastardz, Nipplepeople, Urban, Oliver Mandić, Josipa Lisac, Dino Dvornik, Boban Petrović, Arian, Tihomir Pop Asanović, Tetkine Radosti, Ivo Robić, Boa, Aerodrom, Denis & Denis, Đavoli, Videosex, Bebi Dol i mnogi drugi. Frka će vam omogućiti da otkrijete i nove glazbene dragulje koji ne ulaze u uobičajene kalupe poput Lu Jakelić, Dolores, Bojane Vunturišević, Nike Turković, Miach i drugih.
Frka je plod suradnje kreativne agencije 4:am, iz koje dolaze mnoge uspješne klupske večeri poput RNB Confusiona i Sutra je Subota, i kluba Peti Kupe.
Headliner večeri je nizozemski DJ i producent Lobster, uz podršku domaćih snaga Insolate i Phrasala. Povodom partija razgovarali smo s Insolate o sutrašnjem izdanju, očekivanjima od zimske party sezone i priči koja stoji iza samog Hush-a.
Ovo je 11. izdanje Hush partija. Što možemo očekivati od nove zimske party sezone, nakon ljetne pauze i kako se Hush razvio od svog prvog izdanja do ovog koje nas čeka u petak?
Hush! je krenuo u Osijeku gdje sam organizirala prva tri partija. Nakon toga uslijedili su događaji u Rijeci i Sarajevu, da bih se konačno smjestila u Zagrebu, u klubu Peti Kupe. Imala sam priliku raditi i na dva festivala – Moondance Festival i Pannonian Challenge gdje sam preuzela organizaciju stagea. Što se tiče Hush-a, osim ovog petka, novi datumi su nam u ožujku i svibnju, i kao uvijek, trudim se donijeti nešto novo i uzbudljivo iz svjetske techno scene. Srce ovog projekta je moja strast prema glazbi i od starta mi je cilj bio predstaviti svježe izvođače koji još nisu svirali kod nas, poput Nastie, Davida Lohleina, Steye, Lady Starlight i mnogih drugih. Hush je stvoren kao siguran prostor, pogodan za sve posjetitelje, uključujući i LGBTQ zajednicu i s naglaskom na angažman žena u line-upu. Ponosno mogu reći da je na više od polovice dosadašnjih evenata headlinerica bila žena. Želim da svi osjete pravu slobodu kad dođu na Hush i da budu ono što jesu.
U petak je headliner nizozemski DJ i producent Lobster. Kako se on i njegov zvuk uklapaju u Hush priču?
Za nadolazeći party 15. studenog pozvala sam talentiranog Lobstera iz Amsterdama, koji je jedno od novih zvučnih imena techno scene i rezident na Vault Sessions eventima u Amsterdamu. Svirke po gradovima kao što su New York, Berlin i Amsterdam dale su mu iskustvo koje će sada prenijeti i našoj publici. Njegov svježi zvuk donosi odličnu energiju i jako sam uzbuđena što će prvi put svirati u Hrvatskoj. Večer će otvoriti Phrasal, moj prijatelj i Hush rezident, a ja ću zatvoriti party. Kao i uvijek, tu su i Roxanne i Colinda Evangelista iz House of Flamingo koje će se pobrinuti za energiju na podiju.
Koji su izazovi i prednosti kad ste ujedno organizator i izvođač na eventu? I što je tajni sastojak dobrog techno partija?
Biti organizator, izvođač i posjetitelj na vlastitom eventu omogućuje mi da osjetim vibru partija iz više perspektiva. Tako mogu bolje razumjeti publiku i prilagoditi izbor izvođača prema reakcijama na plesnom podiju. S druge strane, to znači da najmanje uživam u vlastitim eventima jer sam stalno u pokretu, pazim na svaki detalj i rješavam potencijalne probleme. Inspiraciju za kvalitetan party pronalazim na svjetskim eventima na kojima nastupam – od rasvjete do ozvučenja; želim pružiti svojoj publici iskustvo koje sam i sama doživjela kao posjetitelj.
Peti Kupe je već postao pravi zagrebački dom za Hush. Što čini baš Peti Kupe savršenim za Hush partije?
Peti Kupe je stvarno najbolji klub u Hrvatskoj. Tu je predivan tim, odlična rasvjeta i zvuk koji stvaraju atmosferu koju želim za Hush. Sve te komponente zajedno stvaraju nezaboravno iskustvo na kojem se posjetitelji mogu opustiti, zaboraviti na svakodnevne priče i mobitel i jednostavno uživati u glazbi.
Sutra se pipremi za otvaranje Hush sezone u Petom Kupeu u istinskom techno stilu. Svoju ulaznicu možeš nabaviti preko sustava Entrio!
Veliki vikend program Boogaloo nastavlja već sutra s rasprodanim koncertom Asian Dub Foundationa, nakon kojeg se sprema after party na dva floora za koji ima još dostupnih ulaznica. Hush! večer se još jednom vraća u Peti Kupe uz Lobstera, Insolate i Phrasala. Atlantida u Liftu sprema svoje novo izdanje uz Luku Čikića, Einfakinna, Turka i Viktora. Hybrid večer preuzima AKC Mediku u sastavu: Synthetik Chaos, Blaazny, Winpa i Richma. Dva Osam pleše pod palicom Raveyard programa u sklopu kojeg sviraju Cekta, Menace Annihalition, Bogoeb i Hibian. Sinergy predstavlja Petar Mullera u Depo klubu uz kojeg sviraju Willy i Fabian Jakopetz.
Subota u Boogaloou je u znaku Future Scope tanzanja sa Sven Vathom, DJ Jockomo, Shipom, Lemonom i Kali. U Liftu se u sklopu rezidencijske večeri Levels sprema girls party na kojem sviraju Ska, Arya P, Anja i Dvornykova. Road! večer još jednom se vraća u Depo klub gdje sviraju uz Milo Raada, Issun-Boshija i Beka. Frka večer dovodi Marinu Perazić u Peti Kupe.
U nedjelju Nipplepeople ima svoj samostalni koncert u Boogaloou.
Trakošćan
Podno dvorca Trakošćan se tijekom vikenda održava Sinergia festival.
Osijek
State of Mind u subotu u Oxygeneu dovodi Christiana Gainera uz kojeg sviraju Daniel Endrih i Marko Felinger.
Rijeka
U petak u Nemo klubu se sprema Chuba’s Playground na kojemu svira sami Chuba uz Grenca.
Subota u Crkvi se sprema Retro Techno uz Gumju, DJ Ogija, Rottena i Spliffyja.
Zadar
U subotu u Opera Clubu je na rasporedu nova Fortica večer uz Mariana Mateljana, Buttersa, Tonija Kostijala, Josipa Mandića.
Split
U petak El Commando s prijateljima preuzima Kocku.
Dubrovnik
Lazareti spremaju elektro subotu uz MattButta i Champa.
“Sjećate se kad je ples značio pokretati noge, a ne palčeve?” stoji na početku istraživanja provedenog od strane Heinekena koji se priključio borbi za plesni podij bez mobilnih telefona u “akciji”.
Prema istraživanju, 60% pripadnika generacije Z i milenijalaca koji koriste pametne telefone u Velikoj Britaniji, SAD-u i Nizozemskoj smatra da bi više uživali na koncertimakada bi se mogli odvojiti od svojih uređaja. Još zabrinjavajući podatak jest da je 55% ispitanika priznalo da im je važnije snimiti nastup nego biti prisutan u trenutku, iako je 13% njih reklo da rijetko ponovno gledaju snimke koje su uhvatili.
Novo istraživanje bilo je provedeno ususret Amsterdam Dance Eventa i partyja na kojem je škotski DJ i producent Barry Can’t Swim zabranio korištenje mobitela.
“Kada glazbu slušaš uživo, naravno da si prisutniji na plesnom podiju i uživaš u trenutku ako nastupu posvetiš punu pažnju, umjesto da snimaš video na mobitelu. Kada se mobiteli na partyju ne koriste, energija je definitivno drugačija – ljudi su povezaniji na plesnom podiju,” zaključuje Barry Can’t Swim nakon svog prvog partyja bez mobitela.
Više puta ove godine smo pisali o tematici mobilnih telefona na plesnim podijima. Čak 90% naših čitatelja odgovorilo je u anketi da podržava zabranu mobitela na plesnim podijima, a oni nisu jedini jer se taj problem prepoznao i šire tako da smo ovog ljeta imali prilike vidjeti DJ-eve, partyje i klubove koji su otvoreno govorili o korištenju mobitela na plesnom podiju te pozivali na njihovo smanjenje te zabranu korištenja.
Kao osnivač amsterdamskog legendarnog Rush Hour Musica, desetljećima je posvećen kuriranju, očuvanju i dijeljenju glazbe diljem kontinenata. Kroz svoje DJ setove i brend Rush Hour, Antal stvara osjećaj zajedništva koji povezuje globalnu publiku, pjesmu po pjesmu.
Počeci Antalove fascinacije house muzikom sežu u sredinu 1990-ih. Sa samo 15 ili 16 godina prvi je put naišao na house glazbu, zvuk koji mu se tada činio “čudnim”. Nadahnut energijom klubova i vlastitom željom za DJ-ingom, Antal je pronašao put do legendarnog nizozemskog kluba De Waakzaamheid, gdje je upijao setove ikona poput Derricka Maya, Carla Craiga i DJ Rusha. Prisjećajući se svoje mladenačke upornosti u razgovoru za Resident Advisor kaže: “Na kraju večeri bih otišao do menadžera kluba i rekao: ‘Kad mogu zagrijati publiku?’ Pitao bih ga to svaki tjedan. Sramim se kad se toga sjetim.”
U tim ranim godinama Antalova strast prema glazbi proširila se i na potragu za pločama. Često je putovao u londonske slavne prodavaonice ploča kao što su Fat Cat i Reckless – putovanja su bila intenzivna, jer bi noćnim autobusom stigao, cijeli dan kopao po pločama i vratio se istu večer s novim otkrićima u Amsterdam. Ta opsesija postavila je temelje za Rush Hour, prodavaonicu ploča i izdavačku kuću koju će kasnije osnovati s Christiaanom Macdonaldom.
Rush Hour Records, koji je skromno započeo 1997. godine, ubrzo je postao epicentar za ljubitelje glazbe, utjelovljujući Antalovu filozofiju: da velika glazba nema granica. “Svi smo odrasli u sceni gdje smo slušali različite stvari,” objašnjava Antal za magazin Rolling Stones. Rush Hour je prihvatio ovaj pristup, izdajući sve, od opskurnih reizdanja do napredne elektroničke glazbe, pa čak i afričke i brazilske glazbe. “Totalni nogomet je dobra usporedba,” kaže Antal o toj filozofiji bez žanrovskih granica, uspoređujući ga sa stilom u kojem su sve pozicije u nogometu fluidne – koncept koji se također savršeno uklapa u njegov stil DJ-inga.
Antalov pristup DJ-ingu predstavlja osjetljivu ravnotežu između pripreme i spontanosti. “Stavljam stvari u određene skupine prema tempu ili stilu, ali svejedno moram improvizirati,” opisuje Antal intuitivni proces slaganja seta. Njegova sposobnost da spoji različite stilove – bilo da se radi o afro-funku, discu ili deep houseu ključna je značajka njegovog umijeća DJ-inga.
“Često su najbolje večeri one u kojima osjećam da mogu pustiti bilo što, bez obzira na to koliko je moj odabir oštar,” otkriva Antal te dodaje da je za njega tajming ključan: “Ako započnem večer i ne otkrijem previše na početku, mogu lijepo graditi atmosferu.”
Unatoč ljubavi prema DJ-ingu, Antal se uvijek vidio kao nešto više od samog DJ-a. “Nikada nisam htio zarađivati puno novca kao DJ,” kaže. “Zato sam otvorio prodavaonicu ploča.” Za Antala je uvijek glazba bila ta koja ga je pokretala, a ne komercijalni uspjeh. Ta iskrenost pomogla je Rush Houru da prebrodi teška vremena 2000-ih, kad je vinil bio u opadanju. Dok su mu drugi savjetovali da se diverzificira u lifestyle proizvode, Antal se još više posvetio istraživanju glazbenih rariteta. “Više me zanimala glazba, i shvatio sam da… samo se treba ozbiljnije posvetiti onome što radiš,” prisjeća se. Rush Hour je u tim trenucima postao oslonac amsterdamske glazbene zajednice, odražavajući Antalovu filozofiju bez žanrovskih granica kroz eklektična izdanja i događaje. “Ideje s plesnog podija prenosim u tvrtku,” kaže Antal u razgovoru za 180 Fact. “Svaki dan koji provedem u Rush Houru završi s novim trakama za puštanje na partyjima.”
Na kraju, Antalov rad s Rush Hourom i njegova umjetnost DJ-inga odražavaju zajedničko uvjerenje: glazba je univerzalni jezik koji nadilazi granice. Od setova koji prkose žanru do njegove posvećenosti stvaranja sve većeg nasljeđa Rush Houra, Antal nastavlja inspirirati, inovirati i povezivati.
Zagrebačka publika će u subotu 30. studenog imati prilike doživjeti “totalni nogomet” u obliku DJ-inga kroz b2b set Antala i još jednog vrsnog znalca Danila Plessowa u sklopu nove Discoton večer u Petom Kupeu. Ulaznice su dostupne kroz sustav Entrio.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional
Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.