Skip to main content

Katedrala Notre-Dame u Parizu ponovno otvorena uz elektroničku glazbu i spektakularni vizualni performans

Uz milijune gledatelja koji su pratili prijenos na francuskoj televiziji mondovision, događaj je omogućio ljudima da ponovno otkriju jedinstvenu arhitekturu katedrale, šireći poruku inspiracije, dijeljenja i slavlja diljem svijeta.

Strastveni ljubitelj kulturne baštine i ambasador francuske elektroničke glazbe, Michael Canitrot predstavio je ‘Monumentalnu‘ sekvencu koja spaja njegove najnovije skladbe, digitalnu umjetnost i dizajn rasvjete, slaveći veličanstvenost Notre-Damea u novom svjetlu. Nakon povijesnog nastupa ispred katedrale Michael Canitrot je rekao: “Inspiraciju sam crpio, kako glazbeno tako i vizualno, iz elemenata jedinstvenih za katedralu: zvuka zvona, umjetničkih djela unutar katedrale, glasova zbora Maîtrise Notre-Dame i klasičnog stila.

Francuski elektronički umjetnik dodaje: “Želim prenijeti univerzalnu poruku kako bi se svi mogli povezati s mojom glazbom i osjetiti inspiraciju i da kažu: ‘Želim se vratiti i posjetiti Notre-Dame.’

Kroz svoj koncept “Monumental Tour“, Canitrot spaja elektroničku glazbu i kulturnu baštinu kako bi ponudio jedinstvena iskustva. Dosad je već oduševio publiku na ikoničnim lokacijama poput opatije Mont-Saint-Michel, vrha Eiffelovog tornja povodom stote obljetnice Gustavea Eiffela te nedavno ispred Bazilike del Pilar u Zaragozi, gdje je okupio više od 45 tisuća ljudi.

Fotogaleriju s nastupa Michaela Canitrota s ponovnog otvaranja Norte-Damea pogledajte u nastavku.

DJ Jock i Shipe predstavili novi koncept b2b seta!

Rado viđena hrvatska b2b kombinacija, DJ Jock i Shipe, u petak je u intimnom ambijentu male dvorane zagrebačkog Boogalooa premijerno predstavila svoj novi koncept b2b setova “360° All Night Long”. U ovom jedinstvenom formatu spustili su DJ pult među partijanere i pozicionirali ga na sredinu plesnog podija.

DJ Jock i Shipe su svirali jedan nasuprot drugoga te su imali minimalan setup DJ pulta koji im je omogućio još prisniju povezanost i interakciju s plesačima i plesačicama. Tijekom cjelonoćnog seta ovaj duo je podijelio svoje fluidne tranzicije od progressivea pa sve do techna koje su osvojile sve prisutne partijanere.

Atmosferu s premijere “360° All Night Long” koncepta provjerite na našem Instagramu.

Disko 088 donosi istraživanje spoja elektroničke glazbe i tradicionalnog bosansko-hercegovačkog sevdaha

Nakon izuzetno uspješnog debitantskog singla remiksa “Srdo moja”, talentirana glazbenica i producentica Jelena Tondini najnovijim remiksom nastavlja pomicanje granica glazbenih žanrova  – “Nema ljepše cure od malene Djule”.

Foto Tim Ertl

Ovaj singl je samo uvod u nadolazeći konceptualni album Tondini plays Mostar Sevdah Reunion – Disko 088 koji će uskoro ugledati svjetlo dana pod okriljem nizozemskog izdavača Snail Records. Disko 088 donosi izvanredno istraživanje spoja elektroničke glazbe i tradicionalnog bosansko-hercegovačkog sevdaha, stvarajući potpuno novi zvučni pejzaž koji oduzima dah.

Jelena Tondini, uz podršku renomiranog world music producenta Dragog Šestića (poznatog kao kreatora Mostar Sevdah Reuniona i po suradnjama s najistaknutijim imenima world music scene sa Balkana – kao što su Šaban Bajramović, Ljiljana Buttler, Amira Medunjanin, Ljubiša Stojanović Louis, Esma Redžepova i mnogi drugi) stvara glazbu koja pomiče granice tradicionalnog i modernog.

Kroz remiksirane zvukove disco beata, Tondini daje novu dimenziju sevdahu, pružajući mu elektronsku energiju koja savršeno uklapa prošlost i budućnost

Singl “Nema ljepše cure od malene Djule” (remiks s albuma MSR-a A Secret Gate) samo je početak ovog glazbenog putovanja. Kroz remiksirane zvukove disco beata, Tondini daje novu dimenziju sevdahu, pružajući mu elektronsku energiju koja savršeno uklapa prošlost i budućnost.

Disko 088 je više od albuma; to je fuzija etno glazbe, elektronike, techna i sevdaha koja stvara emocionalnu dubinu u svakom taktu. Svaka pjesma nosi duh Balkana, ali u potpuno novom, modernom ruhu. Ovaj album obećava ne samo glazbeno, već i kulturno uzbuđenje, te će zasigurno osvojiti ljubitelje glazbe diljem svijeta.

Ne propustite priliku da čujete “Nema ljepše cure od malene Djule” i zaronite u zvučnu avanturu koja briše granice žanrova i vremena!

Poslušajte Two Humped Camel: “Putovanje iznad granica žanra”

To je poziv na putovanje kroz neizvedivo, predajmo se glazbi koja nas vodi kroz labirint vlastitog uma. Pridruži se na putovanju…

Photo by Laura BC from Burst

Putovanje kroz labirintične dijelove ludila čovjeka…

Ova glazba je kao paška čipka u kojoj se spajaju kompleksni ritmovi i melodije, stvarajući zvjezdanu scenografiju u kojoj je jedan dio ugodan, drugi pun strahopoštovanja i skroz neizreciv, nesaznajan.

Poput plovnog toka koji te nosi kroz pustinjske dine, sa svakim korakom otkriva nove dijelove i skrivene oblike. Kao maglica koji se raspršava i raspada, ostavljajući iza sebe glasove nepoznanice i nadahnuća. Melodije su kao fragmenti nezapamćenog jezika, sazrijevajući u novu sintaksu koja komunicira neposredno s dušom.

Iako ova glazba eksplodira u kompleksnosti, ima nešto jednostavnosti i neposrednosti, primitivizma. Poput glasa koji govori neposredno s našim najbazičnijim prirodnim osjećajima, dotiče primitivne snage koje nas vode.

Album je izašao za Aceton Music, a može se kupiti na Beatportu.

U veliku Britaniju stiže najveći festival prostornog zvuka na otvorenom Polygon Live LDN

Predstavljen od strane stručnjaka za prostorni zvuk Polygon Live, u partnerstvu s Full Fat 360 i OpenLab, Polygon Live LDN vidjet će revolucionarne izvedbe Arooja Aftaba, Gold Pande, Halina Rice, Jon Hopkins, Nitin Sawhney, Photay, Tinariwen i više.

Foto Polygon Productions Web

Polygon Live LDN predstavit će svjetsku premijeru Polygonovog dizajna pozornice s dvostrukom kupolom. Svaka poluloptasta struktura bit će opremljena 12.1.4 sustavom: 12 L-Acoustics nizova zvučnika koji okružuju publiku, festivalski podzid koji pruža bas koji potresa zemlju i četiri niza iznad glave koji kiše kristalno čistim zvukom odozgo. S gotovo 100 zvučnika na svakoj kupoli, ukupan broj predstavlja pet puta veći broj zvučnika koji se obično koriste za pozornicu ove veličine. Struktura također ima ogromnu rešetku LED rasvjete koja će poboljšati prostor, omatajući publiku u čahuru prostornog zvuka i sinkronizirane rasvjete.

Izvorno, naša implementacija prostornog zvuka proizašla je iz live setova elektroničke glazbe. DJ-evi uživo koriste niz zvukova, tekstura, frekvencija i ritmova, što nam je pomoglo da bolje razumijemo što je moguće u prostornom zvuku.

Okupili smo nevjerojatnu postavu vizionarskih umjetnika koji obuhvaćaju elektroničku, world, jazz i eksperimentalnu glazbu kako bi predstavili svoj rad u našem okruženju od 360°

Naše programiranje u Polygon Live LDN-u je evoluiralo. Radeći u partnerstvu s renomiranim kustosima OpenLaba, okupili smo nevjerojatnu postavu vizionarskih umjetnika koji obuhvaćaju elektroničku, world, jazz i eksperimentalnu glazbu kako bi predstavili svoj rad u našem okruženju od 360°“, objašnjava Nico Elliott, izvršni direktor Polygona.

Umjetnici koji nastupaju na festivalu surađivat će s Polygonovim inženjerima prostornog zvuka kako bi razradili pojedinačne komponente svake pjesme pomoću L-ISA procesora L-Acousticsa. To omogućuje svakom elementu da se kreće oko, iznad i kroz publiku dok umjetnici izvode, potpuno uranjajući publiku u zvuk, piše Caroline Clift za Stand Out magazin.

Više info o festivalu na službenom webu.

Kraftwerk slavi 50. godišnjicu svoje prve turneje po SAD-u

Turneja „Multimedia Tour“ počinje 6. ožujka u američkoj Philadelphiji i završava 24. travnja u Dallasu, ubrzo nakon prethodno najavljenih pojavljivanja na oba vikenda festivala Coachella u Kaliforniji.

Foto Peter Boettcher

Kraftwerk, koji sada uključuje 78-godišnjeg jedinog originalnog člana Ralfa Hüttera, najavio je turneju u šaljivom videu u kojem glumi heroj skateboarda i dugogodišnji obožavatelj Tony Hawk. Grupa je ranije ove godine odsvirala devet koncerata u Walt Disney Concert Hallu u Los Angelesu, koji su uključivali kompletne izvedbe Autobahna i sedam njihovih drugih albuma, piše magazin Spin.

SPIN je 2003. godine svrstao Autobahn na 4. mjesto na popisu 15 najutjecajnijih albuma svih vremena, ističući da je imao jasan utjecaj na Devo, Depeche Mode, Nine Inch Nails, Detroit techno, Daft Punk i Radiohead:

Lijepo odjeveni, klasično obučeni Nijemci, Kraftwerk zapravo nisu mogli postati roboti, ali je njihov uglađeni, sintetički ‘robot pop’ promijenio sve. Prije Kraftwerka, rock je cijenio ideju soula iznad svega; Autobahn je bio ponosno neorganska glazba koja se ipak bavila duboko ljudskim problemima, odražavajući sposobnost tehnologije da istovremeno oslobađa i otuđuje. Svaki put kad suvremeni glazbenik natjera svoje prijenosno računalo da plače sintetičkim suzama, možete čuti odjek zvučnih signala ovog albuma.