Skip to main content

Katarina G & Leclerc: „Prednost b2b nastupa je u međusobnom nadopunjavanju“

Uvijek nastupaju u paru pa možda taj eklekticizam dijelom proizlazi i iz dinamičnog karaktera b2b setova. Dosad su bili na lineupu s nekim od poznatih DJ lica poput Monike Kruse, Metodi Hristova i Ramona Tapie, a glazba je okosnica njihovog odnosa i kada nisu iza pulta.

Dolazite li baš uvijek u paru? Jeste li se bavili glazbom i prije nego ste udružili snage?

Dolazimo uvijek u paru, od samog početka. Marko se nakon dugog niza godina partijanja, na nagovor dragog prijatelja Alena Oversounda 2012. odlučio okušati u DJ-ingu, te u njemu i ostao. Katarina se u te vode upustila nedugo prije nego smo se upoznali 2017. godine, no tek kada smo se spojili su krenule ozbiljnije gaže.

Kako se vaš odnos odražava u glazbi, i kako se glazba odražava u vašem odnosu?

Naš odnos se u glazbi odražava na način da još više emocija unosimo na svirkama. Glazbeni ukus nam je više-manje isti, što nam je dodatno olakšalo cijelu priču, a naš odnos je prvenstveno započeo zahvaljujući glazbi. Ona je kod oboje prisutna svakodnevno i kroz nju gradimo i učvršćujemo naš odnos.

Ne ograničavate se žanrovskim podjelama. Ipak, ima li neki stil u kojem se više pronalazite nego u ostalima? O čemu ovisi za kakav ćete se set odlučiti i kako izgleda priprema?

Ne ograničavamo se, dosta smo prilagodljivi, jer volimo više-manje sve žanrove elektronike. Najviše se pronalazimo u svim vrstama housea, od vokalnog, preko deepa do progressivea. Kakav ćemo set pripremiti ovisi najviše o tome na kakvom eventu sviramo. Priprema izgleda tako da svaki od nas pronađe pjesme za koje smatra da odgovaraju određenom eventu. Nakon toga zajedno sve preslušamo, te doma isprobamo kako bi bili sigurni da je to to. Set nikada unaprijed ne pripremamo, već samo prebacimo muziku i onda improviziramo na licu mjesta.

Koje su prednosti, a koji nedostaci b2b nastupa?

Prednosti B2B nastupa je definitivno mogućnost prelaska između različitih stilova i žanrova, budući da se DJ-i mogu međusobno nadopunjavati i održavati protok energije. Smatramo i da je puno dinamičnije i zabavnije. Nedostatak bi mogao biti taj što se u b2b setu ipak DJ-evi moraju prilagoditi jedno drugom, dok u samostalnom nastupu to nije slučaj.

Aktivni ste na zagrebačkoj sceni. Jeste li zadovoljni clubbingom u Zagrebu i što bi se eventualno moglo unaprijediti?

Zadovoljni smo clubbingom u Zagrebu, ali uvijek ima mjesta za napredak. Bilo bi super da ima više malih klubova koji bi se više orijentirali na domaće DJ-eve s obzirom da ih ima sve više, a nema dovoljno klubova kako bi svi dobili priliku.

Gdje vas se sve uskoro može slušati?

Zadnji nastup smo imali na humanitarnom partyu u Boogaloo, te zasad nemamo novih datuma, no zasigurno će ih biti u skorije vrijeme.

10-15 traka koje su vam u posljednje vrijeme na repeatu?

Alex Ranerro – Bukovica (Original Mix)

Ambusher – Lepa Lin (Original_Mix)

Long Island Sound – Second Nature [Signs of Space]

4. Traumer – Baud

Sono – Keep Control

Djoko – Overflow

Jinger – Yuzu

Pornbugs – Cielos (Dachshund Remix)

Markus Homm, Robyn Balliet – Out In The Rain (Original Mix)

Laurent Garnier – Coloured City [F Communications]

Boris Brejcha nakon Pariza na Jarunu. Future Scope poručuje: U slučaju kiše lokacija će biti natkrivena!

U ovom trenutku prodano je 90% ulaznica za nastup The Jokera elektroničke glazbe koji u Zagreb slijeće netom nakon gostovanja na Cercle festivalu u sklopu pariškog Muzeja francuskog zrakoplovstva odakle imamo i nekoliko fotografija.

Budući da vremenska prognoza za vikend u Zagrebu nije očekivana, organizatori Future Scopea su poručili: “Bitno je da znate – na sve scenarije smo spremni. U slučaju lošeg vremena ili kiše, prostor na kojem se održava party bit će natkriven i program će se održati prema najavljenoj satnici“.

Satnica na Jarunu izgleda ovako:

18.00 Senno & Sin
20.00 Neroa
22.00 Ann Clue
00.00 Boris Brejcha
02.00 DJ Jock b2b Shipe
04.00 after u šatoru DJ Jock
06.00 kraj programa na Jarunu

Potom slijedi after na dva floora u klubu Boogaloo od 04h uz line up kojeg čine Elena Mikac, Neroa, Sin, Shipe. Ulaznice za nastup Borisa Brejche dostupne su na Entrio.

PRIJEVOZ DO LOKACIJE

Za dolazak na lokaciju, posjetitelji mogu koristiti autobusnu liniju 113 Ljubljanica – Jarun koja prometuje vikendima i blagdanima (s polascima svakih 20 minuta) ili angažirati Tulumbus koji će biti angažiran posebno za 31. svibnja i cijelu će noć cirkulirati oko jezera Jarun uz naplatu karte od 2 eura. Ne zaboravite, Jarun je odnedavno zona bez automobila pa preporučuje se parkiranje kod Petrovaradinske ulice, udaljene 200 metara od lokacije festivala.

Na Jarun stižu i naši novinari koji će izvještavati sa Future Scopea.

Gates of Agartha stiže na pulski Kaštel s welcome partyjem!

Uvertira u mistični svijet Gates of Agartha kreće s welcome partyjem 6. lipnja na pulskom Kaštelu uz ritmove Ace Brothersa, Jamie S-a i Zoe Done.

Glazbena odiseja u svom drugom izdanju proširuje program na jedinstvenu utvrdu koja je bila izgrađena između 1630. i 1633. od strane Mlečana te ju se smatra za jednu od najznačajnijih u povijesti Pule zbog svoje pozicije jer je dugi niz godina služila za za obranu grada.

Yaya i Yaaz su braća koja stoje iza Ace Brothers projekta, kao i samog Gate Experience brenda. Tijekom godina su bili pod utjecajem brojnih žanrova, ali nakon što su se početkom 2010-ih skrasili u Los Angelesu pronašli su savršeni balans progresivnih, techno, house i tribalnih zvukova.

Jamie S je rođen u Engleskoj, no odrastao je u Turskoj gdje je djetinstvo proveo istraživajući očevu bogatu vinly kolekciju. Na sceni i za pultom je aktivan od 2015., a svoju karijeru je izgradio kroz rezidencije te organizacije događaja. Danas je dio Gate Experience tima.

Zoe Dona je talentirana i nadolazeća DJ-ica iz Istanbula koju krase progresivne note, a publika ju je u Istri mogla čuti još prošle godine na premijernom izdanju Gates of Agartha.

Regionalne festivalske ulaznice za Gates of Agartha, kao i za welcome party možete osigurati kroz sustav Entrio.

Drugi, kišni dan Movement festivala u Detroitu kroz 33 fotografije

Nakon prvog dana koji je prošao u općem deliriju, drugi dan kultnog Movement festivala je prošao u drugačijem ambijentu, posebice zbog vremenskih neprilika. No, kada su se one smirile, javlja naš suradnik Tonko Mikulandra koji se proteklih nekoliko dana nalazi u Detroitu odakle kroz fotografiju, video i tekst prenosi dojmove, da je atmosfera bila magična.

Kada se oluja koja je prohujala Detroitom smirila te dozvolila desecima tisuća partijanera da se vrate na Movement festival, naš Tonko se prošetao festivalom s fotoaparatom u ruci i hvatao zanimljive trenutke. Kako nam kaže poslušao je set Richieja Hawtina koji će mi ostati urezan u sjećanje za cijeli život.

Osim glavne pozornice, Tonko se ponovno vratio u Underground Stage koji svojom energijom i vibrom pljeni pažnju te je tako uhvatio setove Fatime Hajji i I Hate Models.

Uhvatio je i ekskluzivni b2b set Kevina Saundersa i Irisa Elbe koji ga je pozitivno iznenadio.

No, ono što je bilo najzanimljivije drugoga dana jest energija i magija koja se stvorila među ljudima upravo zbog kiše i oluje koja je prošla festivalom.

Koje je još kadrove svojim objektivom uhvatio naš Tonko Mikulandra provjerite u nastavku.

Izvještaj s Movement festivala: Ni oluje, ni kiše ne mogu zaustaviti magiju među ljudima

Nakon općeg oduševljenja koje je zavladalo u Detroitu tijekom prvog dana Movement festivala, drugi dan je prošao u totalno drugačijem tonu.

Loše vrijeme, vjetar i jaka kiša su pratili festival prvih nekoliko sati. Organizatori su pripremali pozornice za jaku oluju koja je nakraju i došla, kiša je lila kao iz kabela” prepričava nam naš suradnik te otkriva kako se drugi dan zbog loših vremenskih prilika morao pauzirati što je natjeralo ljude da se zapute u grad.

“Tako da se cijeli festival skupio po kiši i zaputio prema gradu. U Detroitu je bio cirkus, more ljudi koji su željni dobrog partijanja su ostavljeni nigdje. Već su krenule špekulacije gdje i hoće li uopće biti nastavak drugog dana” govori nam Tonko koji je proveo nekoliko sati u iščekivanju, ali je na kraju stigla obavijest da se festival ipak nastavlja “Opći delirij je nastao i ljudi koji su se skrivali od nevremena po podrumima, kafićima i restoranima su se ponovno uputili prema festivalu što je stvorilo velike gužve.”

No da se vratimo na glazbu, naš Tonko nam priča “da ne opisujem sve koje sam slušao, mogu samo reći da ni oluja nije uspjela nadmašiti zatvaranje drugog dana festivala uz Richieja Hawtina. Čovjek je set odsvirao tako, da će mi ostati urezano u sjećanje za cijeli život. Slušao sam ga masu puta, ali je ovo bio nekako drugačiji nego prije” te dodaje kako Detroit izvuče ono nešto najbolje iz DJ-eva u što se uvjerio još na setovima koji nisu njegov đir, ali su ga oduševili.

Tako je ponovno posjetio Underground Stage gdje je uhvatio Fatimu Hajji i I Hate Models koji su “razvalili, kapa do poda”. Od ostalih setova koje je uhvatio, a da su mu posebno zapljenili pažnu jest set Kevina Saundersona i Irisa Elbe, oko kojeg je prvo bio malo skeptičan, ali se pozitivno prevario. “Set je sačinjavao pravu techno-house magiju, nadopunjavali su se savršeno.”

“Sve u svemu, drugi dan je prošao top. Ni oluje, ni kiše ne mogu nadmašiti Hawtinov set i magiju među ljudima” zaključuje Tonko Mikulandra.

Rave Around The World: Orbital remiksirali trance klasik Energy 52 ‘Café del Mar’

Orbital su remiks izdali u kraćoj stanci tijekom europske turneje koju obilježavaju povodom re-izdanja albuma “The Green Album” iz 1991.

Foto Speed Freak (Instagram @steveloopzprice)

Euforična himna “Cafe del Mar” koja je obilježila jednu eru elektroničke glazbe dobila je novo ruho 17. svibnja preko Superstition Recordsa. Produkciju su originalno napravili Kid Paul i Cosmic Baby, a sada remiksirali Orbital i šef Kompakt Recordsa – Michael Mayer.

Posljednjih godina ovu epsku pjesmu remiksirali su i Paul Van Dyk, Ricardo Villalobos, Tale of Us, deadmau5.