Skip to main content
  • 6.02.2016.

Butters: Tek kad pustim prvu traku znam što ću dalje

Trgamo dane s kalendara, nestrpljivo cupkamo nogom i grizuckamo nokte jer uskoro na zadarski audio val zasjeda novi KS Takeover.

 
Q-bar će tako 13. veljače postati poprište nove prijateljske zvučne borbe glasne elektroničke desetke koja će, oslonjena leđa o leđa, prosipati zvuk ulicama svoga grada. Pa smo popričali s Mateom Nekićem, veselo odabranog umjetničkog aliasa Butters, koji je podijelio s Scenom nekoliko misli o prvim svirkama, tremi i stvaranju seta kao glazbenog tetrisa na licu mjesta. Enjoy!
 
1. Bok Mateo. prva stvar koju moramo pitati je zašto Butters? Po kojim karakteristikama je tvoja persona slična klincu iz Southparka?
 
Za ime Butters mogu biti zahvalan prijateljima jer su mi oni dodijelili to ime uslijed gledanja Southparka i pojave Buttersa na TV-u. Dakle, pripisujemo ga veselom liku popularne crtane serije pa mi se mutno čini da je igralo dosta čimbenika; fizička sličnost, veseli i pozitivan stav u raznoraznim situacijama i postupcima, ali najviše u svemu je presudila fizička sličnost vjerujem, jer ako niste primijetili, plavokos sam. Pa onda kada nadimci dođu nekako puste korijen i ostanu, i tako sam ja Butters. 😉
 
2. Sjećaš li se trena kada je prvi puta kapnula ideja da bi se s podija mogao preseliti za pult? Gdje si odvrtio svoj prvi party i kakav je osjećaj bio stati pred masu?
 
Iskreno ni sam ne znam kada je došla ta ideja. Još kao klinac sam se vrtio oko gumbića tatinog hi-fi sustava i puštao glazbu. Glazba je vjerojatno nešto što stiže urođeno. Od svoje prve plaće sam kupio mixer i playere te počeo snimati CD-e, puštati glazbu, prvo isključivo za sebe i prijatelje na kućnim zabavama, a onda je dalje sve samo krenulo svojim tokom. Svoj prvi ozbiljniji gig sam odvrtio u Zadarskom Q-baru, svirao sam warm-up Peri Fullhouseu. Ispočetka me uhvatila trema, još kad sam ugledao Peru i Edya na vratima oblio me leden znoj, a odmah sam se nakon tog opustio i nastavio dalje u dobrom ritmu hahah. Publika je bila zadovoljna, osjetio se pozitivan feedback pa više nije bilo mjesta tremi :D.

 
3. Kada biraš što će završiti u setu koja je misao vodilja? Vodi li te nevidljiva nit emocije ili tražiš nešto supstancijalnije poput određenog beata ili BPM-a?
 
Što se tiče samog izbora glazbe prije svirke nisam jedan od onih što doma spremaju setove po 5 dana unaprijed 3h svaki dan kako bi pred publikom odsvirali savršen set po šabloni. Taj način mi apsolutno ubija čar sviranja i nepredvidivost energije koja će plesati s tobom tu noć pa ga stoga ne cijenim, niti prakticiram. Dosta slobodnog vremena provodim doma za mixerom i sviram sebi za gušt pa mi onda nije problem napraviti to isto i pred masom. Tek kad pustim prvu traku onda znam što ću dalje, kao neka vrsta tetrisa samo s glazbom :D.
 
4. Čestitke na izdanju prve trake na 4M Recordingsu! Što nas još čeka ove godine, jesu li nove produkcije u planu i gdje će te ljudi moći uhvatiti u opskurni noćni vikend sat?
 
Hvala puno 🙂 Trenutno radim na jednom collabu s kolegom Matiom iz Zagreba, tako da ću se ove godine više posvetiti produkciji pa bi se stoga moglo uskoro pojaviti neko novo izdanje. 😀 Ali o tome će biti više informacija uskoro, kao i o nadolazećim svirkama.
 
5. Što si pripremio za zadarski Takeover (baci nam neku kost ako je moguće) i što misliš o Klubskoj i ideji turneje koja promovira scene pojedinih gradova?

 
Za sami Takeover, nisam pripremio ništa hahah, ali mogu obećati jedan izuzetan set, vesel i plesan 😀, da malo podignemo temperaturu. Klubska Scena je po meni jedan od najboljih web portala vezanih za elektroničku tematiku i sve sto uz nju dolazi :D. Osobito mi se svidjela ideja o promoviranju DJ-a unutar Hrvatske, jer smatram da imamo izuzetno kvalitetne artiste i producente i mnogo puta sam bio na partiyima gdje su domaći momci svirali puno kvalitetnije od headlinera, tako da thumbs up od mene. I hvala vam što ste me pozvali da budem dio vaše velike turneje.
 
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano