Od prvih dodira s houseom i tech-houseom ljubav je naposljetku odvela u techno posipan electro twistom s distinktivnim tribal elementima kao vlastoručnim potpisom. Kako je Edy jedan kut elektroničkog oktogona KS Takeovera u vodičkom Opiumu sjeli smo i popričali o počecima, produkciji, inspiraciji, Decodedu, uspjesima koji su mu najmiliji… Pa nam posudi oko na nekoliko trenutaka i enjoy. Vidimo se u Opiumu!
1. Kakva je bila šibenska scena kada si krenuo na prve partyje? Gdje se moglo izaći na finu elektroniku i postoje li neka od ovih mjesta još i danas?
Uff davno je to bilo hehehe. Pa gledaj kad sam počeo da upoznajem ''party svijet'' prije 15 godina i više, sigurno je malo bolje izgledalo (bar što se klubova tiče), a i tada je to bila relativno nova vrste zabave (bar što se mene tiče) tako da je mene osvojilo na prvu hehehe. Moglo se izaći na dosta mjesta, bila je legendarna Kapela, Night, F1…. mada ni danas nije toliko loše ako uzmemo u obzir da su ta neka mjesta zatvorena zauvijek, ali otvorena su neka nova u kojima imamo super gostovanja i to konstantno ;) .
2. Kako bi sam opisao svoj zvuk i kako se za tebe odvija sam proces produkcije? Jesi li točan kao urica s određenim vremenom dezigniranim za rad ili pak više radiš u rastresenom kreativnom neredu stvaralačkog genija? Što te inspirira?
Pa generalno ja sam ''dijete Techna'', ali uvijek sam volio istraživati i da u svojim setovima sklapam različite smjerove i podvrste techna u jednu cjelinu, u prijevodu ne volim da budem ''rob'' jednog pravca jer danas ima toliko dobre muzike da jednostavno ne mogu odoljeti :) Za mene osobno posao produkcije je nešto u čemu ovisiš o momentu ili trenutku, dakle mogu danima sjediti u studiju pa da se ništa konkretno ne napravi, a mogu sasvim slučajno upaliti laptop kad nisam u studiju i započeti vrhunsku ideju! U prijevodu, jako je teško biti točan sa rokovima jer masu se stvari treba posložiti da budem zadovoljan s uratkom, ali ajde na kraju se uvijek sve završi heheh.
Inspirira me svašta, a najviše inspiracije imam poslije nekog super partija gdje je bilo jako pozitivno mada i šetnja po prirodi nije loša hehehe
3. Što je za tebe značilo sudjelovanje u Incognito Projectu i što smatraš vašim najvećim uspjehom?
To je za mene bilo definitivno ludo razdoblje života jer smo iz praktički ničega uspjeli da uradimo jako velike stvari! Za mene osobno najveći uspijeh Incognito Projecta je ploča Dojoja, koja je izašla na Bad Girls labelu u vlasništvu Alexandra Koninga i koja se rasprodala u svega dva tjedna, i traka Flying Bass koja je izašla na mom labelu Decoded Records i čim je izašla veliki Carl Cox ju je uzeo i stavio na svoj mixani cd koji je izašao na Ministry Of Sound. Bilo je tu jos super stvari, ali za mene osobno su ove dvije trake najveći uspjeh Incognito Projecta ;)
4. Decoded Records postoji od 2007. Koji su bili povodi za osnivanje vlastaitog labela i kako biraš umjetnike koji će biti izdani pod ovim kišobranom? Je li Decoded isključivo posvećen technu ili ima i padobranaca svidi li ti se posebno traka?
Na ideju otvaranja vlastitog labela je došao sam iz čiste potrebe i prirodnog slijeda. U to vrijeme imao sam sa svojim tadašnjim kolegama dosta domaćih uradaka i počeo sve vise da razmišljam da je pravo vrijeme da se otvori label i prezentira neki ''svoj sound''. Politika labela nije čisto izdavanje ''bilo kakve muzike samo da se izda'' nego su tu manje vise ljudi s kojima dosta surađujem i čiji rad puno cijenim. Decoded Records je orijentiran prema technu koji se od godina otvaranja labela do danas dosta promijenio, ali sam u međuvremenu otvorio i podlabel pod nazivom Decoded Mini Records na kojem se izdaje dosta mekši zvuk.
5. Kada si se prvi puta susreo s Klubskom Scenom i što donosiš na KS Takeover za pult Opiuma 11. ožujka?
Sa Klubskom Scenom sam se prvi put susreo kad sam i počeo da pohodim partije tako da cijelo ovo vrijeme moje karijere postoji i povezanost sa Klubskom Scenom kojoj se ovom prilikom zahvaljivam na svemu učinjenom do danas u vezi promocije mog rada i Decoded Recordsa hehehe
11 ožujka donosim sa sobom brdo super muzike tako da dobro se pripremite jer biti će pakleno :)
Završen je još jedan maratonski Time Warp festival koji se održao u svom duhovnom domu Maimarktu na pet pozornica u njemačkom Mannheimu
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.