Skip to main content
  • 16.01.2016.

Eggy: Lagao bih kad bi rekao da mi nije životni san živjeti od glazbe koju volim

Suvereno koračamo kroz svoje dane prema KS petnaestici, a u međuvremenu odbrojavamo dane do novog zadarskog preuzimanja zvučnog vala.

 
KS Takeover će se u trećem izdanju manifestirati kao jednofloorno cjelonoćno ludilo s pet b2b setova naše zadarske desetorke na podiju Q-bara. Pa smo tako sjeli, natočili kaficu i ispipali pitanjima jednoga od sudionika. U vrućem stolcu tvoje Scene s nama je Eggy o kojem više možeš saznati ovdje.
 
1. Kako je za tebe sve započelo? Sjećaš li se trena kada ti je više manje bilo jasno da će glazba postati veliki dio života?
 
Jooj, davno je to bilo, ali naravno da se sjećam. Kad malo bolje razmislim, bez pretjerivanja, dođem do zaključka da sam kako osnovnoškolac nižih razreda slušao tadašnji rave,  šta je bilo veoma neobično za dječaka tih godina. Šta reći, outcast od malih nogu :). Odlaskom na prvi party koji se održao u Inside Klubu u Turnju pokraj Biograda na moru, s gostovanjem današnjeg jako dobrog prijatelja Ivana Komlinovića, u organizaciji Decoded Rec tima, kojeg sam s godinama postao član već je bilo sve jasno. Nisam skidao pogled s majstora za DJ pultom te sam odmah nakon te zabave odlučio dati sve od sebe da dođem do prvog para player-a i mixer-a te se okušati u osnovama DJ-inga.

 
Nakon par mjeseci krenule su gaze po klubovima i barovima širom zadarske županije, puštao sam isključivo komercijalni house iako sam oduvijek volio techno, no tek sam osjetio pravu satisfakciju godinu dana poslije kad sam bio pozvan na svoju prvu underground gažu i to s velikom La–Di-Dom prije točno 10 godina i tada sam saznao gdje pripadam. Nakon te večeri odlučio sam u potpunosti odbaciti komercijalu i nikad je vise nisam vrtio. U tadašnje vrijeme minimal je dosta skočio pa sam se okušao u tom stilu, kombinirajući minimal s technom.
 
2. Dosta si klizao žanrovima u istraživanju raznovrsnih manifestacija elektronike. Što tražiš u traci i kada to pronađeš je li žanr uopće bitan? Što trenutno preferiraš?
 
Mogu Vam reći da zadnjih 5-6 godina preferiram isključivo techno. Pogotovo kako se kao žanr vratio, po mom mišljenju, jači no ikad. Kombiniram njemačko-engleski stil. Općenito, nikad nisam volio pretjerano “veselu” glazbu, pogotovo elektronsku, osim glazbe iz 8o-tih.  Obožavatelj sam niskih frekvencija, moćnih bass linija, jako volim mračne atmosferične zvukove da upotpune traku i ne smjem izostaviti “ride” činele te “clap-ove”, sastavni dijelovi svake moje trake. dakle pure techno :).

 
3. Što je po tebi bio vlastit najveći skok u karijeri? Jesu li se neki partyji ili pothvati posebno urezali u pamćenje?
 
Kad se vratim toliko godina u nazad prvo šta mi padne na pamet je baš taj prvi gig s La-Di-Dom kojeg sam već spomenuo. Taj “hipe” kad sam joj predao “kormilo” i nakon nje opet preuzeo te zatvorio party nikad neću zaboraviti. Poslije te svirke vrata su se otvarala jedna za drugima. Postao sam resident u klubu Skipper gdje smo imali fenomenalna gostovanja. Tamo sam upoznao jednog od boljih prijatelja, a to je Edy C. koji je prepoznao talent i kvalitetu te me uzeo u svoj tim gdje sam dosta napredovao i nastavio dijeliti put s svjetskim velikanima. Naravno, spomenuo bih prvu traku koja mi je izašla u suradnji s Edy-em te svoj prvi samostalni EP nekoliko godina poslije. Dakle, kad je riječ o party-ima mogao bih pričati satima, ali pokušat ću svesti na minimum. Prošlogodišnji Viva-Riva Festival u Zadru bih definitivno izdvojio od svih ostalih, Das Haus u Zagrebu, gdje sam dijelio pult s velikim Cleric-om, Billy Nasty u Skipper-u i moram spomenuti debitantski nastup u Zagrebu u klubu Gjuro2.
 
4. Što misliš o Klubskoj Sceni i općenito medijskoj pokrivenosti elektroničkog spektra glazbe na području Hrvatske? Možeš li odati neku traku za koju već sada znaš da će se prosipati podijem Q-bara?
 
Klubsku Scenu smatram vodećim domaćim elektroničkim portalom. Sjećam se vremena kad bih jedva čekao informatiku u srednjoj školi samo da mogu skočiti na site i pronjuškat malo. Pored pegla.com i ostalih stranica preferirao sam Klubsku jer ima poseban izražaj i opis. Tako je i danas. Slavimo 15 godina poslovanja, mislim da se tu vise ništa ne treba reci:). Osim ostalih portala dosta informacija lezi na Facebook-u kojeg osobno i nisam bas neki ljubitelj. 
 
Naravno da Vam mogu odati traku koja će drmati podij, ali neka ostane na toj jednoj 🙂 ostalo će biti surprise. Radi se “Macronomena” traci od Brian Sanhaji-ia kojeg sam veliki fan već 10ak godina. Traka je čista analogija. Pure sex 🙂
{youtube}O8u4-tmpUSM{/youtube}
 
5.  Wild Card pitanje: Ako izuzmemo novac kao ograničavajući faktor, koji bi bio san koji bi krenuo ostvariti?
 
Hehehe, pa gledajte, nekima će zvučati čudno i neprofesionalno, ali novac od gaža mi nikad nije nešto značio. Smatram da je produkcija ključ elektroničke glazbe i uz beskrajnu ljubav, volju i vrijeme sve će doći na svoje. Budimo realni, osim nekoliko umjetnika malo tko može živjeti od elektronske glazbe u Lijepoj Našoj, osim ako nisu “jukebox-ovi” kojima je unaprijed rečeno šta će vrtiti. Lagao bih Vam kad bi rekao da mi nije životni san živjeti od glazbe koju bezuvjetno volim, ali realnost je realnost. Bar za sada. Uz takvu ljubav i konstantni rad samo je nebo granica, a budućnost će pokazati svoje. 

 
Iznimna mi je čast šta ste me ugostili ovim časkanjem i snimanjem podcast-a za Vaš site koji bi trebao izaći početkom idućeg mjeseca. Ukratko, vidimo se 13.veljače  kad slijedi kidanje floor-a uz kolegu Šimu u zadarskom Q-Baru.
 
Lijep pozdrav i hvala Vam. 🙂
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano