Skip to main content
  • 17.04.2019.

Iz Zadra, Vodica i Komiže na okupljanje dalmatinske scene stižu…

Danas od 12h u prodaju se pušta prvi kontigent Early Bird ulaznica za okupljanje dalmatinske elektroničke scene u Aurori 1. lipnja.

Piše: 


Na projektu Magic Sound of Dalmatia koji je izazvao ogroman interes publike za pult magične Aurore zasjest će tako preko 30 DJ-a iz cijele Dalmacije – iz 12 gradova od Zadra do Dubrovnika. Danas ćemo Vam predstaviti petorku na potezu Zadar – Vodice – Komiža koja će nas potaknuti na dobru vibru. Party okuplja različite umjetnike od pionira scene do etabliranih imena i nove generacije, a priliku će dobiti i imena koja tek traže afirmaciju.

ZADAR

Iz Zadra nam dolaze Mate Kokić i Liquid kojem će ovo biti premijerni nastup u Aurori.

MATE KOKIĆ
Ples je strast koju može izvući samo dobra glazba koja dolazi od dobrog DJ-a. Mate Kokić iz Zadra daje nam upravo to – strast, slobodu izražavanja i originalnost. Odan je nu-disco glazbi koja ga najviše inspirira i ostaje vjerna vinilu, koji uživa kao i publika koja ga sluša. Od malih nogu imao je priliku zaroniti u kolekcije fantastičnih vinyla pošto mu je otac bio vlasnik disko kluba. Bio je opsjednut dubokim jazzom, funkom, bluesom i soulom i to je vrsta glazbe koju možete uživati ​​u njegovim setovima. Za našeg Matu nema granica – on pomiče granice minimala, electra i tech-housea. S dubokim poznavanjem prošlosti i stalnim poticanjem za budućnost istinskih velikana house glazbe – vođa i inovator koji uživa u ovome svemu, ali i dalje nastavlja pomicati granice.

LIQUID
Već 12 godina za pultom Liquid je zaslužan za organizaciju i promociju elektroničke glazbe u svom rodnom Zadru. Jedan od projekata žila kucavica scene je radio emisija Electropedia na Radiu 057 koja se održava svakog utorka. Posljednjih godina vrtio je sa velikanima scene Binh, Valentino Kanzyani, Mariano Mateljan, Ian F i drugi. Stajao je za pult festivala poput Viva Riva, Hyte Zadar, Sonus, a nedavno je pokrenuo vlastiti Fortica festival.

VODICE

Iz Vodica će za pult Aurore 2/3 kolektiva Metz Attack – Fabian Mateša i Carnero.

FABIAN MATEŠA
"Ja sam Fabian Mateša, student iz Vodica koji se u slobodno vrijeme bavi DJ-ingom. Nemam neki prebogat životopis jer sam na sceni tek nešto manje od dvije godine, ali se lijepo provodim. Najčešće me možete čuti po Zagrebu u raznoraznim podrumima i zapuštenim prostorima, iako znam i doma poviriti. Dio sam Metz Attack kolektiva", tako sebe opisuje Fabian Mateša u intervjuu krajem prošle godine za Klubsku scenu. Inače je i dobitnik Ambasadora za "Newcomera godine 2017."

CARNERO
Ovaj 23-godišnjak i budući diplomirani pomorac za sada umjesto života na otvorenom moru živi u otvorenim prostorima žanrovskim mutnosti tražeći ono pomaknuto, sporiju melasu neobičnog zvuka pronalazeći svoju filozofiju analognu zvucima Amsterdama i Dusseldorfa. Nalazio si ga posvuda od Masters, Soundfactorya, Pločnika, RatCat Tunela itd.

KOMIŽA, OTOK VIS

Na ovaj party Beepolar iz Komiže na Visu dolazi podržati scenu pod okriljem RatCat kolektiva koji nam još u njedra šalje i Foxya.

BEEPOLAR
Mlada nada dalmatinske scene iz Komiže prve korake napravio je u lokalnom klubu Lunatic. U samom početku puštao je glazbu na partijima intimnijeg tipa, za ekipu i prijatelje, da bi nakon toga mogao doći na podije poput Lunatic kluba u Komiži, Kocke u Splitu, te E-Nights u Kameleonu gdje je vrtio uz imena poput Stacey Pullena, AM:PM.

U međuvremenu je također organizirao svoje partije u Komiži i Splitu. Nedavno se kao rezident DJ pridružio rastućoj RatCat ekipi i oduševio na partijima u Tunelu i Trgiću. Što se tiče stila muzike kojeg pušta, uvijek je na žici razapetoj između housea i techna, koji su popraćeni melodijom i kreativnošću uz iznimno lako prilagođavanje mjestu i publici. Poslušajte njegov podcast.

Više info na FB stranici projekta

FB event

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano