Skip to main content
  • 24.10.2016.

Kruna za 15 godina Klubske Scene – gostovanje Ricarda Villalobosa

Vožnja koju smo na sceni počeli davne 2001.g. bit će obilježena epskim gostovanjem zvijezde elektroničke glazbe Ricarda Villalobosa.

Piše: 


Baš kako dolikuje 15 godina slavimo na poseban način: od umjetničke izložbe, edukativnih sadržaja Jezgra, dodjele nagrada Ambasador, kao šlag na kraju dolazi Ricardo Villalobos s kojim ćemo zaključiti veliku proslavu. Party se održava u zagrebačkom The Bestu, u petak, 18.11. gdje će se za pultom pridružiti i Sergej Snooze, te Ian F. Ulaznice su već krenule u prodaju na Entrio.hr.

Ranograbilice su 100 kn, dok će regularna pretprodaja biti 150, a na dan 200 kn.

Za ovakvo gostovanje moramo zahvaliti ekipi Sonusa i projekta "welovesound" u kojem smo prepoznali odličnog partnera. Ricardo je jedan od onih ljudi čiji dani i noći su u potpunosti posvećeni glazbi, ne posjeduje email, nisu mu dragi intervjui i suzdržan je prema digitalnim mrežama i generalno www – u, kojeg je nazvao pošasti.

Posebno poštovanje Čileanac odgojen u Njemačkoj gaji prema vinilkama skidajući kapu filozofiji, trudu i radu koji stoji iza toga da se ploča eventualno nađe na polici, kako bi je ti zatim mogao spremiti u svoju kolekciju. Odrastao je uz utjecaje afro-američke glazbe, salse, opere i rocka u koji kasnije upadaju elektroničke njuške poput Tangerine Dreams i Kraftwerka i slijedi obrazovanje za perkusionista. Prvi puta je stupio za pult 1988, a prva produkcija ispada 4 godine kasnije s labela Overdrive, no njemačkoj publici istodobno postaje poznat iz sasvim drugih razloga – organizacije ilegalnih raveova u praznim zgradama i ispod mostova, dok je 1995. označila prvi put na Ibizu i sve ostalo je povijest.
{youtube}LoGBvmri8KI{/youtube}

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano