Skip to main content
  • 31.05.2016.

Milan Pivalica i Feta o svemu pomalo i još ponešto!

Ako su te stopala kojom zorom zatekla da se klanjaš hramu elektroničkih podija šanse su da si se već gledao oko u oko podno pulta s Milanom Pivalicom i Draganom Ivčevićem aka Pilleom i Fetom.

 
Ova dualnost dolazi nam tako i na splitski punkt O'Hare u "samo što nije" izdanju KS Takeovera 3. lipnja u kojem 12-ica domaćih preuzima noćnu beat šihtu od ponoći nadalje. Pa kao dio Acilectra pod zajedničkim kišobranom ili odvojeno zapleteni u zasebne projekte momci su se zavrtili u sceninom vrućem stolcu (je, naši su oni koji se vrte, i simbolički i realno) i pročakulali o početku, upoznavanju, promjeni na sceni koju vide od 90-ih naovamo i porukama za plesače. Pa raskomoti se i uživaj! Neka te Pille i Feta vode kuda trebaš ići.

 
 
1. Bok Pille, bok Feta. Kako ste zakoračili u elektroničko! Koji je bio okidač?
 
P: Prve odlaske na party bilježim u bilježnicama još iz srednje škole, sjećam se prvog doticaja s tada rave kulturom, bila je to simbioza od prve sekunde po kojoj sam slutio da bi moglo duuuugo trajati. Definitivni okidač je bio raspad banda kada razočaran takvim raspletom potpuno odlazim u ocean elektronike da zaboravim na 'prekid' suradnje sa inače dragim ljudima s kojima sam svirao
 
F: Recimo da je sve nekako išlo svojim tokom. Od kada znam za sebe okružen sam muzičarima. Kako klasičnim, tako i "električnim".… A kasnije, kako su se razvijali interesi i vidici pa i sama tehnika i s "elektronskim". Jedan okidač mi je teško ili nemoguće naći… recimo da bi prije to okarakterizirao kao lavinu zvuka koja me preplavila i povukla za sobom.

 
 
2. Kako se Scena promijenila od 90-ih naovamo? Koje pozitivne i negativne tendencije vidite u party taboru?
 
P: U početku je to bilo sve puno nevinije, iskrenije, to je bila jedna potpuno nova energija koju nitko do tada nije čuo ni osjetio, poput prvog poljupca ili dodira s dragom ti osobom. To se naravno s godinama izlizalo, postalo je monotono, izgubilo je na svježini, počeo se radit posao od toga, izgubilo je taj hipee moment, kako globalno tako i u nas. S druge strane naučilo se nešto svih ovih godina, napredovalo se pa tako danas ima izbora za najizbirljivije, ima dobrih artista, dobrih klubova, dobrih producenata. Sve u svemu dobro je bilo onda, a dobro nam je i sad!
boogaloo nye
F:  Možda griješim, ali nekako mi se čini da su se ljudi prije više smijali na partyjima. Sve manje vidim ljude koji plešu zatvorenih očiju u nekom svom svijetu i svom doživljaju muzike… A s druge strane čini mi se da sve vise ljudi traži fotografe ili najbolje kadrove za vlastite fotografije.
 
S druge strane, nikad vise kvalitetnih događanja, nikad vise kvalitetnih klubova, nikad vise kvalitetnih domaćih dj-eva i producenata.

 
 
3. Kako ste se upoznali i kako je Feta postao dio Acilectro projekta? Kojim metodama Acilectro bira glazbu i što je najvažnije za održavanje projekta tako dugo?
 
P: Poznajemo se jako dugo, vise od 20 godina definitivno, dok smo ja i Lushi 'kuhali' razno razne trake Feta bi došao tu i tamo, pa mu se valjda svidjelo, pa je počeo dolaziti sve česće, da bi zatim kada smo odlučili sklepati studio skužio da bi službeno htio bit dio ekipe i tako smo svi skupa krenuli u taj projekt.
 
Acilectro je trenutno u stanju mirovanja, svatko od nas ima neke nove projekte na kojima radi, a dugogodišnje prijateljstvo je to koje nas bez obzira na sve drži zajedno.
 
F:  Hahahahahahahahahah
Davno smo se upoznali, a ja inače lako zaboravljam i teško pamtim. Ima tome nekih 20-ak godina ako ne i više. Acilectrro je na malom odmoru trenutno jer svako od nas trenutno radi nekakav drugi projekt ili vise njih. Glazbu biramo prokušanom metodom preslušavanja i odbacivanja ili prihvaćanja. Najvaznija stvar u održavanju je prijateljstvo…i naravno uloženo u studio haha.


 

 
4. Što nam u ovom dualnom izdanju spremate za splitski Takeover?
 
P: Bez puno pripreme jer ipak je u pitanju dj set a ne live nastup. Iskrena energija između publike i izvodača je ta dobitna kombinacija.
 
F: Ja osobno znam da ništa ne znam. Nikad se ne spremam za nastup. Ponesem friške muzike od deepa ili disca do techna pa kako otvori.


 

 
5. Da imate samo jednu želju za scenu i plesače koja bi ona bila? Koja je esencijalna stvar na kojoj se treba poraditi da bi ona rasla?
 
P: Samo ljubav!
 
F: Iskreno pojma nemam… Neka iskreno slušaju muziku, neka poštuju koncept partyja kao što poštuju koncept koncerta (na koncert se dolazi prije početka, a na party najčesće malo prije početka headlinera).……jedna kažeš?
 
Ako bi trebalo stvarno esencijalnu stvar naći na kojoj treba poraditi da bi clubbing kod nas postajao bolji i bolji morat ću reći da se mora poraditi na životnom standardu prije svega.
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano