Skip to main content
  • 2.10.2018.

Petar Dundov, Pero-Fullhouse i Yakka puni pozitivne energije nakon Pariza

O predstavljanju hrvatske elektroničke scene u Parizu raspisali su se brojni mediji među kojima se ističe Slobodna Dalmacija, Sibenik.in, a 2. listopada je reportaža bila i na Dnevniku 3 HRT-a.

Piše: 

Mi Vam iz prve ruke donosimo kraće izjave i dojmove umjetnika sa scene koji su bili dio hrvatske perjanice u Parizu od 26. do 28. rujna. U prvom valu pročitajte što o projektu kažu Petar Dundov, Pero-Fullhouse i Yakka.

Petar Dundov
Bilo mi je zadovoljstvo sudjelovati na ovogodišnjem PEW-u. Pored izvrsnih predavanja o novim tehnologijama u glazbenoj produkciji, te aktualnih kretanja na polju zaštite intelektualnog vlasništva, bilo je vremena za druženje s zanimljivim ljudima iz cijelog svijeta i to mi je bio možda najdraži dio cijelog eventa. Mislim da smo se lijepo uklopili u program i predstavili hrvatsku scenu u pozitivnom ozračju. Nadam se da ćemo imati prilike posjetiti PEW dogodine, a možda i proširiti projekt na druge zemlje članice.



Pero-Fullhouse

Hrvatska delegacija je predstavila prednosti ulaganja u HR festivalsku scenu te otkrila francuskom tržištu potencijal za dolazak kako njihovih gostiju tako i i promotora, organizatora i organizacija. Interes je bio jako velik, ostvareno je puno kontakata te sam uvjeren da će se nešto od toga i realizirati u narednom periodu. Mnogi od njih su bili zatečeni činjenicom koliko je festivala u nas zastupljeno te da se nalazimo na samo festivalskom vrhu Europe. Meni osobno je to bilo zanimljivo iskustvo. Naime, prije 20 godina nastupio sam na prvom Techno Paradeu u Parizu kada je HR scena taman doživljavala svoj najveći uzlet. Nakon 20 godina, vodeći smo po festivalima el. glazbe što znači da smo bili u pravu kad smo radili ono u što smo vjerovali.

Kao Skeptik nastupio sam u klubu Concrete koji se nalazi na jednom velikom brodu usidrenom na Seini i koji slovi za jadan od najboljih techno klubova na svijetu ovoga trenukta. Time sam zaokružio poprilično uspješnu godinu s nastupima u Tresoru, Moondanceu, Dimensionsu, te ovaj vikend u poljskom Lodzu na L'tronica festivalu. Za relativno mlad projekt koji je poprilično udaljen od mainsream techna te predstavlja svojevrstan otpor estradizaciji glazbe koju živim svaki dan otkad sam je upoznao početkom '90ih to je dosta dobar uspjeh.

Yakka
Posjet Paris Electronic Weeku 2018 je za mene osobno bilo lijepo i korisno iskustvo. Potpuno podržavam ovakve oblike suradnje i promocije jer doprinose jačanju međusobnih odnosa, ne samo međunarodnih scena, nego i odnosa između nas samih koji predstavljamo Hrvatsku. Međunarodne suradnje smatram ključem razvoja pojedinaca, kolektiva i klubova, a ovo je bio dobar početak za nove slične projekte Klubske kulture. Bilo je zanimljivo upoznati ljude sa pariške scene, klub Concrete koji me izgledom i lokacijom oduševio. Pariz sam po sebi je također ostavio na mene odličan dojam, skroz mi je sjeo i mogu reći da mi je jedan od naj gradova koje sam posjetio.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Klubskascena.hr (@klubskascena)

Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano