Skip to main content
  • 27.05.2016.

Silvio Hrabar o osnivanju digitalnog labela!

Mnogo pametniji čovjek od one koja trenutno prebire po tipkovnici rekao je da ne želiš da bude lakše nego da ti sam budeš bolji. Što više znaš bolji postaješ, donosiš dodatnu vrijednost u svoj život i živote onih s kojima se tvoj ukriža.

 
Osobni rast i napredak, nova saznanja, onaj "aha" trenutak kada fizički osjećaš da se u mozgu stvorila nova veza koja retroaktivno baca novo svjetlo na sve što znaš i nudi nove načine izražavanja, onaj moment kada osjećaš da od nečega odlaziš bolji i mudriji nego što si u to ušao…  to je ono na što ciljamo na edukativnom dijelu Takeover pohoda Lijepom Našom.

 
Ks Takeover Knowledge platforma je koja će se u potpunosti posvetiti dijeljenju znanja i vještina onih koji su zapleteni u mreže elektroničkog mnogo duže nego ti, Kada netko tko zna više priča sjedneš i slušaš. Pa ćeš tako svoju znatiželjnu personu moći sparkirati potpuno besplatno u splitski Klub Mladih 3. lipnja. Popneš li se tako u doba u kojem je u kraljičinoj zemlji vrijeme za čaj (to je pet, pet popodne) na drugi kat zgrade broj 20 u ulici koja nosi ime Ruđera Boškovića družit ćeš se s meštrima zanata pod jednim krovom. S nama su Silvio Hrabar s Family Groovesa, old school organizatorica i mozak evenata Tatjana Papić, zatim na šetnji alternativnom elektronikom Dubok i naposljetku Active Line Six s Apple Logic Workshopom.
 
Od 17.30, između Duboka i Tatjane, tako nabrusiš svoje želje da znaš više i daš pažnju Silviju. Gospodin Hrabar prenijeti će ti jednako neustrašivu priču nade, volje, truda, tehničkog know howa i provesti te korak po korak za ruku kroz temelje onoga što je potrebno znati za osnivanje digitalnog labela. Teme su poredane kronološki i kreću na samome početku i izvoru svega što se eventualno kasnije manifestira na poljanama stvarnog, motivaciji. Natjerat će da preispitaš svoje "zašto" kako bi krenuo u realizaciju. 

 
Nakon "zašto" kreće sužavanje prstena. Nitko ne može bit dobar u apsolutno svemu pa je vrijeme da odabereš glazbeni fokus i zatim u skladu s generalnim tonom i misijom pitaš muze za ime pod kojim ćeš operirati i pripadajući logo. Tada kuca čas da podigneš brand na noge i potom lansiraš svoje dijete u online svijet. Kako i najbolji poduhvati ne vrijede ništa ako za njih nitko ne zna, Silvio će se dotaknuti i teme marketinga i promocije i koherentne izgradnje poslovnog plana i financiranja. 
 
Potom šećemo stazom digitalne distribucije i odabira mastering studija/inženjera i skrećemo na potrebu kvalitetnih ugovora s artistima i distribucijom. Kada imaš content trebaš publiku. Iako si već izgradio krdo svim prethodnim metodama javne prisutnosti održavaj odnose s onima zbog kojih si ovdje i obrati pažnju na promo pool i izgradnju kvalitetne i relevantne mailing liste. Biti će tu još dodataka i digresija, ali glavni kostur imaš, a za umesenje trk u Klub Mladih. Nakon što se pobrinemo za mesnata sjedišta tebe i uposlimo mozgove u ponoć se selimo na podij O'Hare jer je i tijelo zaslužilo svoje.

 
Pod rizikom da ćemo zvučati kao odjavna špica Briljanteena – Ostanite nam pametni, mudri i rasplesani i vidimo se na splitskom Takeoveru!
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem