Skip to main content
  • 29.01.2023.

Snimka panela -Business Keeps on Dancing- održana na Simpoziju Ambasadora

Pogledajte snimku panela "Business Keeps on Dancing" održanog u sklopu 6. izdanja Ambasadora

Piše: 

Na panelima u Pločniku stručnjaci i profesionalci iz industrije elektroničke glazbe raspravljali i iznijeli svoja stajališta o važnim temama. Partner projekta bio je HDS-ZAMP.

Na ovom panelu se razgovaralo o poslovnoj strani glazbe odnosno o tome kako izgraditi posao iz strasti prema glazbi te kako to uspjeti održati. Sudjelovali su Ivan Bušljeta (Papaya club), Ana Veliki (Blender), Mersel Bujak (Klabika), Tomo In Der Mühlen (Steel) i Adnan Mehmedović (Fresh Island festival) kao moderator i ispričali nam o svojim počecima, financijama i o situaciji u industriji danas.

Jedno od glavnih pitanja bilo je kako je danas ključno izgraditi brend pošto su se stvari promijenile u zadnjih par godina. S jedne strane zbog pandemije, a s druge zbog sve većeg utjecaja društvenih mreža, pogotovo Instagrama na kojemu se u videu trajanja 60 sekundi treba izboriti za pažnju publike. Složili su se da ima više stavki koji brend čini bitnim u današnjem svijetu. Jedna od njih je zbog toga što se promijenilo što publika očekuje i zna, a ni velika imena više ne mogu osigurati posjećenost.

Tomo in der Mühlen: ''Do pred 4 godine bih rekao da dobro ime garantira promet i posjećenost, ali u periodu korone jako je puno publike ostarilo i naprosto više ne idu van. Istraživanje u Europi je pokazalo da ljudi koji sada izlaze su neki novi mladi ljudi. Ti dovedeš velika imena, a klinci se pitaju tko je to.''

Ana Veliki smatra kako je veliki problem što se svi u regiji bore za istih Top 10 izvođača, a cijene su sulude, te da jedno od super rješenja brend što je možda duži put, ali ako se sve dobro isplanira i odradi sigurno i uspješniji.

Mersel Bujak podijelio je i svoju formulu za uspjeh u današnjem svijetu: ,,Vremenom je postala formula koliko je jak hype lokalne ekipe, koliko je jak Instagram osobe koja se dovodi i koji je vikend u mjesecu.''

Panel možete pogledati na Youtube niže ili na FB kanalima Klubske Scene i Ambasadora.

Već, 6. veljače emitirat će se i panel "Treba li remiksirati poznate izvođače?" sa vrlo zanimljivim gostima.

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano