Tata Family Groovesa uzima Split u ruke
KS Takeover nastavlja svoje ljubazno preuzimanje ušiju i stopala, uzurpira srca i sjećanja uzduž i poprijeko lijepe zemlje na ivici Jadrana, i seli za podij O'Hare u rodnom gradu osnivača.
Ideja Klubske, koja je s tobom popartijala desetljeća, krenula je iz Splita u glavi Gorana Tomaševića i 15 godina kasnije eto nas još uvijek ovdje. Scena za scenu. Sati za ljubavi i dani i noći za podije i pulteve.
3. lipnja tako nastupa s novih 12 imena i 13 sati glazbe i edukacije, kako bi vratili plesačima barem dio gušta koji su oni nama priuštili kroz godine. S nama su kao meštri parade na putu gore i dolje:
TAKEOVER DOWN
Silvio Hrabar
Milan Pivalica b2b Feta
Vice b2b Klox
Malesh
TAKEOVER UP
Marul
Dubok b2b El Commando
Romac b2b Tome R
Tino Simich
Bilo je to 1997. kada je Silvio Hrabar prvi puta zakoračio na scenu. Kraj 90-ih donosi uspjeh jer talent i upornost kojima grabi prema vrhu rađaju sočnim plodovima zadovoljstva i onima koji se usađuju u sam armirani beton temelja dalmatinske elektronike.
Kroz godine dijelio je pult s globalnom elektroničkom kremom kao što su Carl Cox, Jeff Mills, Stacey Pullen, Laurent Garnier, Mr. C, Craig Walsh, Plastikman, Marco Carola, Westbam, Bryan Zentz, C1… Nastrojen sasvim plesno, s misijom toga da ljudi dođu na podiju ispustiti iz sebe sve što imaju, hoda užem razapetim između svega od tech housea do funky techna, u koje fino inkorporira štukaturu dominantnih bass linija i samo sebi svojstvene metode mixanja. Vole ga svi, od onih old school partijanera koji počinju rečenice nostalgičnim prizvucima žaljenja za dobom pravoga ravea pa do novih klinaca koji svoje mjesto pod sintetičkim suncem još traže.
Nakon nekog vremena DJ-ing više nije bio dovoljan i prvi produkcijski uradak žmirka na svjetlo dana 2005. u suradnji koja je svoju krasnost preslikala iz privatnog života tako kolaborira sa, u njega i beat zaljubljenom, suprugom Izabelom.
Godine nešto bliže sadašnjosti na povijesnoj liniji života zatekle su ga kao rezidenta Moondance festivala, Bačvice Beach Festivala i uzastopnim nastupima na Ultra Europe festivalu na UMF Radio Stageu.
Kada znaš bolje imaš i odgovornost dati više, stoga 2013. obitelj Hrabar dobiva prinovu, "Family Grooves" label, koji se od male priče razvija u prepoznatljiv lokalni i internacionalni brand i okuplja oko obiteljskog stola domaće i strane umjetnike željne slobode izražavanja.
Pa Splićanin, Splićanka, zaljubljen u jednog/jednu ili se samo ponekad tako osjećaš, nije ni važno. Rezerviraj si na kalendaru ovaj lipanjski petak, a do tada prostudiraj Silvijev arsenal na hiper autocestama niže i uživaj.