Skip to main content
  • alt
  • 27.10.2015.

Yakka i žanrovsko klizanje houseom

Na osobnoj piše Domagoj Jakić, ali ti ga dragi naš hodočasniče mračnih floorova bolje poznaješ pod pseudonimom Yakka.

 
Na sceni posljednjih pet godina, već je utisnuo svoj pečat originalnim izdanjima i remixevima kao i prosipanjem beatova domaćim i svjetskim pozornicama.

alt

 
Klubska Scena je iznimno ponosna da je upravo Yakka dio prvog udarnog tema inauguracije nove etape na prvom ikada KS Takeoveru koji lansiramo iz Osijeka. CV je  nakrcan suradnjama s velikanima kao što su Barbara Tucker, DJ PP, Gary Caos, Phil Fuldner, Adrian Hour te suradnjama s visoko kvalitetnim globalnim labelima poput Sony Music Enthertaiment, Pacha Recordings, King Street Sounds, Deeperfect i Casa Rossa.
 
Žanrovski klizač zapleo se u čitav spektar elektroničkih izraza pa ga možemo zateći u svemu od od sporijeg i mirnijeg uranjanja u deep house, preko energičnog, veselijeg funky/disco/jackin housea pa sve do mračnog opskurnog progressive zvuka te dijamantno tvrdog tech housea.

alt

 
Među posljednje velike korake momka kojeg ćemo imati prilike slušati 5. prosinca u osiječkom Epicu, koji partyjima opravdava svoju nomenklaturu, ubrajamo genijalan remix pjesme “Plešem Sama” hrvatskih elektro-pop kraljeva Detour, kao i uvrštavanje na dvostruku kompilaciju Future Sound Of Zagreb CD-a koja služi kao miljokaz onoga što se događalo u elektroničkim sferama Lijepe Naše u posljednjim godinama.

alt

 
Pa dok KS Takeover u simpatično ekspanzionističkoj maniri ne zaori Osijekom baci oči i uši na sve ono što Yakka jest na hiperlink autocestama niže.
 
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano