Za predavanje na VERN-u pridružuju se dvije gošće s radija!
Jezgra pulsira sve jače i glasnije i poziva te još jednom na malo mentalnog aerobika koji će se 17. studenoga održati u prostorima VERN-a.
U 17 sati vrata otvara učionica uz predavače Darka Juranovića D'Knocka i Zvonimira Duspera Dusa i pod moderatorskom palicom
Ninne Lare Vidaković. O predavanju naslovljenom
"Glazbena produkcija, suradnja sa svjetskim top izvođačima i utjecaj medija na glazbenu industriju" u raspravu će se
putem video linka uključiti i globalne zvijezde, a detaljne informacije prouči na linku niže:
No dopala nas je i iznimna čast da s nama iskustva podijele i dvije dame, Silvija Londero (Media Servis, VERN') i Aleksandra Milinković (Enter Zagreb).
Silvija Londero suvereno drži poziciju direktorice i glavne urednice Media servisa, informativne agencije odgovorne za stvaranje informativnog sadržaja za oko
pedesetak radijskih postaja u Hrvatskoj. Punih 15 godina jaše oštricu medijske izvrsnosti, a put je započela kao novinarka i urednica u redakciji
Obiteljskog radija. Njene tragove možeš pronaći i u izgradnji
Antene Zagreb, kao prve urednice informativnog porgrama, dok nije stranac ni eteru
Radio Istre i Radio Zone. Diplomirana politologinja s postdiplomskim specijalističkim studijem Vanjske Politike i Diplomacije, trenutno je na putu da postane doktorica Komunikologije a na VERN-u ćete je zateći na čelu kolegija
Uvod u elektroničke medije, Radijsko novinarstvo, Uređivanje u praksi i
Radijski novinar-voditelj. Silvija će s tobom proći slijedeće teme:

-Utjecaj medija na glazbenu industriju
-Značaj tradicionalnih medija za promociju glazbe, nasuprot modernim medijima
-Usporedba trendova u Hrvatskoj i ostatku svijeta
-Ostali programski segmenti (u radijskom mediju) kao podrška glazbenim emisijama – integrirani pristup u promociji glazbenika i glazbene industrije (promocija glazbenika odvija se u glazbenom dijelu programa, a dodatni branding kroz ostale sadržaje)
-Diverzifikacija medija – specifičnosti i njihov značaj za promociju glazbe
-Profiliranje radijskog medija prema profilu slušatelja ili više prema zahtjevima tržišta/oglašivača
-Obrazovanje i priprema mladih medijskih stručnjaka za buduće trendove (međusobna suradnja s producentima)
Aleksandra Milinković voli sama za sebe reći da je
dijete radija, odgojena, odrasla i stasala na njegovim efemernim valovima. Njen put započinje
na Anteni Zagreb gdje je dvije godine provela kao programski producent. Uskoro je pokrenut i prvi CHR (current hits radio) i
Aleksandra upada kao dio originalnoga teama koji podiže na noge Enter i, uz početne jutarnje i večernje termine, danas je možete loviti uštimate li prijemnike na Enter od
10.30 ujutro do 14 sati. Alexandra je ujedno i ona koje je u protekle dvije godine bila i dio PR stožera
Ultra Europe, a nedavno su dromomanijom pogonjena stopala stigla nazad na domaće tlo s
ADE-a, dok se šuška i o sastancima s stranim ulagačima koji planiraju svoje festivale dovesti u Hrvatsku. Gospođica Aleksandra provest će te tematskim susjedstvima kao što su:

-Utjecaj medija na glazbenu industriju
-Usporedba iskustava iz Hrvatske i ostatka svijeta (s obzirom na specifičnu nišu EDM glazbe, možda usporedba s glavnim tržištima poput Nizozemske, Švedske, itd.)
-Kako hrvatski DJ-i i producenti mlađe generacije percipiraju tradicionalne medije za promociju svoje glazbe, u odnosu na moderne medije poput Facebooka, YouTubea, SoundClouda, itd.?
-Značaj Enter Zagreba za promociju mladih umjetnika i producenata i nišne glazbe općenito
-Specifični eventi kao medij za promociju glazbenika i producenata (festivali i njihova ekspanzija u Hrvatskoj).
Stoga vas u ovom novom pojačanom izdanju uz matrone radija pozivamo još jednom na šetnju razgovorima o tome
kako produkcija funkcionira vani i koji bi bio najbolji način za krenuti graditi karijeru, te rezimiranje utjecaja koji je radio, kao ujedinjujući medij, imao na razvoj jedne blisko povezane zajednice umjetnika. 
Kako smo ograničeni kapacitetima prostora
molili bismo da se unaprijed prijavite želite li prisustvovati i pošaljete nam ime, prezime i broj mobilnog telefona na [email protected], s naslovnom naznakom "Prijava: VERN". Sami event možeš pronaći na
Facebooku, a za sve ostalo što će se događati u jezgričnosti Jezgre navrati na
detaljan program ovdje. Što više znaš više možeš! Talent bez znanja je jalov, a povezuje ih upornost i znatiželja, pa s Jezgrom utaži svoju! Vidimo se na VERN-u.