Skip to main content
  • 30.05.2019.

Podcast 146: Manistra b2b Tyson

Jedan je Manistra, jedan je Tyson, a oba su naša i splitska.

Piše: 


Svatko tko je prst umočio u Jadran zna da je Dalmacija magična, baš kao i njeni zvuci koji će 1. lipnja odjeknuti primoštenskom Aurorom. Među nešto više od trideset domaćih imena za Magic Sound of Dalmatia nalaze se i ovi pokumljeni odmetnici koji sviraju iz sasvim prirodnog razloga ljubavi spram glazbe, bez profita i zato što im se baš tako hoće, a svi oni kojima se baš jednako hoće pozvani su pridružiti im se na legalno/polulegalno/ilegalnim plesnjacima.

boogaloo nye

Tyson je već debelo bio u glazbi i volio vinil s kojeg je sipao rap, funk i disco gdje god je stigao. Tamo na početku ove priče, pored Bibine trgovine, dva momka su si 2008. pružila ruku. Tyson je, čini se, rođen na gramofonima jer ga se nitko bez njih ni ne sjeća, a Manistra pak u tome trenu još nije prste službeno umočio u glazbu, no predani plesač uskoro je našao zajednički glazbeni jezik sa svojim novim prijateljem i priča počinje.

2013. bilo je vrijeme da se razraste pa 3kUMA kreću s organizacijom partija gdje je centralna misija da dođeš i uživaš s dobrim ljudima uz dobru glazbu,. Opusti se, ponesi svoju hranu i svoje piće ako ti drago. Nitko nije u tome zbog novca. Čini se da je ova lagano izumiruća crta samo ugodnog postojanja pun pogodak jer partiji čak postaju i službeni, a gospoda kažu kako, teže pitomoj i obiteljskoj atmosferi. (3kUMA trenutno čine i pridruženi članovi Yoshko i Marul).

Pitaš li ih zašto ovo rade, čut ćeš: "Volimo reć da puštamo sok, volimo muziku na koju će se i majke i očevi zaljuljat i povezat, a ne samo naša generacija… najdraži su nan partyji kad ih policija ne ugasi i kad nema ekscesa."

Pa stisni play na podcast i ne gasi dok nije gotovo. Enjoy!

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano