Skip to main content
  • 25.07.2016.

Drugi dio trilogije Paul Kalkbrennera

Poslušajte drugi miks Paul Kalkbrennera iz fantastične trilogije "Back To The Future".

Piše: 


Ovaj besplatni serijal čije prvo izdanje ste mogli poslušati ili downloadati ovdje dolazi nakon 7 studijskih albuma njemačkog producenta. Za miks je istraživao arhivu od oko 5000 pjesama na Youtubeu, a svaki od ukupno tri miksa donosi zvuk koji su Paul i prijatelji slušali u istočnom Berlinu na Radio DT64 svake subote od 1989. do 1993.g. točnije kada su imali 13 i 14 godina.


Tracklista drugog miksa:
Slackjaw – Drive my Body (Brute, UK, 1992)
The Latin Age – Esta Loca (Easy Dance, UK, 1989)
Marshall Jefferson – Move your Body (Trax, US, 1986)
Todd Terry – Now Way (One, US, 1992)
Main X – 88 to Piano (Hithouse, Belgium, 1991)
Format – Dance (ESP, Netherlands, 1992)
Eden’s Paradise – This is the Dance (Breaking Bones, US, 1989)
S.P.Q.R. – Tribal Experience (Underground, Ireland, 1993)
6 Bell All – Me and the Mailman (Rhythm, Netherlands, 1991)
Lhasa – The Attic (Music Man, Belgium, 1990)
Lil’ Louis – The Original Video Clash (Dance Mania, US, 1989)
Private Productions – Sex Tape (80 AUM, Netherlands, 1992)
Last Rhythm – Sleepwalking (American, Italy, 1990)
CLS – Can you feel it (Strictly Rhythm, US, 1991)
Rossi – Rossi by Rossi (Music Man, Belgium, 1990)
Kaballa – Drums of the Lock (Big Time International, Belgium, 1993)
Format – Solid Sessions (ESP, Netherlands, 1991)
Set Up System – Music and Noise (Big Time International, Belgium, 1991)
House Syndicate – Jam the Mace (Dopewax, US, 1990)
Fuck the Industry – This is B.U.G. (B.U.G., Germany, 1991)
Gat Decor – Passion (Effective, UK, 1992)
Drug Free America – Cyberspace (Cybersound, UK, 1992)

Kalkbrenner svira ovoga ljeta na Barrakudu u Papayi 17. kolovoza

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano