Skip to main content
  • john aquaviva
  • 7.11.2012.

Special 015: John Acquaviva live-OTV Dom, Zagreb, 13.11.2004.

Bodywork je za mnoge od nas bio institucija elektronske glazbe, program koji je mahom dovodio istinske veličine elektronske glazbe koji su nas usmjeravali da slušamo vrhunski zvuk.

Naslovna foto

john aquaviva

Od 2001. Mario i Peraja i njegova supruga Ana organizrali su preko 150 večeri, najčešće u Boogaloou (tadašnjem OTV domu) u Zagrebu i kroz godine bili domaćini svjetskim zvijezdama kao što su Silicone Soul, Kevin Yost, Derrick May, Doc Martin, Derrick Carter, Ian Pooley, David Alvarado, Big Hair, Aril Brikha, John Acquaviva, Funk D.Void, Slam, Miss Honey Dijon, Nathan Coles, Luke Slater,The Hacker, Oxia, Pure Science, Eddie Richards i mnogi drugi.

boogaloo nye

Od hrvatskih DJ-a redovno su zvukom strana gostovanja pratili: Augie, Frajman, Matija Tonković,Toxic, Markan, Felver, Omar, Dav, Luka Eterović, Nicole, Unique, Gadaffi, MR. DJ Dario,Slaven Damjanić, Mary, Ivan Komlinović, Zoky, Cet, Petar Dundov, Marc Grabber, Bebetto, F.O.R.M, Daemia, Chop, Zero, Virgin Helena, Luka, Patrik i Marko Grmoya.

Uh kad se samo sjetimo, uz svako se ime probude divne uspomene. A zašto vam to govorimo? Bodywork slavi 11 godina svog postojanja u klubu Edison u Karlovcu, ovu subotu 10. studenog uz rezidente programa Toxica, Shinna, Mataya aka Matija Tonković i Phila Damma iz Karlovca.

Tom prilikom za vas uspjeli doći do zaista posebnog seta Johna Acquavive 13.11.2004. iz OTV doma koji nam je ustupio Damir Laić. Oni koji su prisustvovali znaju o čemu pričamo, a oni koji nisu želimo im da uživaju u trenutcima o kojima su im pričali oni koji pamte.
 

{enclose /special/John_Acquaviva _ Boogaloo_part1_1311_2004.mp3}

DOWNLOAD PART 1
(desni klik, save link as)

DOWNLOAD PART 2
(desni klik, save link as)

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano