Skip to main content
  • 1.10.2018.

Hrvatska elektronička scena je bila hit na prvom međunarodnom predstavljanju u Parizu

Po prvi put u povijesti hrvatska elektronička glazbena scena se udružila i predstavila na međunarodnoj konferenciji Paris Electronic Week uz veliku podršku institucija i medija.


Hrvatska delegacija vraća se u Pariz i iduće 2019.g. u još većem sastavu sa mogućnošću predstavljanja na putujućem DJ kamionu pred 300 tisuća posjetitelja Techno Parade!

boogaloo nye

Projekt prvog zajedničkog i organiziranog međunarodnog predstavljanja hrvatske elektroničke scene na svjetskoj pozornici u Parizu prošao je izvan svih očekivanja. Nagrada Ambasador koja je nastala prije dvije godine uspjela je nešto što još nikom nije pošlo za rukom – okupiti, ujediniti i povezati sve projekte na sceni elektroničke glazbe, a potom i dodijeliti priznanja najboljima. Slijedom toga neki od ciljeva Ambasadora, kako mu i samo ime nalaže jest bio prezentirati hrvatsku elektroničku scenu na međunarodnim konferencijama i otvoriti nova tržišta, te pružiti priliku domaćim umjetnicima da sudjeluju u programima kulturne razmjene.

U Pariz je tako Udruga Klubska kultura koja stoji u pozadini projekta povela 17 delegata koji čine samu srž ove scene, a sve se to dogodilo na poziv Udruge Technopol koja već 20 godina organizira Techno Parade i Paris Electronic Week, te su jedna od najvećih udruga u Francuskoj koja se bori za prava DJ-a među institucijama. Među našim predstavnicima bili su organizatori festivala, promotori, DJ-i, producenti, pokretači izdavačkih kuća, marketinški stručnjaci i novinari, a među poznatijima su bili Petar Dundov, Vedran Meniga, Pero Brčić, Haris Čustović i Sergej Lugović.

Na izuzetno zanimljivoj konferenciji Paris Electronic Week, naša scena se predstavila 27. rujna sa štandom na kojem su se mogli pronaći promotivni materijali različitih projekata sa scene (majice, kape, CD-i, vinyli, flyeri, brošure, časopisi, pa čak i rizle) i festivalskih destinacija. Istog dana održano je i predavanje o Hrvatskoj kao festivalskoj destinaciji s pogledom unazad i unaprijed na kompletno tržište elektroničke glazbe u našoj zemlji, da bi potom uslijedio cocktail party kulturne razmjene na kojem su zasvirali hrvatski DJ-i Lawrence Klein, System Divine i Yakka. Panel se prenosio izravno preko FB kanala u suradnji sa Photostudio 82, i to preko kanala Klubske scene, RatCat, Sibenik.in. Veliko finale održalo se u jednom od najpoznatijih europskih underground klubova CONCRETE koji je ujedno klub na brodu sa 2 floora.  Na Wood flooru zavrtili su domaćin i inicijator projekta Jean-Marie Kone, da bi potom uslijedili Skeptik, Sergej Snooze i Haris.


Kroz projekt su se učvrstile veze Hrvatske i Francuske na polju elektroničke glazbe, ostvarile kulturne razmjene i povezali akteri scene, a samo predstavljanje ostvarilo je svoj cilj, budući da se za ulaganje u hrvatski festivalski i klupski turizam javilo nekoliko zainteresiranih investitora koji će u suradnji sa udrugama Technopol i Klubska kultura pokušati svoje planove i ostvariti tijekom idućih sezona.

Delegacija je tijekom boravka u Parizu dobila ogromnu podršku direktorice HTZ-a Pariz Daniele Mihalić Đurica koja smatra da Hrvatska mora brendirati festivalsku i klupsku ponudu zbog sve većeg broja upita iz inozemstva. Bez podrške institucija poput Hrvatske turističke zajednice i lokalnih TZ Zagreba, Rijeke, Šibenika, Splita, Makarske, Dubrovnika, te Zadarske županije, TZ Šibensko-kninske županije, Gradova poput Šibenika i Makarske ovaj projekt ne bi bio moguć, kao i medija poput HRT-a, Slobodne Dalmacije, Jutarnjeg, Novog lista, Klubske scene, Sibenik.in-a i drugih.

Iz Udruge Tehnopol su bili vrlo zadovoljni ostvarenom suradnjom, te su našoj sceni ponudili za iduću godinu puno bogatiji i sadržajniji program predstavljanja uz mogućnost organiziranja hrvatskog kamiona na 21. po redu Techno Paradi čime bi se naša zemlja i scena predstavile pred 300 tisuća posjetitelja.

Pratite Ambasador na Instagramu i Facebooku

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano