Skip to main content
  • 25.11.2018.

Premijere, glazbeni i plesni nastupi obilježili program Ambasadora

Tijekom svečane dodjele na ovogodišnjem Ambasadoru akteri scene mogli su uživati u sjajnim izvedbama DJa, benda, pjevačice, video spotova, te smo mogli od svega toga vidjeti i nekoliko premijera, pa krenimo redom.

Piše: 


Na warm up partiju od 18.30h u predvorju KUC Travno vrtio je Denis Beifuss iz Sindikata.

Otvaranje svečane dodjele bilo je u Drum & Bass ritmovima jer se vrtio video spot u izvedbi Filipa Motovunskog "Lava VIP".

Filip je 2017. nagrađen kao najbolji DnB DJ.

Potom je emitiran trailer – postignuća i planovi Ambasadora – past, present, future!
{youtube}z05cNWzjFRM{/youtube}

Nakon prvog čina publika je otkinula na bend ABOP koji je izveo desetominutnu zagrebačku premijeru singla "De Laurentis", a nastup je definitivno vizualno i zvučno oduševio sve redom. Za izuzetan razglas pobrinuo se partner projekta Amadeus Pioneer DJ Hrvatska.

Poslije drugog čina na pozornicu su izašli Matea iz Education TV-a i plesači zagrebačkog plesnog centra koji su pripremili koreografiju na pjesmu legende house glazbe Frankie Knucklesa. (Frankie Knuckles. Ft. Jamie Principle – It's A Cold world)

Za sam kraj programa ABOP nas je počastio još jednom premijerom ali ovoga puta u video formatu, dok su program zatvorili u neobičnoj kombinaciji Andrea Ljekaj za pultom i pjevačica Diyala.

Izveli su pjesmu "The Unsaid" koja je prošle godine nagrađena Ambasadorom za single godine.

Ambasador se ove godine izdigao par dimenzija iznad prethodnih izdanja u svim segmentima, a posebno produkcijski i organizacijski. Uskoro ćete imati prilike upoznati cijeli team koji je posljednjih mjeseci pripremao ovaj kompleksan projekt.

Pjesma iz plesne koreografije je u nastavku…
{youtube}3PuP6lgah_M{/youtube}

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano