Skip to main content
  • 3.06.2016.

Adoo: Ako je publika sretna onda sam i ja i tu priča završava

Pulske ulice dom su tipa kojeg majka zove Admire, u osobnoj piše Admir Hasanbegović, a ekipa koje uživa u struji elektrona kroz kablove poznaje ga kao Adoo.

 
U elektroničku lepezu sebe upisuju flaneriranje žanrovskim prostranstvima housea, tech-housea i minimala, zaplete te kao muhu u mrežu groovy bassa, prebaci se na malo strogih perkusija za disciplinu i zatim te regresira na doba divljeg plemenskog trzanja tribalističkim natruhama.
 
Najveći globalci uvrstili su trake u setove, popeo se na vrh Traxsource top stotke remixom za The Power – DJ Face Off, baca podcaste za Umeka a za trake se grabe 1605, Toolrom, KD Music,Stick Recordings, Selected Records, Patent Skillz, Night Light Records, AudioJah, Fresco Rec., Alchemy… Pa što kaže sam o svemu i svačemu osjeti se slobodnim virnuti niže. Enjoy!
 
 
1. Bok Admire. Kako si uklizao u elektroničko? Je li neki drugi pravac otvorio put ili je bila jedna od onih jednostavnih nefiltriranih ljubavi na prvo slušanje?
 
Bila je ljubav na prvo slušanje naravno, ali da bih došao do tuda gdje sada jesam prvo sam odradio par godine komercijale pa onda krenuo u ono sto volim 🙂
 
2. Kako bi sam opisao zvuk koji stvaraš i što je po tebi najznačajnija odrednica dobrog DJ-a?
 
Danas se moj zvuk bazira više na technu što znači da je dinamičan s groovy bass linijama. Tu bi još dodao vokale i moćne melodije
 
Što se tiče DJ-a mislim da svaki mora imati ono nešto :). Obavezno znati ispoštovati publiku, a ja to gledam ovako – ako je publika sretna onda sam i ja i tu priča završava.

 
3. Što smatraš svojim najznačajnijim produkcijskim postignućem i koje je najbolje sjećanje s partyja da si baš osjetio struju da nigdje drugdje na planetu ne bi bio radije nego ovdje i sada?
 
Najznačajnijim produkcijskim postignućem za sada smatram izdanja na Umekovom labelu 1605, Toolroom label od Mark Knighta i još bih izdvojio Kd Music, Alleanza, Night Light, Stick Recordings
 
Najbolja sjećanja su mi ostala u Španjolskoj na Aquaselli, u klubu Marco Polo (Nova Gorica), tu su još Boogaloo iz Zagreba te Lighthouse iz Bala.
 
4. Koji su planovi za proljetno/ljetne mjesece? Gdje te možemo uhvatiti i što se kuha u mraku studija?
 
Trenutno sam svaki dan u studiju i radim na novi izdanjima, a što se tiče nastupa jako sam zadovoljan jer sam cijelo ljeto već dogovorio. Zemlje koje ću posjetiti tokom ljeta su Njemačka, Španjolska, Italija, Slovenija, a od naših gradova Pulu, Rijeku, Zagreb, Zadar, Mali Lošinj, Labin itd….
 
5. Koga od domaćih umjetnika iznimno cijeniš i tko je svojom estetikom utjecao na tebe? Da možeš birati bilo koga iz globalne elektronike s kime bi volio surađivati i zašto?
boogaloo nye

 
Od naših domaćih umjetnika izdvojio bih Petra Dundova. Taj čovjek je drugačiji od drugih i zato ga najviše cijenim i poštujem. Tu je i moj dragi prijatelj Alen Sforzina s kojim i dan danas surađujem. Još bi izdvojio Bebetta i Lemona
 
Moj broj 1 je Richie Hawtin… On je kao izvanzemaljac 🙂 sviđa mi se njegova maštovitost, uvijek nešto novo stvara i od njega bi sigurno mogao puno naučiti.
 
6. Wild Card pitanje: Da imaš priliku vratiti se unazad u vremenu bi li sve napravio isto ili bi volio sada dati neki savjet mladom zelenom sebi kada si tek počinjao?
 
Ništa ne bih promijenio… Jako sam zadovoljan kako se situacija razvija. Samo treba raditi, biti uporan i sve će doći na svoje…
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano