Skip to main content
  • 4.09.2019.

Aney F.: U životu stalno moramo imati cilj

Intervjuirali smo Aney F.-a uoči Innocent Music Showcasea na kojem ovoga petka u kultnom Saloonu svira uz francuski trojac dOP Live.

Piše: 

Aney F. je jedan od osnivača labela Innocent Music  čija izdanja, podržavaju neka od najvećih imena svjetske elektroničke scene kao što su Jamie Jones, Marco Carola, Richie Hawtin a od  2012.-te do danas organizirala je mnoštvo svojih Showcase večeri, u najpoznatijim slovenskim klubovima kao što su Ambasada Gavioli i K4, na Ibizi u klubu Sankeys te diljem Europe, centralne, sjeverne i južne Amerike kao i Australije, gdje je ugostila imena kao što su Apollonia, tINI, Enzo Siragusa, Mihai Popoviciu, Steve Bug, Nastia, Seb Zito, Terry Francis i mnogi drugi.

boogaloo nye

1. Za što stoji F. u aliasu i kako je započeo tvoj put u elektronici? Koji umjetnici i žanrovi su te inicijalno zainteresirali i jesi li u tim prvim susretima mogao zamisliti karijeru u glazbi?

  F. u aliasu je  samo mali dio koji je ostao od mog prvog deejay aliasa, od samog početka, nekih 15 godina unazad. Onda sam promjenio i dodao svoje pravo ime Anej te je nastalo Aney F. Moj put je započeo 2004. kada sam počeo izlaziti na rave te poslije nekog vremena odlučio sam postat deejay. Prvi umjetnici koje sam slušao zasigurno su bili Carl Cox i Umek u zlatnim vremenima kada su još kasete bile  u igri. Kada sam odlučio postat deejay već sam slušao House  više od Techna, tako da kao artist oduvijek sam svirao House. Nikad  nisam mislio  ili planirao da ću imati karijeru od glazbe. Na pocetku je to bio samo  hobby i zezanje sa prijateljima koji je prerastao u  moj današnji “lifestyle” te na kraju i moj posao. No, rekao bih  da sam se profesionalno  počeo baviti sa glazbom kada sam otvorio Innocent Music u 2012. godini. U tom trenutku  je ona prerasla u ozbiljnu stvar te postala  moj život.
 


2. Kako je tvoj zvuk evoluirao od početaka, sada tako davne 2005. pa do danas? Što smatraš svojim najvećim uspjehom i koji cilj stoji neostvaren? Kamo vodiš svoj tech house i deep house zvuk kada si više naklonjen eksperimetalnom?

Zasigurno zvuk se mijenja. Nikada se nisam volio stilski definirati-oduvijek sam svirao House u svim oblicima pa bi  stao tamo gdje mi se zvuk  osobno svidja, kroz sve ove godine. Teško je nabrojati samo jedan najveći uspjeh, no za mene je to sigurno činjenica da sam  zbog glazbe putovao po cijelom svijetu te upoznao mnogo istomišljenika. Također, ima  još puno ciljeva koji nisu još ostvareni. Sigurno bi se našao još koji klub gdje nisam svirao i neka izdavačka kuća gdje još nisam izdao. Smatram da uvijek moraš imati ciljeve jer nikada nije kraj. Kad osvojiš jedan cilj, ideš na drugi.

3. Kako je nastao Innocent Music? Zašto si želio otvoriti vlastiti label i što vidiš u njegovoj budućnosti? Možeš li podijeliti neka nova izdanja na pomolu? Kako biraš glazbenike koji će biti izdani na Innocentu i što tražiš u njihovu zvuku?

Innocent Music je nastao prije nekih 8 godina uz pomoć mojih prijatelja. Htio sam napraviti svoj projekt jer  zbog izbora zvuka nisam uspjevao nigdje na ovim prostorima izdati svoje trake stoga sam odlučio to napraviti i za druge artiste koji imaju isti problem i ne mogu se probiti sa svojim materijalom. Upravo iz tog razloga  izdajemo samo mlade i nadolazeće artiste. Pored "mother labela" Innocent Music, otvorio sam s vremenom i sublabel Innocent Music Limited te Innocent Music Deep kako bi stilski naglasili svoju glazbe ali sve se još uvijek vrti oko House-a. Ima tu svega, od Tech House-a do Deepa i do Minimala, za svakog ponešto. Proteklih godina izdali smo preko 300 izdanja sa artistima iz cijelog svijeta a izdajemo  na tjedenoj bazi svakog ponedeljaka. Što se tiče biranja artista, moraju oduševiti mene i moj ukus – simple as that. Mora biti kvalitetna produkcija koja prati smjer labela. Jednostavno rečeno, mora biti nešto što bih ja zavrtio u svome setu. Nekih extra planova za budućnost labela nema, potruditi ćemo se izdavati još bolju i kvalitetnu glazbu i  nastaviti nuditi prilike mladim "upcoming" artistima. Tako da svakako idemo dalje!
 


4. Od svih grana poslovanja u glazbi u kojem elementu najviše uživaš, što te čini najviše živim i što razlikuje dobrog elektroničkog glazbenika od prosječnog? Koja je po tebi najvažnija osobina dobrog DJ-a i producenta?

Svi me od uvijek više smatraju  producentom nego deejayom ali ja mislim da je bas kontra. Naravno volim u  raditi studijsku produkciju  ali na kraju dana ja mislim da nam je nama svima svirka ipak dođe kao nagrada.To je ono što me  čini  živimi tjera  da guram dalje. Eto, neću lagat, sigurno uživam više na samoj svirci nego u  studiju  ali na kraju dana, bez studija nema svirke. Tako da to je sve dio toga, nema boljeg osjećaja nego  kada puštaš svoju produkciju. Smatram kako se na nastupima vidi je li netko dobar ili samo prosječan. Moje mišljenje je uvijek bilo da nema najboljeg deejaya, ima dobrih i ima loših.

5. Plešemo u Zagrebu s tobom i Innocentom uz francuske goste dOP u kultnom Saloonu 6. rujna. Koji dio dOP stila najviše voliš i što ti osobno pripremaš za svoj saloon set? Gdje te sve još možemo uhvatiti u ovom predjesenskom periodu?

Da, ovaj petak ćemo u Saloonu u Zagrebu ugostiti francuski trio dOP i jako se veselim  čuti njihovu live izvedbu. Svakako ćemo predstaviti ljudima u Zagrebu nešto novo i izgradit  neku svoju publiku. Ovo je prvi u nizu eventa koje planiramo raditi ondje i  nadam se dobrom odazivu domaće publike. Njihova izvedba će svakako biti nešto novo i posebno nasprem artista koje smo do sada imali priliku ugostili. Ovo je unikatan trojac koji dolazi sa hrpetinom mašinerije i očekujemo pravi  show. Ne spremam ništa posebno za svoj nastup, naravno i ja dolazim napraviti dobar show, to mi je na prvom mjestu ali svakako ću promatrati kakav tempo zadaju dečki te ću prema tome prilagoditi svoj set nakon njih.


 

6. Wild Card pitanje: Da nabasaš na vremeplov i možeš poći u bilo koju eru u koju bi pošao i zašto baš tu?

Vjerovatno bi išao 15 godina unazad i napravio sve isto još jednom. Vrijeme ide brzo kad se dobro zabavljaš.

Više informacija o eventu u petak pročitajte ovdje.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano