Skip to main content
  • 7.12.2021.

Benjamin Mrakovčić – intervju povodom ponovnog otvorenja kluba Crkva

Kultna riječka Crkva ponovno je otvorila vrata elektroničkog hrama.

Piše: 


Svi ljubitelji elektronike napokon će skupa vikendom hodočastiti te ispovjediti svoje grijehe suvremenog društva. Riječka publika, pripremite se za nove doze elektroničke poslastice! Crkvu je ponovno pokrenuo Benjamin Mrakovčić, organizator festivala BeatPoint. U sklopu otvorenja, popričali smo s Benjaminom koji nam je otkrio detalje oko budućnosti kluba i same organizacije.

1.)    Koliko dugo si u elektroničkoj sceni i koji su tvoji počeci organizacije?

U elektroničkoj sceni sam od 2016. godine kada smo osnovali udrugu mladih Fenix u Puntu na otoku Krku. Već prvi event je zapravo bila elektronika, organizirali smo jedan Boat Party koji je išao do obližnjeg otočića Plavnika uz sudjelovanje nekoliko naših lokalnih DJ-a. Preko udruge sam organizirao veliki broj koncerata, turnira, kvizova i sl. ali prvi veći elektronički događaj je bio Beatpoint koji smo pokrenuli u sezoni 2017.

2.)    Jedan si od organizatora festivala BeatPoint, koliko si zadovoljan ovogodišnjom organizacijom  u pandemijskim okolnostima?

Bilo ga je jako teško organizirati, toliko da sam se pokajao što smo uopće ulazili u to ove godine. 2020. smo preskočili zbog pandemije i prebacili sve na 2021. I bilo nam ga je žao opet odgoditi. Tada su svakih tjedan do dva donosili nove mjere pa smo tako u tjednu prije festivala imali mjere po kojima nije bio potreban covid pass za ovakve evente već samo mjerenje temperature i popis ljudi na ulazu. U ponedjeljak u tjednu festivala su to promijenili i uveli covid potvrde, pa smo organizirali testiranje na ulazu, a u srijedu su opet povukli te mjere, pa smo otkazali testiranje, da bi opet u petak popodne, dva sata prije festivala dobio poziv da su ipak potrebne covid potvrde. Naravno, tada više nije bilo moguće organizirati testiranje na ulazu i morali smo ljude busevima slati u 20 km udaljeni Omišalj, što je, naravno, izazivalo veliko nezadovoljstvo posjetitelja i zato mi je žao što smo uopće ulazili u to ove godine. Ali s druge strane, festival je prošao odlično, prvi dan je malo pokvarila kiša, drugi dan je bilo oko 2000 ljudi, a vjerujem da bi ih bilo i puno više da nije bilo svih tih problema sa mjerama.   

3.)    Smatraš li da je klub Crkva preko potrebna u Rijeci za normalno funkcioniranje alternativne/nezavisne scene?

Da, u Rijeci nema mnogo klubova orijentiranih na tu scenu, općenito nema mnogo klubova u gradu, a Crkva je jedan od predvodnika ove scene u Hrvatskoj, pa čak i u regiji.

4.)    Kakve programe i sadržaje možemo očekivati u budućnosti Crkve?

Program je već većinom popunjen za ovu sezonu, evente će organizirati mnoge organizacije (Energetica, Balance, Exodus, Work The Floor, Artnote, Outside Connection, Loud Silenca, Press Play i mnogi drugi). Uglavnom se sve vrti oko elektronike, ali naći će se mjesta i za Hip Hop, Rap, Trap koncerte barem jednom mjesečno. Probat ćemo ubaciti i rock i druge žanrove. Evo već 11. prosinca nam u goste dolaze Stoka i Tramm 11. Kada malo popuste mjere možda ubacimo i stand up comedy četvrtkom i evente utorkom kada je studentski dan u Rijeci.

5.)    Po tvom organizatorskom mišljenju, što od sadržaja nedostaje u Rijeci?

Pa trenutno svega jer se ne smije normalno raditi, ali inače sve ovo gore navedeno. Iako je Rijeka poznata kao grad rocka i alternative iz većine riječkih klubova i kafića trešte narodnjaci.

6.)    Na koje načine smatraš privući određenu ciljanu publiku za određene programe u klubu?
 
Crkva kao klub ima svoj event jednom do dva puta mjesečno. Tu mislim privući ljude kvalitetnim programom i jakim međunarodnim i regionalnim imenima. Svi drugi eventi se rade u suradnji s drugim organizacijama od kojih svaka ima neku svoju publiku. Sve to će pridonjeti raznolikosti programa i, nadam se, proširiti krug posjetitelja.

7.)    Smatraš da će ti dosadašnje iskustvo u organizaciji mnogo pomoći u budućem radu?

Vjerujem da će mi iskustvo stečeno u vođenju udruge Fenix i Beatpointa pomoći kod bookinga i organizacije, kao i iskustvo stečeno u vođenju Beach Bara Amerigo u Puntu na Krku.

8.)    Koliko ti se kao organizatoru  u pandemiji COVID-19 promijenila percepcija na samu elektroničku scenu i industriju? Gdje je spas?

Ne znam ni sam što bih rekao, treba se prilagoditi. Nekada se izlazilo u 23h i partijalo do jutra, sada radimo od 18h do 00h i za sada je dobro. Prošla dva vikenda je klub bio pun, ljudima je dosta svih ovih mjera i željni su zabave, pa potražimo spas u Crkvi!

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano