Skip to main content
  • pero fullhouse
  • 3.10.2013.

Bit je svaki put imati drugačiji set

 Pero Fullhouse je ovog ljeta bio uistinu radišan, takva će mu biti i jesen jer već sada radi na bookingu za sljedeći Moondance festival, a tu je i niz partyja koji počinju već ovog vikenda.

Naslovna foto

pero fullhouse
 
Ovaj je Splićanin na sceni aktivan od ranih devedesetih te je takoreći oblikovao tu istu scenu, a otada je svirao rame uz rame s velikanima kao što su Carl Cox, Laurent Garnier, Jeff Mills, Stacey Pullen, Mr C, Luke Slater, Richie Hawtin, Claude Young, Terry Francis, Westbam, Layo & Bushwacka, Agoria ili Kevin Saunderson.  Odaslali smo mu nekoliko pitanja o vrhuncima minule sezoni te o planovima u budućnosti na što je on rado odgovorio.
 
“Što se tiče mojih nastupa, sezona je bila duga, iscrpljujuća, ali i jedna od uspješnijih zadnjih par godina. Unatoč tome što se najviše pisalo o stranim velikim festivalima, čini mi se da su najbolje atmosfere, kao i mjuza, ipak ostale na spontanijim mjestima, manjim partyjima, uvalama, kaže FullHouse. Kao jednu od većih stvari izdvojio je Coxov floor na Ultra Europe festivalu i ekipu koju je pozvao jer “zvuk je bio fantastičan kao i sve oko tog floora”, a  što se tiče manjih događaja, jedan od boljih partija se dogodio u prekrasnoj uvali Mala Duba u Živogožđu.
{youtube}5kAK0koKOVA{/youtube}
.
Kao organizator, pokrenuo je priču Moondance festivala u prekrasnoj kuli Kamerlengo, čije je prvo izdanje s Jeffom Millsom, Oxiom, Alexanderom Kowalskim, Dosemom i Mr C-jem posjetilo preko dvije tisuće partijanera. “Unatoč tome što je festival u odnosu na velike bio “low budget” i koštao koliko jedan let privatnim avionom neke od DJ zvijezda s velikh festivala, pokazalo se da nije u šoldima sve”, otkriva Pero koji je upravo u planovima i bookiranju za sljedeći festival, a istovremeno radi i na povratku Bačvice Beach festivala koji je ove godine izostao zbog previše obaveza.
{youtube}NfJW_15MF7k{/youtube}
 
Techno je vječna ljubav Pere Fullhousea koji je mišljenja kako puno dobre glazbe izlazi, međutim rijetko ispliva na površinu te zato sate provodi u potrazi za biserima i nastoji ne zvučati kao većina.  Tako mu je i sam Jeff Mills u razgovoru poslije Moondance festivala rekao da gdje god dođe svirati DJ prije i poslije njega nekako isto zvuče. “Bojim se da se i underground pomalo fabricira i da nestaje spontanosti koja je jedan od osnovnih sastojaka dobrog seta i dobrog DJ-a. Po cijenu i greške, po cijenu da ljudi i ne prihvate iz prve…”
{youtube}CeME_uV-yWs{/youtube}
 
“Ali ja na techno gledam kao na jazz. Onaj tko ga voli ne ispušta ga cijeli život, a većina su ionako epizodisti. Duboki techno ionako nikad nije privlačio velike mase, ali nikad neće nestati. Čini mi se da se opet počela razvijati neka pozitivna energija, da je sve više dobrih mladih producenata”, smatra Fullhouse.
 
“Želim u svojim nastupima uvijek zvučati drugačije. Svaki put imati drugačiji set. To je bit, kaže naš sugovornik koji je za sljedeći party iskopao preopake nove stvari koje će rasplesati nožice.
 
Peru Fullhousea ulovite ove subote u splitskoj Jungli gdje vrti zajedno s Mirom, a vas će subotnja techno noć stajati tek 20 kuna.
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano