Skip to main content
  • 19.02.2020.

DJ Sonic: Korijeni housea su u Chicagu koji je najviše na mene utjecao

Sonic je našao magično križište i pod utjecajem klica housea s ulica New Yorka, Chicaga i ranog detroitskog techna nastaju originalni, mesnati, teksturirano bogati house setovi koji otvaraju vrata i bine najprestižnijih klubova i festivala.

Piše: 

Jedan od pionira pariške house scene vraća se u Split i to ove subote 22.02. u Centralu na Love Carnival Raveu, gdje će mu na karnevalskom partyu društvo činiti Pero-Fullhouse i Yelle.

Uoči tog tuluma za koji ulaznice možete zgrabiti ovdje, (ili na prodajnim mjestima sustava Ticketshop u Splitu: Croatia Records, Tisak Media City Centar, Dancing Bear, CroFanshop….) porazgovarali smo sa glavnim gostom.

boogaloo nye

1. Nije te dugo bilo u ovim krajevima obzirom da si bio redoviti gost Omega Ritam partija s početka ekspanzije splitske i dalmatinske scene od ’97. do ’05. u klubovima i događajima poput Stella Mares, Shakespeare, Aurora, Evolution Funk Festival, Bomba Vodice. Možeš li nam ukratko sažeti što si radio u međuvremenu?

Puno toga se dogodilo. Prvenstveno obitelj zbog čega sam odlučio najviše nastupati u Francuskoj tj. bliže doma. Iako sam imao i dalekih turneja poput one u Australiji i Novoj Kaledoniji. Osim toga, više sam se posvetio studijskom radu.

2. Jedan si od francuskih house pionira kada si u te rane dane bio poznatiji i bukiraniji od Laurent Ganiera te si imao i po 3 nastupa u jednoj večeri. Kako je došlo do toga da u to vrijeme postaneš najtraženiji pariški dj?

Imao sam emisiju na kultnom pariškom radiju FG koji je donosio novu glazbu. Istovremeno sam bio prvi Francuz koji je producirao album na veliku etiketu Polygram, današnji Universal Music.

Zbog toga sam bio jako prisutan u početcima house scene te su me promotori počeli zvati da puštam po klubovima i ranim raveovima. U početku je bio veliki hype oko nove glazbe, ali nije bilo puno dja tako da sam morao i odbijati nastupe. To se pročulo i izvan Francuske pa sam počeo nastupati širom Europe, a poslije i svijeta.

3. Tvoji glazbeni korijeni sežu do Chicaga i Detroita, ali si više nekako naginjao houseu što se može čuti u tvojim setovima. Da li si i danas pod tim utjecajima ili su neki drugi utjecaji uzeli primat?

Korijeni housea su u Chicagu koji je najviše na mene utjecao. Iako sam kombinirao i Detroit techno u svojim setovima. Imao sam odlične kontakte s Derrick Mayom i Kevin Saundersonom koje iznimno cijenim. Naravno da se u mojim setovima još uvijek osjeća utjecaj tih korijena jer je to bezvremenska glazba.  

4. Neke od tvojih ploča su danas pravi kolekcionarski rariteti i dosežu astronomske cifre na Discogsu. Razmišljaš li o reizdanjima?

Da, istina. Nisam mogao vjerovati kada sam to otkrio. Zato sam napravio reizdanje THE GAME & Q-BICK prije dvije godine na LA VIE EN ROSE etiketi. Bio je to pun pogodak i ploča se rasprodala u rekordnom roku. Planiram uskoro reprint ZIG ZAG (Baby Ford remixes).

5. Prošlo je dugo otkad si izdao svoju zadnju ploču. Planiraš li nešto uskoro?

Trenutno sam dosta u studiju i pripremam album. House naravno, s uplivima progressive housea i vokalima. Imam odličnog inženjera zvuka uz sebe i osjećam da ćemo napraviti fantastičan posao.

6. Često objavljuješ svog sina u studiju. Ide li on očevim stopama?

Sin mi ima 11 godina i već je odličan gitarist, a voli i pjevati. Napravili smo skupa i stvar koja će se pojaviti na albumu. Da, ima talenta i mislim da ide prema muzičkim vodama. Vrlo sam ponosan.

7. Sjećaš li se nekog osobitom momenta iz Hrvatske koji ti je ostao u sjećanju?

Sjećam se svih nastupa u Hrvatskoj koju obožavam

Jako mi je nedostajala svih ovih godina jer sam jedan period svako ljeto boravio po više tjedana i imao mini turneje po obali. Jako su me preplavile emocije kad su me ponovo bukirali i veselim se povratku!

8. Imaš li kakvu poruku za partijanere iz Splita ?

Naravno. Vidimo se u subotu u Centrala. Nadam se da ću vidjeti i neka poznata lica s kojima sam se družio. Ja sam totalno spreman. Peace!

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano