Skip to main content
  • 26.03.2021.

East Side Connection Podcast + Intervju: Nadja Si

Nadja Si je filmašica, kostimografkinja i montažer zvuka iz Sarajeva. U potpunosti posvećena glazbi, inspirirao ju je njezin omiljeni bend Depeche Mode te je započela eksperimentiranje s dj-ingom.


U srednjoškolskim godinama je počela istraživati i diviti se elektroničkoj glazbi s tamnim i melankoličnim zvukom, stoga su njezini setovi vrlo energični, puni eksperimentalnih i tvrdih techno melodija. U posljednje vrijeme zainteresirala se za break beat i trance zvukove koje možete čuti i u njezinim setovima.

U Sarajevu je započela sa DJ karijerom 2017. godine nakon što je pohađala Modular DJ školu gdje je naučila više o tehnikama sviranja i općenito o samoj glazbi i DJ-ingu. Danas je rezident DJ u klubu Trezor u Sarajevu i dio kolektiva "dance more sleep later".

boogaloo nye

Lijepi pozdrav za Sarajevo i tebi Nadja, nadamo se da si dobro i hvala na izdvojenom vremenu za intervju i mix.

Pozdrav i tebi, hvala na pozivu.

Kako provodiš dane u gradu na Miljacki, s obzirom na ovu još uvijek nestvarnu situaciju u cijelom svijetu?

Hmm zaista moram priznati da sam se na sekundu zamislila. Nažalost, najviše vremena provodim kući jer kao i ostatak svijeta, radim u home office-u. U slobodno vrijeme se trudim što više biti posvećena sebi i ljudima koje mogu vidjeti. Svoj ispušni ventil nalazim u treniranju kick boxa, preslušavanju novih izadnja sa label-a koje pratim i otkrivanju nove muzike. Trudim se da vrijeme za muziku uvijek nađem. Iako trenutno ne mixam i ne nastupam puno, svoje muzičke selekcije i dalje pravim u nadi da ću to nekada  svirati pred publikom.

 

Uz Sarajevo se naravno veže filmski festival te gastronomija, ali je i elektronička scena doživjela svoju možemo reći renesansu u zadnjih nekoliko godina. Kako ti gledaš na taj razvoj, odnosno što je njemu doprinjelo?

Smatram da je Sarajevo ima potencijal za mnoge stvari, ali ono što me jako raduje jeste to da vidim mnogo mladih ljudi koje elektronska muzika zaista inspiriše. Vjerujem da kao i kod mene, ta ljubav se nekako desi spontano. Uz veliku prednost i činjenicu da nam je danas dostupno sve, mislim da su ljudi u Sarajevu jednostavno vidjeli kako ta elektronska scena izgleda u regiji, pa i šire i jednostavno poželjeli su isto i u svom gradu. Samim time što postoje različiti žanrovi u elektronskoj muzici, tako su se i neke organizacije i ekipe koje rade evente dijelile i formirale po muzičkim pravcima. Dobra stvar je, što se iako možda na prvu tako ne  čini, jako puno ekipa međusobno surađuje. Iz svog iskustva defitivno mogu potvrditi da postoji jako puno divnih ljudi u Sarajevu koji pružaju jedni drugima podršku, osjetila sam to na svom ličnom primjeru mnogo puta i mislim da iako su vremena teška, trebamo ići naprijed.

Sigurno je i klub Trezor čiji si ti rezident doneo jačanju "underground" scene,kao i neki ostali eventi u Domu Omladine. Možeš li nam malo više reći o tom klubu ( koji dijeli naziv sa kultnim berlinskim klubom) i koja bi gostovanja istaknula?

Trezor je klub u kojem mnogo volim da sviram. Tu sam po prvi put osjetila to "šta znači biti DJ". Ono što jako volim kada je u pitanju Trezor jeste to što pruža novim ljudima šansu i zaista ljudima daje potpunu slobodu da sviraju ono što žele, a za mene je to izuzetno bitno. Na samim počecima svoje DJ karijere sam često sama sa sobom dolazila u konflikt. Imala sam jaku želju da sviram, ali nisam pristajala na "gaže" koje su isključivale ono zbog čega zaista i jesam DJ. U  Trezoru sam se osjećala jako dobrodošlo i prihvaćeno te sam ekipi zbog toga jako zahvalna. Kada su u pitanju moja lična gostovanja, uvijek sam voljela klubske noći koje je vodila moja kolegica i prijateljica Marla Felis. Ono što je posebno kod te klubske noći jeste da gostuju samo ženske DJ-ice koje su i rezidentice u Trezoru.

Streamovi su nam postali jedni način da ostanemo prisutni na sceni, te u kontaktu s publikom.Nedavno si imala priliku sudjelovati u United We Stream Balkan projektu koji je na neki način pružio šansu za promociju artistima sa područja ex/yu.Dali misliš da se teže "probiti" na scenu sa ovog našeg područja i dali imamo istu startnu poziciju kao artisti iz nekih zapadnih europskih zemalja?

United we Stream Balkan je jedan zaista odličan projekat  koji stvarno radi pravu promociju elektroničke glazbe. Iako sam mislila da to nije moguće u ovim okolnostima, taj stream me je povezao sa mnogo ljudi sa našeg područja. Ipak, mislim da je ljudima sa Balkana opet dosta teže doći u kontakt i ostvariti suradnje sa nekim ljudima koji su već dugo na sceni. Nekako, imam osjećaj da je kod nas još uvijek to sve u nekom stadiju razvoja. Istu startnu poziciju nemamo defitivno kao neko ko živi recimo u Berlinu. Niko od nas ne živi u gradu u kojem je techno muzika konkretno dio kulture. Ipak mislim da svako ima neki svoj put koji jednostavno treba pratiti i da će se uz dovoljno ljubavi i truda, kao i sve u životu, doći.

Za posljednje pitanje imao kao i za svakog dosadašnjeg gosta, s tim da ćemo tebi dati 2u1 pitanje/odgovor 🙂 Navedi nam 3 artista koje bi voljela predstaviti sarajevskoj publici, te od svakog od njih po jednu traku.

Sada ću možda malo i da maštam, ali ovo su artisti koje ja trenutno najviše pratim.

Anetha


Dyen


DJ fuckoff

Hvala ti puno na odgovorima i mixu, želimo ti svu sreću u daljnjoj karijeri, kada nam se granice otvore dolazimo u Sarajevo na ples 😉

Hvala vama i nadam se da se družimo u nekim ljepšim vremenima 🙂

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano