Skip to main content
  • 13.07.2016.

Paolo Barbato: Moja poruka plesačima je da plešu bez smartphonea…

Nešto staro reanimirano je strujom kablova kao da si poludjeli znanstvenik koji se smije ljetnim munjama. Dodaš nešto novo, a za plavo tu je Jadran – i voila.  Sve je ovo New Power Vibe u porečkom Byblosu.

 
Nakon prvog sveska vibriranja novim snagama, bližimo se i drugom u kojem će u subotnju večer, 16. srpnja, pult preuzeti trijada rezidenata, Dave Manali, Aleksij i MC Alex Donati, kojima se pridružuje i talijanska legenda housea od njegovih zigota na preko-jadranskoj čizmi, Paolo Barbato.

 
Tri desetljeća glazbe, vlasništvo jedne od ponajboljih trgovina ploča u CV-u, povijest upisana na koži tintom, predanost pločama i oldschool vjeri u ples bez buljenja u mini ekran iz džepa… Paolo je sjeo tako sa Scenom i Byblosčanima ne bi li podijelio neke priče, planove, navike, sjećanja i dragosti s plesačima hrvatskih podija. Pa baci oko, uštimaj uho i kreni se pakirati za Poreč! Enjoy!
 
1. Lijepi pozdrav Paolo. Krećeš se svime elektroničkim već tri desetljeća. Koje su najznačajnije promjene kojima si svjedočio u tom vremenu?
 
Pozdrav! Mislim da su najznačajniji pomak od 1984. (kada sam započeo karijeru kao DJ) veliki DJ festivali. No ipak gledam klupsku kulturu koja se mijenja s širokom ponudom raznih koktel satova, disco barovima i slično koji više od ljudi ne traže da plešu, već samo dobar odabir glazbe. No ipak ostajem vjeran noćnom clubbingu!

 
2. Kakav je bio osjećaj 12 godina biti vlasnik jedne od najznačajnijih trgovina ploča u Italiji?
 
Zaista mi ponekad nedostaje raditi s ljudima i tjedna razmjena s kupcima i DJ-ima koji su posjećivali trgovinu. To je bilo idealno križište ideja, novosti i glazbenih sugestija. Iako je ovo bio težak posao moja prevladavajuća strast učinila je da uopće ne osjećam taj teret.
 
3. Kada bi nam mogao dati kratku genealogiju house glazbe s osobnog gledišta kako bi je sažeo? Koje glazbene miljokaze bi naveo kao one koji su oblikovali karijeru?
 
Opisivanje vlastitog  pogleda na house u nekoliko riječi nije lak zadatak! No mogao bih pokušati navesti trake koje su mi promijenile karijeru.
 
Prvi je bio Frankie Knuckles – Your Love; bila je 1989. i radio sam u vrlo poznatom klubu u regiji i još uvijek se sjećam učinka koji je imala na podiju kada sam je zavrtio kao posljednju traku… bilo je prekrasno… osmjesi, zagrljaji, pozitivne emocije, naježim se samo kada se sjetim!
{youtube}LOLE1YE_oFQ{/youtube}
 
Na početku 90-ih tu su bile Everything But The Girl – Missing s Todd Terry remixom, Crystal Waters – Gypsy Woman, C&C Music Factory – Gonna Make You Sweat, a kraj 90-ih obilježili su svakako Daft Punkov Around The World i nezaboravan House Music Eddiea Amadora.
 
4. Koji je tvoj proces produkcije? Kako mu pristupaš? Je li planirano i metodično ili najbolje stvari nastaju u neki bezbožni sat kada inspiracija udari?
 
Raspoloženje zaista utječe na proces produkcije. Slušam zaista puno glazbe, uglavnom sa starih CD-a i iz kolekcije vinila. Ovdje uvijek nađem finu inspiraciju, dobre asmpleove i slično. Ponekad mixam trake i naletim na zanimljive ritmove i harmonični groove. Slažu se toliko dobro da ih kasnije pustim ponovo u stidiju kako bi stvorio nešto novo.

 
Obično stvaram groove, bass i kratke melodijske linije s Masichie Studio, i tada uvezem trake u Cubase Pro i složim sve dodajući melodije i vokale, i završim miksanjem i masteringom.
 
5. Što pripremaš za Byblos u Poreču ovoga ljeta? Koja bi bila tvoja poruka plesačima? 
 
Za Byblos pripremam čitavu torbu ploča s novim trakama i ponekom referencom na povijest house glazbe. Moja poruka bi im bila da plešu bez smartphonea 🙂 i zabave se!

 
Pa žude li plesne cipele za pročišćenjima mesa na podiju pravac Poreč. Za sav detaljan info skokni na službeni event i bili vam bogovi beata milostivi!
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano