Skip to main content
  • alt
  • 9.08.2017.

Paperclip Project: Želja mi je vratiti kvalitetne techno partije natrag u Pulu

Ako si sjedio kao partijaner na hrpu stoljeća znaš da je glazba na struju bjesnila iz svakoga kutka, živjele su sjajne emisije, internet je bio spor. Upravo u ovo doba na scenu stupa Dario Debeljuh.

Piše: 


Glad za novim kod Daria rezultira stvaranjem novog momentuma i svježe stepenice redefiniranja sebe 2012. i ovo je punkt zigote aliasa Paperclip Projecta. Dolaze i prva izdanja, a projekt nastavlja dalje u mračnom beskompromisnom techno modusu. U intervju stolcu tako će nam reći sve o svom projektu, kao i planovima da oživi techno scenu Pule u Fort Bourguignonu.

alt

boogaloo nye

1. Kako je elektronika za tebe upala u središte fokusa. Što se to dogodilo ne prelasku stoljeća da si odlučio kako bi glazba mogla biti legitimna karijera. Da nisi glazbenik koju alternativnu putanju bi uzeo?
 
– Iskreno ni sam ne znam odgovor na to pitanje, jednostavno mislim da se ona stvorila u počecima srednje škole i kao takva je postala dio stila života. Da nisam dj, sigurno bi bilo nešto što je u bliskom srodstvu s bilo kakvom elektronikom.

alt  
 
2. Gdje su bili prvi partiji i kako se scena mijenjala u desetljeće i pol koje pratiš iz prvih redova? Što se to točno nalazi u technu što ne možeš pronaći nigdje drugdje?
 
Krajem 90-tih Pula je bila prava party meka i imala odlične klubove kao što su: Oasis, Joy, Piramida, Cult, Aquarius, Dali, Tangenta (valjda nisam neki zaboravio) i jedini preživjeli Fort Bourguignon. Moji prvi partiji su bili u FB i Oasis, pošto su mi bili najbliži od kuće.

Što se tiče same scene, ona se dosta promijenila u razmaku od 10-tak godina. Došli su nove generacije, a sa njima i modernija vremena i nova tehnologija. Nekada nije bilo Facebook-a, mobitela i raznoraznih gadgeta, pa je sve to nekako i bilo više underground. A muzički (govorim za techno), također se dosta promijenio, odnosno ajmo reći “usporio” i počeo drukčije producirati, što i kao takav ima svoje čari.

Ima oštrinu, tvrdoću, jačinu, i brzinu; to je za mene techno.

alt  
 
3. Kako dolazi do stvaranja aliasa Paperclip Project i koja je priča iza njega? Aludira li ime na novo spajanje scene? Koja bi bila recimo desetogodišnja misija? Koje snove bi volio vidjeti ostvarene okreneš li se preko ramena desetljeće od danas?
 
PP je nastao krajem 2012.godine spajanjem dvaju prijatelja koji su nekada odvojeno producirali, a nikad svirali skupa, pa smo zato doŠli na tu ideju spajanja. Želja mi je vratiti kvalitetne techno partije natrag u Pulu gdje im je i mjesto i mislim da to pomalo, ali sigurno dolazi na svoje mjesto!

 
 
4. Koji su DJ-ng i produkcijski planovi za ljeto. Sprema li nam se neko novo izdanje i gdje ćemo et sve moći uhvatiti? Konekt partiji ujedno su upumpali i novu krv u U Fort Bourguignon? Kako je oživljen ovaj prostor? Što Konekt partiji donose Puljanima i Puljankama? Jesu li na pomolu i neki novi projekti?
 
– Planovi vezano za produkciju su malo na stand by-u (imam par stvari koje trebam završiti) zato jer trenutno se bavim organizacijom partija. Osim nastupa u FB i par nastupa po Istri, imam nastupe po Sloveniji te krajem ljeta i jeseni nastupe po Njemačkoj.

Konekt je nastao 2015.godine, a sa FB-om smo počeli 2016.godine. Nakon prošlogodišnjih 4 eventa, ove godine smo se odlučili za 5 evenata gdje je uključen i Halloween.

24.06. –  Mark Broom
22.07. – Cristian Varela
14.08. – Fatima Hajji     
16.09. – Florian Meindl
31.10. – Axel Karakasis

Mislim da to baš treba Puležanima i ostalim ljudima koji vole techno i taj stil, odnosno, vratiti techno na velika vrata u Pulu, sa svjetski poznatim i kvalitetnim techno headlinerima. Trenutno nemamo nikakvih unaprijed planova jer se baziramo na odrađivanje sezone 2017.godine.

 

5. Wild Card pitanje: Da možeš dati samo jedan savjet mladim ljudima koji tek gaze u glazbu koji savjet bi to bio?
 
– Budi svoj, a ne dupeuvlakač!

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano