Skip to main content
  • skylight
  • 16.10.2013.

Pritisnite gumb za 16. kat i plešite do jutra

S velikim se nestrpljenjem iščekuje otvaranje višenamjenske lokacije  Skylight | Zagreb Eye  u samome srcu metropole te smo, kako bismo prekratili vrijeme do grandioznog dvodnevnog otvaranja, porazgovarali s ljudima zaslužnima za taj hvalevrijedan potez. 

Naslovna foto

skylight
 
Radi se o agenciji cokeandsmoke, istoj onoj koja je pokrenula Love Week Festival ovog ljeta,  ali i niz  klupskih programa u Zagrebu, Beogradu i u Njemačkoj, te bismo mogli reći kako je jedinstveni projekt Skylight kruna njihovog dosadašnjeg rada.
 
Predstavite nam Skylight | Zagreb Eye i o čemu se točno radi?
Za upoznavanje bi bilo poželjno objasniti potencijalnim posjetiteljima da je riječ o novoj lokaciji za, uz ostalo, clubbing, ali da nije riječ isključivo o klasičnom klubu.  Naime, ova lokacija je sama po sebi već posebna, jer se po danu koristi kao ekskluzivni restoran i već svima poznati Vidikovac, odnosno Zagreb Eye, dok se po noći, po novom, pretvara u interesantan klupski prostor. Isto tako, ovisno o željama i potrebama, u sklopu njega mogu se održavati i različite prezentacije te posebni tematski i slični eventi. 
Ukratko rečeno, Skylight | Zagreb Eye se najbolje može opisati i približiti publici kao jedinstven, nov i multifunkcionalan prostor na samom krovu grada s pogledom na njegovu žilu kucavicu – Ilicu, tj.Trg bana Jelačića, a ako vrijeme ide na ruku, pogled seže čak do Velike Gorice.
 
 
Čija je ideja o pokretanju kluba na vrhu Zagreba i koliko je prošlo od same ideje do realizacije?
Kako to obično biva u životu, a pogotovo u ovoj branši, od ideje do pokretanja se došlo temeljem naših prijašnjih projekata (organizacija Loveweek festivala u Novalji ovog ljeta i naši prsti u nizu klupskih programa u Zagrebu, ali i Beogradu te Njemačkoj). Naime, mi, agencija cokeandsmoke, pretežito se bavimo organiziranjem specijaliziranih klupskih evenata, ali i bookingom te menadžmentom raznih domaćih i stranih DJ-eva i live actova. U tome nam uvelike pomaže i iskustvo što smo i sami dugogodišnji DJ-evi i organizatori i kad se to sve fino spoji dobivamo jednu lijepu novu priču koja ovaj put započinje na 16. katu zagrebačkog nebodera.
{youtube}Qz7n7OqnSaA{/youtube}
 
Kako biste opisali koncept kluba, koju filozofiju clubbinga zastupate?
Skylight | Zagreb Eye  – 16th floor sessions su zamišljeni kao mjesečni klupski program za zaljubljenike u kvalitetnu klupsku glazbu s naglaskom na deep house, house, tech house, ali i druge srodne stilove. Ono što će se vrtjeti na određenom 16th floor sessionu uvelike ovisi i od gostiju koje ćemo zvati. Neće biti posebnih restrikcija, no vrtjet ćemo se pretežito oko housea i svih njegovih derivata i žanrova. Što se tiče neke naše priče iza programa mi bismo voljeli biti otvoreni za apsolutno svakoga tko voli takav zvuk, a jedina ”restrikcija” će biti da je ulaz dozvoljen osobama iznad 18 godina i samo do 23 sata. Tim ranijim ulaskom ćemo pokušati nagovoriti ljude da dođu na program od samog početka i poslušaju sve – od warm up DJ-a preko glavnog gosta pa sve do kraja, a ne da se dolazi u pola 2 ujutro i to isključivo na headlinera. Svi zaslužuju jednaku priliku da ih se čuje
 
Tko sve može nastupati u klubu jer zasada su na line upu većinom strani producenti? Imate li u planu i domaća gostovanja?
Okvirni plan je da za prvih nekoliko 16th floor sessions imamo uglavnom strane DJ-eve i producente, ali kako će se program širiti,  prostora će svakako biti i za domaće snage. Jedan od razloga za strance je i taj što se promocija za Skylight | Zagreb Eye odvija  i preko promotora i ekipa u Austriji i Njemačkoj tako da u neboderu možete očekivati i strane posjetitelje. Za njih smo pripremili poseban trodnevni program – od upoznavanja Zagreba, smještaja u hostelu do, naravno,clubbinga. Također, ovim putem pozivamo sve koji žele na neki način surađivati da nam se slobodno jave pa ako postoji obostrani interes uvijek se nešto može dogovoriti.
 
{youtube}xpGJVfY2eZw{/youtube}
 
Dvjesto ljudi nije puno, mislite li da je ekonomski profitabilno?
Dobro pitanje. Ono što možemo reći na ovu temu jest da se nadamo, ali i vjerujemo da u Zagrebu postoji jedna kritična masa ljudi koji ipak prati klupsku scenu i kojima nije neki problem izdvojiti nešto više novaca za kartu jer time, osim jedinstvene lokacije, dobivaju i odličan cjelovečernji, a i jutarnji program 🙂 Kada uzmete u obzir da je cijena kino karte 35 kuna i time dobijete 2 sata umjerene zabave, naših 75 kuna za ulaz i za zabavu koja traje sve do jutra i nije neki bauk. Cijene pića će biti prilično pristupačne pa time isto na neki način kompenziramo nešto skuplju kartu. 
Također računamo i na strane posjetitelje pa se nadamo da će se ti faktori dobro poklopiti i da ćemo i mi, kao i publika, biti sretni i zadovoljni na kraju večeri. 
 
Na kraju, što biste poručili svojim budućim gostima?
Ostavite svijet iza vas, pritisnite gumb u liftu za 16. kat i plešite do jutra. Zdravo je.
 

 

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem