Skip to main content
  • 26.09.2017.

Alvin Kyer – ja sam party manijak i živim život umjetnika

Nakon četiri godine vraća se Tech Room program pod vodstvom E-Basea. Glavna zvijezda večeri je Alvin Kyer koji će se naći za pultom legendarnog Boogalooa.

Piše: 

Povodom subotnjeg Tech Rooma popričali smo sa glavnim gostom, Alvin Kyreom i otkrili pregršt informacija. A kao nagradu stigao nam je i ekskluzivni mix koji je Alvin odradio kao zagrijanje prije nastupa. Boogaloo je svima drag klub, a njegove temelje tresla su vrhunska imena. Svaki DJ ovdje je doveden iz razloga jer predstavlja upravo ono što se krije u duši jednog od najboljih zagrebačkih klubova. Dosta vremena prošlo je od zadnjeg Tech Rooma i sada je prava prilika da razgazite svoje party cipelice. Sa Alvinom nećete progriješiti, DJing i muzika su mu sve na svijetu, a što smo sve saznali pročitaj u nastavku:

boogaloo nye

1. DJingom si se počeo baviti sa 16 godina. Kada sam ja bio te dobi, imao sam problema sa upadom u klubove, pa kako je to išlo u tvojem slučaju? Vrati nas malo u prošlost i ispričaj nam svoje prve korake kao DJ?

Mislim da se svaki tinejdžer borio sa time. Bio sam u klubu kako bi partijao svaki petak i dosađivao sam event menadžeru da odsviram samo jedan set. Organizacija partya za tinejdžere (16+) je bila jako loša, ali klub je legendaran. Pitao sam ga pet do šest puta i konačno nakon milijun razgovora, pustio me da sviram od 20-22h. Da budem iskren, nisam imao nikakve trake, niti slušalice, nisam imao ništa! Pitao sam mamu da mi da sto dolara da si kupim neke stvari, a radio sam i u maloj garaži kako bi sakupio novac za prvu opremu. Nakon toga, odradio sam prvu gažu i vlasnik kluba Bubi Schuster tražio je dođem do njegovog ureda. Bubi je jedan od prvih ljudi koji je doveo techno u Sttutgart (M1_The_Club). Pitao me za novu gažu i tako sam ja preokrenuo mnogo koraka i odradio prvu veliku gažu sa Ricardo Villalobosom. Imao sam 16 godina i bila je potrebna izjava roditelja.

2. Sada kada si probio led, koji je bio ključan trenutak da shvatiš da je DJing nešto što želiš živjeti. Da li je to bila energija koju si osjetio stojeći iza pulta, ili su bili osmjesi na licima ljudi kada bi pustio opasnu traku. A što su tvoji roditelji mislili o svemu tome?

Ključan trenutak je bio 2007. ili 2008. godine kada sam upoznao DJ Rusha. Odradio sam dobar posao i prepustio ga vrućoj publici. Poslije toga bio sam zadužen za light u klubu zajedno sa dobrim prijateljem Jochen Holznerom. Par sati poslije DJ Rush dao mi je svoje slušalice i rekao ''idemo'', i tako sam odradio kratki b2b set sa DJ Rushom, a u tom trenutku sam imao 19 godina.
Bilo je fantastično. Tada sam počeo razmišljati kao nečemu profesionalnome, ali moj tata je bio radnik i dolazio je iz radničke obitelji i nije bio uzbuđen zbog DJinga. Ali vjerovao je u mene, htio je da nađem normalni posao, ali nisam.

3. Poslije 10 godina, ušao si u studio po prvi puta i napravio 'The Awakening EP'. Da li razmišljao da ranije u karijeri počneš, ali nisi bio toliko inspiriran?

Imao sam puno inspiracije, ali ne i mogućnosti. Cubase je bio prvi alat, ali nisam ga kužio, bio je pretežak za mene. Kasnije sam saznao za Logic i koji mi se jako svidio i počeo sam raditi svoje prve korake u produciranju, ali bez ikakvih odgovora. Radovi su mi bili loši i osjećao sam se frustrirano pa sam i odustao.
Deset godina poslije, odlučio sam si dati drugu šansu. Ovoga puta drugačijeg razmišljanja i sa više energije.

4. Koja je razlika između Alvina iza putla i Alvina koji se zaključa u studio gdje provodi sate i sate?

Alvin iza putla je party manijak. Volim svirati brzo i energično kada sviram kraće setove. Kada se radio o dužim setovima, recimo 7 sati afterhoura, onda sviram dublje trake sa dužim breakovima, vokalima i jako dubokim basslineom.

5. Ljudi obično misle da je biti DJ najbolji posao na svijetu, ali jako često se dešava da se DJ nađu svakakvim životnim problemima, jesi li se i ti našao u takvoj situaciji?

Naravno! Nemam niti jedan drugi posao. Ja sam isključivo DJ. Živim život umjetnika, a to nije jednostavno. Svatko može napraviti set od dva sata nabrijanih traka, ali nije poanta u tome. Ako želiš svirati super muziku, moraš ju i pronaći. Tražiti i godinama skupljati kolekciju. Pronaći super muziku je kao potraga za dijamantima.

BONUS:

6. Najbolji album koji je imao najveći utjecaj na tebe, a da nije elektronika?
Nas – Illmatic

7. Da je tvoj život traka, bila bi?
Nathan Fake – The Sky Was Pink (James Holden Remix)

8. Da nisam DJ/Producent bio bi?
Mrtav čovjek!
 

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano