Skip to main content
  • alt
  • 13.06.2015.

Ame: Rasvjeta, zvuk, glazba, publika i lokacija… to je sve što trebamo!

Ljubljanski Flow festival i dalje pouzdano teče prema nezaobilaznom ušću četverodnevnog partyja na urbanom otvorenom prostoru koji će ugostiti golema svjetska imena.

Od 26. do 28 lipnja Tobačna Mesto će biti preplavljeno izvođačima i nestrpljivim stopalima i grlima i jedan od velikih kojeg ćemo moći uhvatit na bini svakako je Nijemac Kristian Beyer koji se krije iza aliasa Âme. Suosnivač Innervision labela, koautor golemog hita Rej i čovjek nepresušne inpiracije koji je promijenio house popričao je s nama na ovo sunčano popodne i podijelio neke misli o inspiraciji, festivalu, sreći, Innervisionsu i onome što je potrebno za dobar provod. Pa krenimo.

alt

boogaloo nye
1. Je li te slava promijenila i misliš li da mnogo umjetnika izgubi nešto kada uspiju? 
 
To biste trebali pitati moju obitelj i prijatelje kako su oni jedini koji mogu prosuditi ovo. MIslim da se ipak događa mnoštvu ljudi da izgube nešto kada postanu veliki, ali nadam se da ja nisam među njima.
 
2. Tvoja glazba je neobičan mix prošlosti i sadašnjosti. Gdje nalaziš inpsiraciju? Jesi li timski igrač ili bolje radiš sam?
 
Nalazim inspiraciju u svakodnevnom životu samo time da sam zainteresirana osoba otvorena uma. Vidim se kao timskog igrača koji se ponekad voli igrati sam.

alt

 
3. Frank Wiedeman i ti sada nastupate kao odvojeni entiteti. Kako je došlo do tog dogovora?
 
Mnogo puta sam kroz godine odgovorio na to pitanje pa oni koje zanima mogu potražiti odgovor negdje na internetu.
 
4. Tvoj kolega i ti ste ušli u partnerstvo s Dixonom kako bi započeli Innervision label? Koji je glavni cilj iza njegova stvaranja i koje će biti njegova ostavština za party ekipu diljem svijeta?
 
Kako nitko tada nije imao istu filozofiju/viziju kao mi kada so počinjali samo smo započeli svoju tvrtku. Jednostavno bismo voljeli izdavati bezvremensku klubsku glazbu što je već visoki cilj sam po sebi i nadam se da ćemo ga ostvariti 🙂
 
5. Nastupat ćete na Flow festivalu u Ljubljani krajem lipnja. Ovaj festival je pomalo neobičan koncept koji želi podići ljestvicu onoga što bi festival trebao biti. Podržavaš li koncept da bi festival trebao biti strukturiran tako da podržava priče za sva osjetla ne samo uši? Šo ćeš pripemiti za publiku na Flowu? Što mogu očekivati (to je industrijski urbani otvoreni prostor pa bi trebao biti ponešto drugačiji od ostalih ljetnih festivala)?
 
Dugogodišnji sam prijatelj Flow ekipe kako sam svirao na prva tri izdanja u Helsinkiju. Dijelimo slične poglede i ukuse tako da neće biti preteško prilagoditi se. S druge strane kao bih mogao pripremiti nešto za situaciju u kojoj se nikada nisam našao… tako da će kao uvijek biti više spontana odluka.
{youtube}FavasB50Fkw{/youtube}
 
6. Flow festival se posebno orijentira na energetsku učinkovitost i ima namjeru ostaviti lokaciju u istom stanju u kojem ju je zatekao. Misliš li da prosječni polaznik festivala danas ima eko-prijateljski usmjerenu kulturnu inteligenciju ili bismo trebali početi educirati festivalsku publiku u ovome smjeru?
 
Barem u Helsinkiju mogu reći da je pubika reflektivna mješavina našeg društva i na kraju publika je uvijek odraz osobnosti iza festivala i zbog toga mislim samo najbolje o Flow publici.
 
7. Živimo u interdisciplinarno doba u kojem je sve povezano i isprepliće se sa svime ostalime i stoga je festival sljubio auditorni moment s onim vizualnim. Koliko važnom smatraš vizualnu prezentaciju u glazbenom svijetu i za svoju glazbu konkretno?
 
Postoje tri glavne stvari u klubskoj glazbi: Rasvjeta/zvuk/glazba, publika i lokacija… to je sve što trebamo!
 
8. Wild Card pitanje: "Da imaš priliku učiniti sve iz početka bi li išta mijenjao?" 
 
Vrlo sam sretna osoba i ne bih mijenjao ništa!
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano