Skip to main content
  • alt
  • 16.01.2015.

Aril Brikha: Volim da moji live setovi budu što je moguće više “live”

Originalno iz Irana i sada s poštanskim sandučićem među šveđanima, Aril Brikha štićenik je Derricka Maya koji će noćas zapaliti podij DEPO kluba vještim sanjkanjem žanrovima. 

 Puno pozdrava sa Scene i od naših čitatelja. Hvala ti što si uzeo vremena da podijeliš s nama neka razmišljanja, priče i idiosinkracitete.

1. Znaš koje će biti naše prvo pitanje. Reci nam nešto o "Groove la Chord". Kako je nastala ova traka i je li ovo ona koja je započela sve?
 
Nastala je kako nastaju obično. Jednostavno se igraš s nekoliko zvukova i melodijom i kada ti se učini da ti se nešto sviđa pokušavaš zadržati esenciju toga i najvažnije završiti traku što je prije moguće. Bila je vrlo jednostavna ideja sa beatom ii bass sekcijom načinjenom u stroju za bubnjeve i tada sam samo dodao akorde. I da, rekao bih da je to ona koja je započela sve.
{youtube}uM2It3WbXGk{/youtube}
 
2. Jesi li uvijek bio zainteresiran za glazbu i smatrao da će ona bit tvoj životni put ili te udarilo od nikuda u momentu bogojavljenja?
 
Zapravo za mene je to bio hobi i kada sam dao otkaz na poslu prije nekih deset godina plan je bio samo vidjeti mogu li preživjeti godinu samo stvarajući glazbu i u 10 godina se u ni jednom trenu nisam vratio na normalan posao. Za mene je ovo strast i uvijek pokušavam zadržati osjećaj da je ovo i dalje hobi a ne posao koji plaća stanarinu jer mislim da bi to na neki način uništilo strast.
 
3. Sugerira ti se da  voziš slalom između membrana različitih podžanrova, ali imaš li neki koji preferiraš i u kojem smjeru smatraš da se tvoj zvuk trenutno razvija? Da moraš birati bi li bio techno ili house, ili je to kao kad imaš klince, jednostavno ne možeš odabrati najdražeg?
dobar disco

alt

 
Uvijek mi je brzo dosadilo da se bavim samo jednom stvari pa ću tako vječito balansirati između onoga što ljudi zovu žanrovi, a ja elektronička glazba. Derrick May je spomenuo pojam "HIgh Tech Soul". MIslim da je to dobro zvonko ime. 🙂
 
4. Što je Derrick May značio u tvojoj karijeri? Je li njegov zvuk na bilo koji način utjecao na tvoj i koji su te umjetnici najviše nadahnuli u početcima?
 
Kada govorimo o Derricku moram reći da sam zbog njega ovdje gdje jesam danas, ali iskreno na mene je više utjecala glazba Underground Resistancea, Mad Mikea, Roberta Hooda i Mortiza von Osvalda.

alt

 
5. Tvoj Deeparture in Time LP bio je veliki hit. Pošto si koristio samo jedne klavijature, stroj za bubnjeve i Atari misliš li da je ovo bio element koji je albumu pomogao da iskoči u prvi plan? Kakav je osjećaj bio napokon izdati produkt šest godina rada?
 
Zaista ne znam. Ovo je bila samo glazba koju sam kroz godine slagao u sobi i nikada mi nije palo na pamet da će ikada biti izdana ili da će je itko ikada poslušati. Uvijek sam stvarao glazbu za vlastiti gušt, ali smatram se blagoslovljenim da imam mogućnost podijeliti je s drugima. A što se tiče količine strojeva koje sam koristio. Volim se ograničiti i tada naučiti raditi s alatom koji imam pred sobom… mislim da je danas veliki problem kada ekipa ima tone VST-a na računalima, ali na poslijetku ne načine nikakvu glazbu. Kada sam ja započeo nije postojala takva stvar da samo upališ stoj i odmah imaš već unaprijed nasnimljene  "detroit strings" ili "house bass", morali smo sami to uprogramirati.
 
6. što planiraš pokazati Zagrebačkoj rasplesanoj publici? Što možemo od tebe očekivati 16. siječnja u DEPO klubu?
 
Nisam baš puno planirao, volim da moji live setovi budu što je moguće više "live" u smislu da ono što i kako ću puštati odabirem u skladu s publikom. NIsam bip u Zagrebu jako dugo tako da ne znam što ljudi sada znaju ili ne znaju o mojoj glazbi… ili što da očekujem. 🙂

alt

 
7. Koji novi planovi se kuhaju za budućnost? S kime bi volio surađivati i koja ti je do sada bila najdraža gaža?
 
Surađivao sam s Vinceom Watsonom za Cacoon prethodne godine i s Chymerom na live setovima. Uvijek sam glazbu stvarao i izvodio sam, pa je lijepo ponekad ubaciit ovakvu promijenu. Svi drugi planovi uključuju dovršavanje goleme količine traka koje sam započeo ali nikada završio… problem virtualnog set upa u kojem možeš raditi na 20 različitih projekata odjednom…
 
8. Wild Card pitanje: Jesi li jutarnja osoba ili bolje funkcioniraš pod mračnim velom noći?
 
Jako dobro pitanje. Što se tiče stvaranja glazbe definitivno sam noćna osoba. Više mi odgovara stanje uma, kreativniji sam i osjećam se ugodnije tada… ali s druge strane volim jutra i sunčevo svjetlo. Obično se budim oko 9. Nisam poput nekih mojih prijatelja koji ustanu rano, ostave djecu u školi, doručkuju i krenu stvarati techno ujutro…. Obično se probudim, prošetam ili odradim yogu, doručkujem, zatim riješim emailove i malo dangubim online, nađem se s nekim od prijatelja na kavi ili u šetnji i tada techno 🙂
 
 




sven desk
sven mob
Vezani članci
Zarazne talijanske melodije sa sintesajzerima i kičastim tekstovima iz 1980-ih osvojile su europske ljestvice.
sven mob
Zarazne talijanske melodije sa sintesajzerima i kičastim tekstovima iz 1980-ih osvojile su europske ljestvice.