Arxiva: Karantin je iskoristio za rad u studiju, networking i sklapanje novih kontakata
Arxiva dolazi iz Srbije, a poznat je po drum and bass glazbi koju izdaje na etiketama Boey Audio, Parallel Depth, True Color Recs, Onyx Recordings, SDDNB, Tesseract Recordings.
Ove godine u planu su izdanja četiri EP-a, sudjelovanje na tri V.A. kompilacije i pet novih singlova. Nastupao je u diljem Srbije, a potom i po Hrvatskoj i Kolumbiji, a uskoro planira i puno širu turneju. Evo što nam je ovaj producent i DJ rekao o svom djelovanju tijekom karantene.
Kakav ti je bio glazbeni put prije korone, što se promjenilo zadnjih mjesec dana od dolaska virusa i kako si na umjetničkom polju provodio ove dane u karanteni tj. što si promjenio?
– Na mene ovaj karantin nije nešto previše utjecao iskren da budem uzimajući u obzir da sam još prije tri do četiri godine razvio određenu disciplinu te cijelo slobodno vrijeme svakako provodim u studiju radeći muziku, praveći sample pack-ove, miksajući itd. Ono što mi je karantin doneo jeste samo više slobodnog vremena da radim ono što sam oduvijek radio. Od 2016. godine kada sam počeo sa ovim projektom želio sam se ozbiljno posvetiti ovome i stvoriti priliku da u nekom trenutku mogu živjeti od muzike te na tome radim vrlo predano i imam utisak da je, makar na mene, ovaj karantin isto tako utjecao da se posvetim malo networkingu i uspostavljanju novih kontakata što sa izdavačima tako i sa kolegama širom svijeta. A šta se promjenilo, pa ugojio sam se malo i mačka je sretna što provodim više vremena kod kuće, sve ostalo je isto.
Kakva misliš da je budućnost scene nakon ublažavanja mjera sa socijalnim distancama i što ćeš raditi do povratka clubbinga, festivala, nastupa. Kakvi su tvoji planovi za budućnost?
– Mislim da će, ne samo po pitanju muzike, svijet zauvijek ostati promijenjen. Vjerujem da ce postepeno biti ukidano sve više i više osnovnih ljudskih sloboda pod parolom “to je za vaše dobro” tako da nisam baš nešto optimističan. Sad što se same muzike tiče, mislim da će sve veći fokus biti bačen na streaminge i na taj neki online community što će svakako više spojiti producente sa kolegama, DJevima, publikom itd. Što se tiče planova, mislim da ću se posvetiti ozbiljnom redizajnu stila koji radim jer mislim da će poslije ovog karantina postati još teže probiti se te smatram da je neophodno prilagoditi zvuk za nijansu široj masi. Nikakva drasticča promjena se neće dogoditi svakako ali opet dovoljna da se Arxiva zvuk malo proširi, nadam se. Prvi korak ka tome je bio posljednji EP koji je izašao za kuću “Parallel Depth” iz Španjolske pod imenom “Reminiscing Void” i sudjelovanje na kompilaciji “Habitat” kuće “Modular Carnage Recordings” iz UKa. Također su u planu nastupi koji su prethodno bili otkazani zbog čitave situacije. Radi se na tome da gostujem u Italiji, Sloveniji, Nizozemskoj i za malo dalje u budućnost Španjolska, UK pa cemo vec videti kako ide sve…
Što misliš o online platformama koje su pokrenute diljem svijeta i u nas. Možeš li izdvojiti neke koje su te impresionirale?
– Huh, po tom pitanju sam bas knjiški moljac ahahha. Trudim se da što je manje moguće pratim trendove jer smatram da su to samo distrakcije i prosto oduzimaju vrijeme koje obično preferiram iskoristiti u studiu. Ono što sam doduše uspio uhvatiti je velika dobrotvorna manifestacija koju su organizirali u UK-u za skupljanje priloga za njihovu zdravstvenu organizaciju tako sto su radili live streaminge iz cijelog svijeta tijekom 24 sata. E sad ne znam da li se to računa ali eto, to mi se bas svidilo.
Možeš li čitateljima preporučiti neke knjige koje valja pročitati u ovo doba (glazbene ili općenite) ili filmove ili tutoriale za produkciju koje valja pogledati…
– Hm, mislim da je pravi trenutak da se čita psihologija, filozofija, bilo koja knjiga o budizmu, samospoznaji jer je realno trenutak idealan za meditaciju, razmišljanje, duboku introspekciju. Preporučio bih definitivo Jungovo delo “Psihološki tipovi”. Također bi predložio bilo koji snimak od Terence McKenna, ali najvise slijedeci “Terence Mckenna – The Truth About The Ego”.
Koju traku bi postavio kao soundtrack svijeta i vrtia je na loopu zauvijek?
– Definitivno “Monolake – Remoteable”
Piše: FrenkyBoy