Skip to main content
  • alt
  • 16.05.2015.

Bears & Honey w/ Blacksoul – Finale DJ natječaja

“Bears & Honey rezident DJ” natjecanje nakon inicijalnog poziva rezultiralo je s 50 odličnih prijavljenih setova potencijalnih rezidenata i uklizali smo u posljednji krug.

 
Od početne pedesetke ostalo ih je 5 koji su obavili najbolji posao i noćas, 16. svibnja, unutar muzikalnih zidova zagrebačkog kluba O2 u 10 sati počinje program na kojem će imati priliku u polusatnim setovima baciti omče oko srca na flooru i pokazati što mogu.
 
Oko 22: 30 za pultom svojih 30 minuta u žiži pozornosti hvata kvintet koji čine Markes, Jackoff, 2Tall, Martyn Dox i One N. Nagrade je osigurao institut za audio inžinjering „SAE Institut“, specijalizirana trgovina za audio opremu „AudioPro“ te popularni brand DJ slušalica „SOL Republic“.

alt

 
Uz finaliste na završnoj večeri će zavrtjeti i sudionici natječaja koji nisu upali u najuži prsten, dva sjajna šibenska DJ-a, Bake Junior i Lawrence K. Imajte na umu da su upadi ograničeni na 200 ljudi pa požurite planirate li noćas plesati s našim dečkima. No čak i ako ne stignete do podija finalisti su podijelili s nama neka razmišljanja i kako biste ih bolje upoznali odgovorili na dva pitanja.
 
1. Što bi za tebe značilo osvajanje „Bears & Honey resident DJ“ natječaja, koje prilike bi ti subotnja pobjeda u O2 otvorila?
 
2. Što misliš koje osobine treba posjedovati dobar DJ i koju bi istaknuo osim ljubavi spram glazbe? Misliš li da je važniji talent ili rad?
 
 
 
1. Osvajanje Bears & Honey natječaja bila bi za mene velika potvrda da su ljudi, koji su sa svojim radom postali nezamjenjivi dio naše elektronske scene, prepoznali moj rad i trud. 
 
Prilika da budem dio ovog projekta je primarni motiv da se prezentiram najbolje što mogu. Također ovaj natječaj vidim kao priliku za druženje i stjecanje novih poznanstva s kolegama koji su kroz svoje mikseve pokazali zavidno znanje.
 
2. Moje skromno mišljenje je, da je potrebno malo talenta uz puno ljubavi, želje i rada.
 
Dobar DJ je netko tko zna kroz svoje setove pokazati sebe, ispričati priču i iskreno komunicirati s publikom. Također potrebna je mala doza odvažnosti da bi doprijeli do slušatelja i zadobili njihovo povjerenje. Uz puni podij i puno plesa tome se nadam ovu subotu na Bears & Honey partiju.
 
 
1. Pobjeda bi mi omogućila rad s ljudima koji bi me sa sigurnošću usmjerili korak naprijed u svemu ovom.
 
2. Pozitivnost i marljivost, te treba biti prizemljen, ma koliko god dobar bio i uspješan, nitko ne voli “hard to touch dive”. Puno rada je ono što       donosi rezultate dok ti talent pruža mogućnost da se istakneš iz generičnosti mase.
 
 
 
1. Prvenstveno jedan veliki poticaj za nastavak rada na sebi. Zar nije lijepo kad netko prepozna vaš rad i trud? Još pri tome ponudi vam priliku da vašu priču čuju uši do kojih sami inače ne biste tako lako došli. Što se tiče prilika, to su stjecanje novih poznanstava, prijateljstava i iskustva. 🙂
 
2. Osobine? Mislim da je to irelevantno. Svaki DJ je posebna i zasebna priča. Neki su tužni, neki sretni, neki blesavi, neki umišljeni, neki ne žele ni pričati itd., a opet su dobri, dapače, neki i izvrsni! Ali osobinu koju volim istaknuti je virtuoznost. Talent i rad idu skupa kao jing i jang. Ne razdvajam to olako. 🙂
 
 
 
1. Na ovo natjecanje sam se prije svega prijavio iz razloga da otvorim nove horizonte vlastitom radu. Prilikom prijave od velikog značaja mi je bila sama spoznaja kako je organizator jedan od najpriznatijih DJ-a u Hrvatskoj od kojeg se može puno naučiti, ne ulizujem se haha. Prvenstveno me zanimalo hoće li ono što sam predstavio pobuditi interes kod jednog takvog DJ-a i producenta. Ovaj ulazak u finale mi je tako potvrdio da moj rad ima određenu težinu i kvalitetu što me već sada čini zadovoljnim. 
 
Super bi bilo osvojiti i prvo mjesto, no to mi nije od prevelikog značenja jer, ponavljam, već sad sam zadovoljan postignutim. Mnogo mi je važnije da u subotu odsviram jednu dobru svirku bez opterećenja koja će opravdati moju želju za dugotrajnijom suradnjom s Bears & Honey ekipom što bi mom radu donijelo mnogo toga pozitivnog. 
 
2. Smatram kako svaki DJ prije svega mora imati jednu opću glazbenu kulturu odnosno opće glazbeno znanje. DJ po meni mora biti kao jedna glazbena enciklopedija i poznavati određene stvari unutar svijeta glazbe sve od 50-ih i 60-ih na ovamo, što nije nimalo lako, pogotovo nama mlađim DJ-ima koji nismo prošli primjerice 90-te. Ne mislim u ratnom već u glazbenom smislu haha. Primjerice, ako sam usredotočen na house glazbu poznavanje osnova unutar disco žanra je must. Na početku se može i bez toga, ali na dugoročne staze bez toga se ne može jer čitava glazba mora poslužiti kao inspiracija u traženju originalne selekcije koja će napraviti razliku između tebe i ostalih. 
 
Pravi DJ se uvijek traži i uvijek nastoji pronaći neki nov način na pultu da tu glazbu uspješno prezentira. Da bi se to sve skupa ostvarilo potrebno je jako puno vremena i rada, naročito kad se traže nove trake. Tu na kraju rad čini najveću razliku, talent je po mom skromnom mišljenju možda više prisutan na samom DJ pultu, ali bez prave upornosti svaki talent s vremenom postaje besmislen.
 
 
 
1. Značilo bi nam mnogo,zasigurno. Ostali natjecatelji su izvrsni DJ-i pa nam je drago što smo tu. Biti dio jednog takvog organiziranog crew-a je vrhunska stvar. To su ljudi sa puno iskustva i puno party-a iza sebe. Pobjedom bi dobili priliku svirati pred novom publikom na novim lokacijama te steći novo iskustvo.

2. Talent i rad moraju ići ruku pod ruku – jedno bez drugog ne ide. Rad oblikuje talent u kvalitetan proizvod. Dobar DJ bi trebao biti otvorenog uma, muzički i produkcijski obrazovan, strpljiv i fleksibilan jer to zna biti naporan i zahtjevan posao.
 

 
1. Osim vrhunskih nagrada od sponzora :D, značilo bi još malo više filtriranja gaža kroz druga mjesta i gradove. Detaljnije upoznavanje s ekipom i organizacijom koja stoji iza svega i njihovim radom, te nova iskustva. Mislim da bi bio kao još jedan push u karijeri kao i stepenica za savladati 🙂
 
2. Osim ljubavi spram glazbe, dobar DJ bi trebao svaki dan po više sati provoditi vrijeme preslušavajući nove ili stare materijale, artiste i labele (kopati i istraživati, svaki dan!) te prezentirati i educirati na eventima. Uz elektroniku kojom se bavi, trebao bi i nešto vremena dati i drugoj vrsti glazbe, osim što treba opustiti mozak koji put, ali na taj način padaju nove ideje i širi se spektar mjuze (također, smatram da ne treba se zatvarati u jedan žanr, pogotovo danas kada ima na stotine žanrova i podžanrova).
 
Nije nužno biti vrhunski tehničar, već je potrebno imati ravnotežu. Poznaješ tehniku solidno, ali kužiš i floor te imaš komunikaciju s publikom – ukratko.
 
Što se tiče talenta ili rada, jedno bez drugog ne ide a svugdje je formula ista pa tako i u ovome. Nije stvar da si samo talentiran jer bez rada ostaješ samo na tome, talent treba brusit jer svaki dan naučiš nešto novo i samo treba raditi na sebi. Na kraju zbilja ispada da je za uspjeh potrebno 1% talenta i 99% predanog rada.
 
 
 
1. Natječaju sam pristupio više prijateljski nego natjecateljski, jer činjenica je da su u ovom zanimanju najbitnija druženja i vrhunska zabava. Biti okružen ljudima koji razumiju ovo što radim sa svojim kolegama na promoviranju kvalitetne house glazbe i dizanju šibenske elektronske scene je neprocjenjivo. Jer tek kada imaš kvalitetne ljude oko sebe je moguće nešto vrhunsko i napraviti.
 
2. Biti uporan, jer prilike ne dolaze uvijek same od sebe. A što se tiće talenta i rada, najbitniji je rad jer iskustvom postaješ bolji, ali u konaćnici jedno ne ide bez drugoga. Ekipa iz B&H je prepoznala moj rad i trud, na ćemu sam iskreno zahvalan, a novih prijateljstava i dobre zabave sigurno neće nedostajati na subotnjem partyu u O2.
 
 
Momcima želimo svu sreću večeras, kante dobre zabave i neka najbolji pobijedi! Udahnite punim plućima, lijepe stvari nas čekaju na horizontu!
 
 
 
 
boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano