Skip to main content
  • alt
  • 5.04.2014.

Budućnost tech housea je svijetla

Već s 12 godina miksao je i scratchao hip hop, u dobi od 15 godina s prijateljima organizirao acid house raveove,  a tijekom  više od 20 godina karijere britanski tech house producent i DJ Rob Pearson svirao je  dijem  domovine, Europe, SAD-a te je rado viđen gost i u našim krajevima.

 
Ambasador tech housea , čije trake puštaju  Terry Francis, Eddie Richards,  Mr. C ili Laurent Garnier, sljedećeg vikenda po treći put stiže u Zagreb na slavljenički party labela Forward Educationa na čijem je čelu Igor Brzović te smo tim povodom porazgovarali s Pearsonom o prvom mu nastupu, o tome što li nam sprema u budućnosti, na koga trebamo obratiti pozornost…
 
 
Aktivan si sudionik scene više od dva desetljeća tijekom kojih si već u nekoliko navrata svirao i u Hrvatskoj.  Što očekuješ od predstojećeg partyja?
Ovo je moj treći posjet  Zagrebu, prvi put sam bio 2006. kada sam vrtio u Boogaloou koji mi je ostao u sjećanju kao odlično mjesto, a i party je bio izvrstan. Potom sam se vratio 2009. godine kada sam vrtio u Velikoj Gorici u Klubu 100 koji je nešto manji  prostor, ali vibra je bila intimna i party odličan. Prošlo je dakle podosta vremena te sam veoma uzbuđen zbog dolaska i bit će divno upoznati ekipu iz Forward Educationa jer  izdajem i remiksiram za njih već nekoliko godina, ali nikad se ne upoznasmo osobno.  Svakako ćemo  popiti koju prilikom našeg susreta. Nikad nemam neka očekivanja jer uvijek dolazim otvorena uma, ali radujem se hrvatskoj dobrodošlici i upoznavanju s trenutnim stanjem underground scene.
{youtube}vxRyiN3ZDN0{/youtube}
 
Započeo si kao DJ da bi potom počeo producirati, a vlasnik si i labela Evasive  Records.  Možeš li se prisjetiti svoje prve svirke i otkriti što se promijenilo od te iste?
Uf, toliko je vremena otada prošlo da zaista nisam  siguran da li sjećam svoje prve gaže. Počeo sam miksati i scrachati kao hip hop DJ negdje u dobi od 12 godina, vjerovali vi to ili ne. Već s 15 godina smo frendovi i ja organizirali naše prve raveove na kojima smo puštali acid house i break beat, a dolazili su nas slušati ljudi u dvadesetim godinama. Unajmili bismo društveni  dom te su to zaista bili pravi partyji,  na jedan je čak banula policijska racija i tada sam dobio doživotnu zabranu najma društvenog doma  New Addington Scout. Sjećam se i kako smo moji frendovi i ja, koji smo zajedno organizirali partyje,  morali pred cijelom školom, a to je više od 800 učenika, odslušati predavanje ravnatelja o opasnostima acid house rave partyja. Lijepo se prisjetiti i s oduškom nasmijati.  Takve avanture samo su me nagnale da budem odlučan u tome da postanem DJ i da budem upleten u glazbu na svaki mogući način.
{youtube}3cWjGkqHq6I{/youtube}
 
Tech house, koji je tvoj primarni žanr, imao je svoje uspone i padove tijekom godina, ali uvijek je tu negdje. Gdje vidiš njegovu budućnost?
Glazbeno govoreći,  ja jednostavno radim ono što radim i radim glazbu u kojoj uživam. Ponekad se čini da scena diktira način produciranja novim producentima i to je u redu ukoliko želite biti pomodni i u trendu. Ja osobno nikad nisam promijenio svoj izričaj kako bi se prilagodio nekome ili pak sceni. Mene zanimaju grooveovi i ako je groove dobar odvrtjet ću stvar bila ona deep, tech, techno ili čak soul. Kada sviram u klubu, svakako ću pustiti nešto žešće i primjereno plesnom podiju, ali kada puštam u svojoj radijskoj emisiji,  koja se emitira subotom u 22 sata po britanskome vremenu na www.sinefm.com, to su opuštenije, dublje trake, ali nije da nema tech housea.  Emisija je prostor u kojem mogu pustiti nešto eksperimentalnije i s ponešto vokala. Mislim kako je budućnost tech housea svijetla, polako nam se vraćaju BPM-ovi što je odlično, a ni trenutni trend komercijalnog deep housea nije loša stvar jer  svratit će pozornost  slušatelja i na  onaj underground.
{youtube}_D8S1mvPubQ{/youtube}
 
Neke nove nade na koje bismo trebali obratiti pozornost neovisno o žanru?
Iako nije baš novopridošlica, moj prijatelj Scientific Funk AKA James Harrison svakako je netko koga trebate zapamtiti jer trenutno ubija i uspinje se brže od tvora na speedu kroz kanalizaciju, ha ha. Tu je i Jack Bradford, veoma talentiran DJ koji selektira ozbiljan techno i tech house, a kojeg i sam promičem u svojoj emisiji.
{youtube}fvHKHKRfdsw{/youtube}
 
Radiš li trenutno na čemu i što li nam pripremaš na svom labelu, Evasive Records?
Taman sam završio s velikim preseljenjem svog studija te očekujte brdo novog materijala od mene u drugoj polovici godine.  Nedavno mi je izašla traka “Deepest Summer” na labelu Organic Music koju se svakako isplati čuti, a tu je i zajednički EP “Past, Present, Future” s Jayjem Dynanom na labelu Sounds of Juan. Uskoro mi izlazi i EP na izvrsnom labelu Richarda Belsoma i Claire Ripley, Phobic Records.
Što se tiče Evasivea, u pripremi je nekoliko albuma tijekom  narednih mjeseci,  a radimo i na novom webu. Želim formirati  usku skupinu suradnika kako bismo imali raspored izdavanja, a ne da uzimam brdo traka od raznih producenata. Veoma se radujem novom poglavlju labela i isprobavanju novih stvari.
{youtube}_Zde-yOhFF8{/youtube}
 
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano