Skip to main content
  • burn finalisti
  • 27.04.2013.

Burn studios residency: Upoznajte hrvatske finaliste

Prije večerašnjeg velikog Mix Off eventa u Tvornici kulture popričali smo s finalistima burn studios residency natječaja. Uskoro ćemo znati tko od njih putuje na Ibizu, gdje će postati dio velike završnice ovogodišnje residency priče u pratnji slavnih mentora.

Naslovna foto

burn finalisti

Oni su Miss Soulfly, Adoo, Malesh, BarZu te Biella&Astrall. Optimistični, marljivi i izuzetno vješti, daju odličan presjek onoga što nas večeras očekuje u Tvornici, u koju stiže i ambasador projekta Maceo Plex.

miss soulfly
Miss Soulfly

1. Što možemo očekivati od vas na večerašnjem Mix Off-u?

Biella&Astrall: Prezentirat ćemo zvuk koji se kreće u granicama tech house-a. Ritmičnu, funky glazbu s puno groova i ponešto vokala. To je ono što nas najbolje karakterizira, mislimo da će isto publika odlično prihvatiti.

BarZu: Do prije nekoliko godina težio sam progressive zvuku s elementima trance-a. Scene se ipak razvijala u drugom smjeru, a 'moje' je glazbe bilo sve manje.  Pronašao sam se u novom žanru – u Tvornici u subotu očekujte groovey tech house koji naginje prema technu.

Adoo: Kao DJ i producent mixam glazbu koja je na tankoj granici između tech house-a i techna, volim kombinirati zabavne groovy bass linije sa zaigranim perkusijama i minijaturnim okolnim vokal efektima.

Miss Soulfly: Dat ću sve od sebe da nastup bude što bolji i upečatljiviji. Očekujte kratko no energično glazbeno putovanje, ponajprije usmjereno prema deep & tech ritmovima.

Malesh: Preferiram i pratim recentni tech house zvuk. Imam kolekciju traka koje su više manje stalno tu, redovito ih začinim recentnim izdanjima. Volim miješati razne žanrove i podžanrove u elektronskoj glazbi, pošto takve podjele ne priznajem u glazbi. Moj stil puštanja ovisi o raspoloženju, ali za partije volim "big sound".

biella & astral
Biella&Astrall

2. Koje biste trenutke izdvojili kao najdraže u dosadašnjoj karijeri?

Miss Soulfly: DJ-ingom se bavim dugo, kojih 7-8 godina. Bilo je tu brojih fantastičnih svirki, odličnih reakcija na flooru, puno putovanja i susreta s mnogim divnim ljudima. Kao najupečatljiviji trenutak moram izdvojiti svoj prvi pravi nastup, gdje sam (bačena u vatru) nastupila pred više od 1000 ljudi. Osjećaj koji me prožeo u tom trenutku ostat će zauvijek uz mene i tadašnju spoznaju: „To je to, to je ono što želim raditi u životu!“.

Malesh: Na sceni sam aktivan od 2008.-e kad sam prvi put gažirao. Najdraži trenuci bi mi bili Umek u Aurori jer sam svirao pet sati, prije i poslije njega (dio' poslije' mi je puno draži). Izdvajam i party proslave desetog rođendana Klubske scene u Boogaloo-u, svirke s Terenceom Fixmerom, Mr. C-em, Valentinom Kanzyanijem…

BarZu: Meni su favoriti nastup u Zagrebačkoj Areni prije legendarnog Davida Guette, te nastup prije Umeka na prošlogodišnjem Collegium Spring Break-u u Rovinju. Što se produkcije tiče, apsolutni highlight odnosi se na 2010. godinu, kad je poznati izralelski producent Moshic remixirao moju stvar "Remember me", posvećenu prijatelju koji je tragično poginuo.

Biella&Astrall: Šest smo godina na sceni kao DJ-i, tri kao producenti.  Izdvajamo nekoliko odličnih nastupa u vodičkoj Haciendi, gažu s dragom nam Leom Dobričić, svirku sa Veztaxom na IPS partyima. Što se produkcije tiče, najdraža je činjenica da je Richie Hawtin vrtio našu traku „Columbian“ na festivalima kao što su Timewarp i Awekenings. Ista je bila dugi niz mjeseci br.1 na Southpark Recordsu. Upravo smo potpisali za Aella Music, label od Ramona Tapie, jednog od najboljih producenata današnjice, to je najsvježiji highlight…

Adoo: Na sceni sam aktivan od 2010.-e godine od kada sam stekao jako puno iskustva svirajući u Monvi Centru u Rovinju. Tamo sam sam imao priliku upoznati puno svjetskih DJ-a te izoštriti vlastiti osjećaj za publiku. Svirao sam i na mnogim partijima te super mjestima poput pulskog Fort Bourguignon-a.  Najdraži trenuci su mi izdanja na Umekovom 1605 i Toolroom labelu te svi oni momenti u kojima saznajem da velike zvijezde poput Hawtina i Umeka puštaju moje trake.

malesh
Malesh

3. Što je, po vama, glavni problem s kojim se mladi talentirani DJ-i i producenti susreću u Hrvatskoj?

BarZu: Broj DJ-a u zadnjih je nekoliko godina naglo porastao. Promotori će zato teško ugostiti nekog mladog, neafirmiranog ali talentiranog, pošto od takvih gostovanja nemaju financijsku korist. Mladi DJ-i nemaju dovoljno prilika za dokazivanje.

Miss Soulfly: Jedan od većih problema svakako je suludi zakon Zampa. Zatim premali broj pravih klubova u Hrvatskoj. Glazba je uvelike izgubila na vrijednosti, pa tako i posao DJ-a. Možda djelić rješenja leži u povratku vinila kao glavnog medija, što bi profiltriralo istinske predanike ovom poslu od onih koji to rade iz zabave i nekih krivih vrijednosti. Kako nam je društvo potpuno iskrivljenih vrijednosti, sve to se preslikava i na našu glazbenu industriju.

Malesh: Najveći problem je novac, odnosno nedostatak istog. Ova je profesija idealna za zanesenjake i sanjare, jer bez puno ljubavi i velikih životnih odricanja tu se dugoročno ne ostaje. Problem vidim i u needuciranoj publici zbog raznih interesnih lobija kojima nije cilj da se publika makne iz nekakvih "ognjištarskih" okvira. Elektronska je glazba nedovoljno zastupljena u medijima, odnos javnosti prema DJ-ima je podcjenjivački. Većini ljudi (uključujem i promotore u mnogim klubovima) uopće nije jasno što DJ predstavlja. To se često vidi kroz razna gostovanja "DJ-a" koji tu titulu ni po čemu ne bi trebali imati, i samim tim nanose štetu sceni.

Biella&Astrall:  Nedostatak adekvatnih klubova u kojima bi se mladi DJ-i prezentirali publici. Nažalost, tu ništa nije u rukama DJ-a već isključivo vlasnika i promotora klubova. Jednostavno treba imati strpljenja, volje i upornosti kako bi kvaliteta ipak izašla na vidjelo.

Adoo: Svakog mladog DJ-a i producenta čeka jako puno rada kako bi se iskristalizirao na sceni, a za to su potrebni javni nastupi te uvijek bitan marketing na društvenim mrežama. Partija bi trebalo biti više kako bi mladi DJ-i dobili priliku predstaviti se. Producentima je nužno ostvarivati dobre odnose s publikom, konstantno raditi i servirati nove materijale, održavajući pritom veze s kolegama – kod kuće i u svijetu.

barzu
BarZu

4. Sankeys, Cafe Mambo, Privilege. Tri sjajna i iznimno popularna kluba na Ibizi. U kojem od njih se vidite kao resident DJ i zašto?

Adoo: Doživjeti odličnu noćnu clubbing atmosferu u Privilege-u i Sankeys-u ili ljetni suton u Cafe Mambu, sve tri opcije su jako primamljive i zaista sam trenutačno neodlučan gdje bi mogao biti resident DJ.

Biella&Astrall: To su sve redom slavni klubovi i definitvno bi bila čast raditi u svakome od njih. Ako baš moramo izdvojiti jedan, mislimo da bi to bio Sankeys. Naš se stil podudara s glazbom koja se u njemu prezentira.  Užitak bi bio vrtiti i na beach partyima u Cafe Mambu, mislimo da bi i tu mogli odlično predstaviti vlastiti rad i viđenje glazbe.

BarZu: Definitivno se vidim u clubu Privilege! Mislim da moj odgovor ne zahtjeva dodatno objašnjenje pošto je jasno koji se od navedenih klubova nalazi na samom vrhu svjetske scene.

Miss Soulfly: Sam odlazak na Ibizu za mene je velika privilegija. Iskreno se nadam toj prilici. Definitivno bih odabrala Sankeys zbog izvanrednog programa ovog ljeta. Mislim da bi se savršeno uklopila u njihov program, ne samo žanrovski već i sa svojom istinskom predanošću tom poslu.

Malesh: U Privilegu. Najveći i najbolji klub. Točka.

adoo
Adoo

Publika iz Hrvatske pokazala je iznimo veliki interes za sutrašnji Mix Off s odabranih finalistima i Maceom Plexom, kojem će ovo biti prvo gostovanje u Hrvatskoj. Ulaznice na dan događanja iznose 70 kuna. Neposredno prije događanja, s početkom u 20 sati, organizirana je i „Ableton Live“ radionica SAE Instituta, jednog od partnera projekta.

Prijave na radionicu moguće su isključivo putem e-maila [email protected]
FB connect: https://www.facebook.com/events/411346508960915/

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano