DJ Jock o koroni nakon korone: Nedostajalo mi je ono ludilo vikenda!
Splićanin DJ Jock slovi kao jedan od najtraženijih techno imena novije generacije na domaćoj i regionalnoj sceni
Svoj kvalitet osim za pultom potvrđuje i na produkcijskom planu izdavajući trake za ugledne etikete Intec, Suara, Phobique, Pornographic Rec. itd. Povremeno organizira vlastite klupske večeri Roots preko kojih u Split dovodi aktualna imena sa svjetske scene.
Kakav ti je bio glazbeni put prije korone, što se promjenilo zadnjih mjesec dana od dolaska virusa i kako si na umjetničkom polju provodio ove dane u karanteni tj. što si promjenio?
Prije nego šta je korona krenila, sve je izgledalo nekako preidealno. Dogovoreni su bili mnogi nastupi po Europi i regiji. Od travnja do kraja srpnja mi je svaki vikend bio bukiran, te je trebalo je to biti "najbolesnije lito do sada." I onda je došla korna i sve je to palo u vodu, neki regionalni datumi su se samo pomaknuli, međutim nastupi u zemljama kao što su Italija, Španjolska i Poljska su otkazani te se nadam da će se moći odraditi nakon ljeta ovisno o situaciji. Korona nije promjenila puno moju rutinu tijekom tjedna, uglavnom sam u studiju svaki dan od ponedjeljka do petka. Problem su bili vikendi, u početku mi je čak odgovaralo buditi se naspavan i odmoren za vikend, međutim nakon par tjedana mi je sve to dosadilo. Nedostajalo mi je ono "ludilo" vikenda.
Kakva misliš da je budućnost scene nakon ublažavanja mjera sa socijalnim distancama i što ćeš raditi do povratka clubbinga, festivala, nastupa. Kakvi su tvoji planovi za budućnost?
Iskreno, mnogo sam o svemu razmišljao, pogotovo u prvim tjednima. I onda nekako zbog svih informacija s kojima nas bombardiraju shvatio sam da sam cijelo vrijeme okružen negativnim stvarima, što mi je i utjecalo i na raspoloženje i na produkciju. U početku sam baš zbog svih tih negativnih informacija mislio da je gotovo sa svime i da će proći dugo vremena prije nego što nastupim negdje. Onda sam gledao neke druge načine kako mogu ostavariti nekakav profit od muzike i uhvatio sam se ghost produkcije, mixinga masteringa i svega vezano za zvuk. I to je krenilo bolje nego što sam očekivao, jedina negativna strana je što sam većinu vremena radio za druge tako da mi je nedostajalo raditi na svome materijalu, ali bar sam radio nešto vezano za muziku.
Što misliš o online platformama koje su pokrenute diljem svijeta i u nas. Možeš li izdvojiti neke koje su te impresionirale?
“Knob Twoddlers Hangout” koju je pokrenuo Speedy J, a gosti su bili Luke Slater, Drumcell, Richard Devine te mnogi drugi. Puno je bilo razgovora o studiju i produkciji, inspiraciji, poteškoćama i drugo. Bunker Sessions od John Digweeda mi se također svidio. Mr C je objašnjavao meditaciju svaki dan i načine kako se rješiti stresa, nervoze i panike u ovim čudnim vremenima. Uvijek sam imao respect za njega, sad pogotovo!
Možeš li čitateljima preporučiti neke knjige koje valja pročitati u ovo doba (glazbene ili općenite) ili filmove ili tutoriale za produkciju koje valja pogledati…
Tijekom karantene sam dosta radio mixing i mastering za druge pa sam tako pročitao Mastering Audio – The Art and The Science od Bob Katza. Super knjiga koga zanima mastering!
Koju traku bi postavio kao soundtrack svijeta i vrtia je na loopu zauvijek?
Enya-Only Time
DJ Jock na društvenim mrežama
Facebook
Instagram