Skip to main content
  • 3.03.2023.

DJ Jock: -Živimo u vremenu gdje je glazba toliko dostupna i raznolika-

Brojimo sate do prvog “all nightera” DJ Jocka u Boogaloou

Piše: 

Nagrađivani splitski DJ Jock je u završnim pripremama za svoj cjelonoćni party u zagrebačkom “hramu sreće” 4. ožujka.

Prije nego što se zaputi za Zagreb i preuzme mixetu, uhvatili smo ga da nam otkrije kada izlazi njegova traka koju je Amelie Lens pustila u svom radijskom showu, kaže nešto više o B2B setovima sa Shipom, svojim planovima i ciljevima za 2023. te još poneku zanimljivost.

Pozdrav Stipe, nakon užurbanog i zaposlenog kraja 2022. u 2023. si ušao s nešto lakšim ritmom. Jesi iskoristio vrijeme za studio? Napunio baterije i spremio za ostatak godine?

Pozdrav Vama i Vašim čitateljima i hvala na pozivu za intervju. 2022. je bila jako zaposlena, otkad je vlada popustila mjere za klubove i okupljanja u travnju pa do kraja godine nisam stao. Iskreno nije ni tad studio patio jer sam svaki slobodni trenutak iskoristio za bit u njemu, međutim zbog puno svirki, putovanja i obaveza oko drugih projekata nisam mogao recimo uzet 2 tjedna i samo radit nešto za sebe. Početkom ove godine sam napokon završio neke druge projekte i imao sam vremena sjesti u miru i raditi kontinuirano pa je završeno jako puno novog materijala, šta će vjerojatno ugledat svjetlo dana do kraja godine.

Što “kuhaš” trenutno u studiju? Je li spremna traka koju je Amelie Lens zavrtila u svom radijskom showu?

Trenutno sam završio jako puno novih pjesama, sad kreće standardni proces gdje ih prvo trebam testirati u klubovima i na festivalima. Ako prođu testiranja u smislu da sam zadovoljan kako publika reagira i kako zvuče onda ću poslat labelovima i drugim DJ-evima. Ako ne, nazad u studio i još radit na njima. Također, napravio sam poprilično puno novih ideja koje sad treba aranžirati te iz ideja pretvorit u pjesmu. Što se tiče te trake šta je Amelie pustila, možda nisam trebao to objaviti, jer sad dobivam stalno poruke “kad će izać” hahaha. Još nemam nikakav info kad će vani, ali kako to uglavnom bude čeka se minimalno pola godine, ako ne i više.

Kako ide sa vlastitim studiom? Prošle godine si napravio glazbu za nagrađivani regionalni film. Koliko je različit proces produkcije neke trake i soundtracka za dugometražni film?

Ide super, i uvijek može bolje. Svašta radim tamo, od svoje muzike do produkcije za druge, do soundtrackova, različitih beatova, zvukova, masteringa. Volio bih da imam neki prekidač koji mogu stisnuti kad uđem u studio da zaustavi vrijeme, jer vrijeme tamo užasno brzo prolazi i nikad ga nema dovoljno. Nešto slično kao u filmu Interstellar „One hour here is 7 years on earth.“

Što se tiče procesa produkcije, sve je to slično. Na kraju krajeva bitno je stvoriti nekakav vibe bilo za scenu ili dancefloor. Nakon izrade muzike za film i igrice, sad mi je ostao običaj da kada radim ideje, da na drugi ekran upalim neke svemirska videa ili ako radim neki brzi techno stroboscope 🙂

Je li možda radiš na nekom novom takvom projektu – bilo film ili neka videoigra ponovno?

Uskoro ću krenuti raditi na jednom, ali nažalost ne mogu o njemu ništa još govorit.

 

Vratimo se na nastupe, ti i Shipe ste postali neizbježni B2B duo. Kako ti je svirati s njim? Iz perspektive s plesnog podija baš ste kliknuli zajedno.

Općenito nisam fan back to back setova, nekad to može biti predobro, a nekad jednostavno može biti recept za katastrofu. Pogotovo ako ne znaš dobro nekoga s kim puštaš i kako on vrti. Sa Shipon je to skroz druga priča, jer se sad znamo dosta godina i postao mi je pravi prika. Prije našeg prvog b2b, slušali smo jedan drugoga dosta puta i znali smo okvirno ko, kako i šta vrti. Taj prvi b2b je prošao odlično (osim dijela gdje sam prije nastupa mislio da ću se razboljeti pa sam pojeo cijelu glavicu domaćeg luka koji je u jednom trenu počeo isparavati iz mene…sorry Shipe haha). Iza toga smo došli smo na ideju da probamo opet, ali sadva set-upa i cijelu noć. Svak ima svoj mixer, playere i efekte i peglamo. I taj prvi je stvarno bio super, 7 sati nismo riječi rekli jedan drugome samo smo se nadovezivali. I u zadnjih godina baš je bilo puno dobrih momenata i bit će ih još.

Jesi više tip za ranije setove, ili kasno noćne, praktički jutarnje setove? Što preferiraš?

Svih ovih godina sam imao stvarno bolesnih trenutaka i u peak timeu, i u jutarnjim satima i u warm up terminima. Pa iskreno ne znam. Uvijek sam smatrao da za svako mjesto i vrijeme postoji određen „soundtrack”. I ako se pogodi, to je onda to. Živimo u vremenu gdje je glazba toliko dostupna i raznolika. Toliko nove muzike izlazi svakodnevno i toliko novih talentiranih producenata ima. Iako mi nikad više vremena nije trebalo za pronaći novu muziku, opet ima toliko kvalitetne glazbe da je i dalje uzbudljivo sve to kopanje i čekanje da se ta muzika pusti u pravom trenutku.

Za vikend spremaš prvi “all nighter” u Boogaloo, jel’ imaš neke specijalne pripreme? Što možemo očekivat od cjelonoćnog plesnjaka?

Da, prvi all nighter je u subotu i moram priznati da me je trema otkad smo najavili, i samo se povećava zadnjih dana. Jedva čekam pustiti prvu stvar i onda će sve bit lakše. Uglavnom imam tremu prije svakog nastupa, a pogotovo za nešto za što mi je puno stalo. Pripreme su kao i inače, kopam šta više muzike, završio sam neke svoje trake posebno za subotu, napravio neke edite. Možete očekivat da ću dat sve od sebe od prve do zadnje trake.

 

Planovi, ciljevi ili možda neka želja za 2023.?

Otvoriti label i izbaciti sav ovaj neizdani materijal, malo se više pozabaviti oko svojih klupskih večeri Roots i nastaviti uveseljavati ljude na plesnom podiju 🙂

 

Neka poruka za kraj, pozovi ekipu da dođe za vikend u Boogaloo..

Fala svima šta me podržavaju i što dolaze sve ove godine u Boogaloo. Hvala svima iz kluba Boogaloo na svemu, nadam se da se vidimo u subotu, jedva čekam :))

****

Upad na “all nighter” do ponoći je 6€, a nakon iznosi 8€.

FB EVENT: DJ JOCK all night long [04.03.2023]

boogaloo web
dobar house mobile
Pionir hrvatske elektroničke scene prisjetio se 1995. i debate o techno glazbi na HTV-u
dobar house mobile
Pionir hrvatske elektroničke scene prisjetio se 1995. i debate o techno glazbi na HTV-u