Skip to main content
  • 11.12.2015.

Dvije godine duboke slasnosti na podiju Sirupa uz žensko pojačanje!

Duboko i slasno…. Zvuči kao pravi recept za život, zar ne ? To znaš ti, to znam ja, i to svakako znaju dva oca Deep'n'Delicious programa, Bronski i Herya.

 
Sutra oko ponoći momci pale mašine na ljepljivom floooru Sirupa u čast dvije godine Deep'n'Deliciousa gdje su gošće upravo dvije dame za ravnotežu na zvučnom valu, Marina Karamarko aka MIss Soulfly i VIrgin Helena. Prema uzbuđenoj dvostrukosti slavljenika uputili smo nekoliko pitanja o počecima, upoznavanju, programu i onome što za vas spremaju sutra u suton. Pa im prepuštamo ovaj digitalni podij!

 
 
1. Momci kako ste započeli svoje odvojene elektroničke puteve i u kojem trenu su se pritoci spojili u jedno? Kako je protekao prvi susret?
 
Mario Herjavec (Herya)
 
Sami moji početci bili su sada već davne 2005. Prodor clubbinga automatski mi je nametnuo neki cilj i želju koju sam pratio i još uvijek pratim, postati dio toga svega, biti dio te priče! Počinjalo se skromno :D, nakon nabave opreme sviralo se po vinogradima, domovima, kafićima i livadama, sa gratis lomljenjem leđa od nošenja zvučnika i opreme. Igrom slučaja postao sam dio svima nam dragog i nikad prežaljenog Mikleuška Open Air festivala, gdje sam svirao i pomagao organizacijskom timu 2010, 2011, 2012. Zadnje godine festivala 2012 nastupio je i Bronski gdje smo se upoznali i gdje je nastao tkz. klik od prve i glazbeno i prijateljski.
 
Josip Bajić (Bronski)
 
Moja DJ priča počinje u Kutini i RAM caffeu gdje sam 2011. godine na poziv dugogodišnjeg dj/producenta Domagoja Kobelšćaka aka WETDOGA dobio prvu svirku te nedugo nakon i rezidenciju u spomenutom kutinskom hot spot okupljalištu.
 
Sa Herjom je to bilo godinu nakon na tada popularnom Mikleuška Open Air festivalu. Obojica smo imali gaže, doduše Herja je već svirao na prijašnjim izdanjima i bio poznat publici dok je meni to bio prvi nastup. Susret je protekao uz smijeh, smijeh, i još smijeha jer to tako ide s nama dvojicom.
boogaloo nye

 
Moram spomenuti da nešto prije Deep’n’Delicious priče, na poziv Arsena Pavešića dobio sam priliku zasvirati u Sirupu na “staroj” lokaciji i odmah nakon odličnog tuluma poziv za rezidenciju što je sa moje strane bila odlična podloga za pokretanje programa.
 
2. Oboje ste predominantno usmjereni na house? Kako je rođena ideja za pokretanje programa Deep'n'Delicious? Koja priča stoji iza toga?
 
Herya
 
Pa rekao bih da smo bazirani na Houseu, ali tolika razgranost stilova dopušta nam izlete u sve pravce. Naravno sve ovisi i o vremenu i mjestu gdje sviramo! Nekako pokušavamo ostati prepoznatljivi po dubokom i ukusnom zvuk po kojem smo se i nazvali 😀
 
Nakon nekoliko zajedno odsviranih privatnih partija 2013. god svjetovi su se spojili i počinju prvi razgovori za suradnju. Imali smo neku zajedničku viziju klupskog programa i odlučili se primiti posla. 2013. godine imao sam rezidenciju u klubu Masters tako da je bilo idealno da tamo i započnemo našu Deep’n’Delicious priču. 7.12.2013 dogodio se prvi party zbog kojeg i slavimo ovu godišnjicu.
 
Bronski
 
Herja je postao rezident Mastersa i pozvao me da odsviram na jednom non weekend eventu i tu je počela suradnja. Dobili smo prvi weekend datum, točnije, početkom 12 mjeseca 2013. godine rodio se Deep’n’Delicious kakvog danas poznajemo.
 
Što se tiče Housea, da više smo takvi igrači, no oboje imamo i techna i housea u svojim kolekcijama, ja sam nedavno pozvan na jedan od skorašnjih ESCAPE tuluma gdje ću prezentirati svoju viziju techna.

 
 
3. Kada ste inicijalno krenuli u ostvarenje koji su bili ciljevi i jesu li se oni kroz dvije godine mijenjali?
 
Herya
 
Pa ciljevi nekako iz godine u godinu samo rastu, naravno kod nas su velika ograničenja, što bi htjeli i što je izvedivo. Za sada su ciljevi nastavit putem kojim smo krenuli, jer u ove 2 god. koliko smo aktivni smo napravili stvarno puno. Radimo u klubovima koji su pojam clubbinga za mene u gradu (Masters, Sirup, Das Haus) šta je isto neki način priznanje tog šta radimo. Mislim da je scena prepoznala naš trud, a naš je cilj da se trudimo još i više.
 
Bronski
 
Ciljevi su bili što više svirati, prezentirati se publici i graditi prepoznatljiv zvuk. Ja sam počeo redati svirke ne samo po Zagrebu nego i Rijeci gdje sam rezident KBS-a, programa koji radi kvalitetne evente i stvarno mi je čast biti dio te priče.
 
Što se tiče organizacije, prvo smo se orjentirali na domaća imena i ne puno rizika da bi nakon gotovo cijele sezone uhodavanja u Zg scenu odlučili zasukati rukave i krenuti na ozbiljniji posao. Krenula su prva gostovanja, točnije Italoboyzi u riječkoj Crkvi, Derek Marin, Boris Werner i Andrey Pushkarev u Sirupu. Nedavno smo s dečkima iz Micro koletiva odradili VID aka EGAL 3 u Das Hausu. Ciljevi se stalno update-aju tj. neki su već ostvareni, a neki na dobrom putu. 
 
 
 
4. Što nas čeka na podiju Sirupa za drugu godišnjicu. Što ste nam vi osobno pripremili iz svoje kuhinje i što biste voljeli istaknuti o ženskim prstima koje ste upleli u priču 12. prosinca?
 
Herya
 
Na podiju Sirupa naš očekuje jedno jako intenzivno plesno iskustvo i Marina Karamarko aka Miss Soulfly, DJ-icu koja mete floor-ove na Ibizi i širom Europe, vlasnica Labela THANQ koji se stilski dosta približava našem zvuku. Virgin Helena je pionir DJ-inga i njezini setovi me uvijek iznova očaraju, stilski vrlo raznolika stvara čuda na 2 gramofona. 
 
Znači jedna sexy Girl Power kombinacija. Iz naše kuhinje možete očekivati prepoznatljiv deep zvuk u b2b verziji, nakupila se hrpa nove plastike koje jedva čekaju dotaknuti igle i moćan razglas kluba Sirup.
 
Bronski
 
Želja je bila presjeći seriju inozemnih gostovanja, jer postoji pregršt ‘naših’ kvalitetnih headlinera koje želimo na našim eventima. Helena je na GEMS festivalu odradila nevjerovatan mix prožet kombinacijom house/techna/acida/breakbeata i dobila poziv na naš roćkas bez imalo dvojbe. Marinu imamo kao želju već neko vrijeme i konačno smo se pogodili s datumima. Ima taj sound koji mi volimo i daje divnu energiju kada stoji iza pulta. Mi stalno digamo mjuzu, a u subotu će se čuti pregršt novih ploča i nešto skrivenih hitova na bespućima USB stickova.

 
Posljednje vrijeme dijelimo opsesiju rumunjskom glazbom i u našim setovima možete čuti kombinaciju chicaga, deepa i tog novog rumunjskog housea.
 
{youtube}Qm6Im-YrG4Y{/youtube}
 
 
5. Kako vidite put dalje i što nas čeka u večerima koje još dolaze ove jeseni? Koji su planovi?
 
Herya
 
Pa stvarno je puno stvari koje nas još svrbe pod prsima koje bi htjeli napraviti u nekoj bližoj budućnosti, od organizacija festivala, ljetnih rezidencija, produkcije, gostovanja, gledamo da to nekako radimo step by step, kontinuirano i kvalitetno. Najveći plan trenutno je nastavak programa koji se uspješno prodefiliraio u ove 2 god, nekako go with the flow, ne opterečivati se uspjehom jer sve to dolazi samo od sebe.
 
Bronski
 
Put dalje ide kroz rad, rad i opet rad… Što se tiče naših evenata jesen zatvaramo rođendanskim tulumom u Sirupu i onda slijede svirke za Badnjak na KBS tulumu u Crkvi, Božić na Seriously Twisted tulumu u Pazinskom Magnusu, te Nova Godina u Sirupu i na jednoj privatnoj lokaciji u Zagrebu.

 
Sljedeća godina kreće sa Mastersom 22.1 i domaćim lineup-om, a nakon toga dolaze inozemna gostovanja u vlastitoj režiji te kombinaciji sa dečkima iz Micro kolektiva. Puno toga želimo tj. rekao bi da prvo malo sanjamo, pa onda snove pretvaramo u stvarnost onoliko koliko nam mogućnosti dopuštaju.
 
 
6. Wild Card pitanje: da imate samo jednu želju i novac i barijere realnosti nisu nikakav problem koja bi to želja bila?
 
Herya
 
Da se žvake NE prihvaćaju kao kusur.
 
Bronski
 
Zmaja za kućnog ljubimca
 
 
I eto vam ga na, između zmajeva, žvaka kao valute, poštovanja prema vještini ljepših polovica, dubinama i slasnostima imamo i jedan p.s. a post scriptum šapće, biti će tu i after pa skoći na službenu stranicu eventa. Vidimo se na flooru!
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano