Skip to main content
  • 1.05.2022.

East Side Connection Podcast + intervju: Vegim

Nakon što je počeo skupljati ploče, njegova opsesija je postala jača i uložio je u svoju prvu glazbenu opremu


Vegimov put u underground započeo je sredinom 90-ih. 1998. je bila godina kada je Vegim postao stalni rob undergrounda. Brzo je razvio svoje vještine kao DJ i u svojoj produkciji. Zavladala je želja da svoju priču ispriča kroz glazbu i Vegim se nikada nije osvrnuo. Najraniji eksperimenti u studiju idu natrag do otprilike 2002.

Danas je Vegim prepoznat kao jedan od najutjecajnijih Techno umjetnika. Ne samo vješt DJ/producent, već i grafički dizajner i konecionalist koji ima stil za razliku od bilo kojeg drugog. Izdao je vlastite uratke i napravio bezbroj remiksa za mnoge od najpoznatijih izdavača u Techno carstvu. Njegove pjesme i remikse dobro podržavaju dj-evi kao što su: Dave Clarke, Laurent Garnier, Chris Liebing, Ben Klock, MARCEL DETTMANN, Dax J, Slam i mnogi drugi. Vlasnik je etikete TMM Records.

boogaloo nye

Hvala Vegime što si odvojio vrijeme za naš podcast, ovo je prvi put da smo ugostili nekoga s Kosova, što nas posebno veseli. Budući da smo već spomenuli da si s Kosova, možeš li nam reći nešto više o trenutnom stanju scene na Kosovu, festivalima, klubovima i nekim artistima  koje bi izdvojio?

[ Scena je trenutno pomalo pospana. S nestankom virusa i bez izolacije čini se da su svi bili nespremni, klubovi zatvoreni i njihov opstanak je bio nemoguć.
Ali stvari se kreću u dobrom smjeru. Puno zabava i festivala neke su od riječi organizatora u bliskoj budućnosti. ]

Moj prvi susret s tvojim imenom i glazbom dogodio se na Exit festivalu, kada si s Flekitzom nastupio u b2b izdanju na No Sleep pozornici. Kakva te sjećanja vežu s te večeri i koja je po tebi prednost, a što mana b2b setova ?

[ Jako se dobro sjećam Exit festivala. Jedan od meni omiljenih. Bilo je to nevjerojatno iskustvo s tako velikim brojem ljudi i sjećam se da smo imali nekih dvojbi što ćemo svirati, ali sam provjerio sljedećeg izvođača nakon nas i bio je Lag. Dakle, misija je bila sigurna. Što se tiče b2b-a, ja i Flekitza smo to radili mnogo puta i mogu reći da je iskustvo uvijek drugačije. Nikad ne znam što ima na umu, ponekad nismo isto raspoloženi i tako dalje i to uvijek iznenađuje,  jako dobro iskustvo s jakom misijom. ]

Vlasnik si izdavačke kuće TMM, gdje imaš sjajna izdanja i izvrsne izvođače. Koliko je zapravo teško voditi izdavačku kuću i pronaći izvođače za izdanja?

[ Vođenje label-a  je vrlo  teško. Morate  ulagati u presing, promociju, planiranje rasporeda za nadolazeću godinu sa svim potpisanim umjetnicima (ovo samo da bi bili prihvaćeni u dućanima kao postojanje) i puno teže raditi za nepoznate etikete s nepoznatim izvođačima. Ali kada vaša etiketa negdje dobije svoje mjesto na sceni uz sav naporan rad, stvari postaju puno lakše i primate glazbu od umjetnika iz cijelog svijeta. Ponekad, neki od njih nepoznati i nikad čuli, ali dobra glazba govori sama za sebe, svoj jezik i nađe put do obožavatelja. ]

Scena na Balkanu je ponovno doživjela "renesansu". Kako na nju gledaš i što je po tebi ključno da scena ostane živa?

[ Scena na Balkanu je sada na vrhuncu. Uz toliko festivala i mnogo velikih zabava. Mislim da ide u odličnom smjeru. Želio bih misliti da ključ za održavanje scene na životu visi na organizatorima. Naš posao je platiti ulaz, podržati domaći party kako bi organizatori imali puno više motiva za sljedeći veliki 🙂 ]

Da moraš izdvojiti 3 trenutna mlada talenta po svom izboru tko bi to bio?

{youtube}KOjx-U668SU{/youtube}

{youtube}h-Py2s860Rw{/youtube}

{youtube}M6lCJ_wZ1h8{/youtube}

Hvala još jednom na izdvojenom vremenu, želimo ti puno uspjeha u daljnjoj karijeri i nadamo se da ćemo se uskoro čuti i vidjeti u Hrvatskoj.

[ Hvala vam na sjajnom intervjuu, sretan sam što sam dio East Side Connection podcasta]

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano