Skip to main content
  • 3.10.2019.

Ekskluzivno Boris Brejcha: Volim ono što radim i to mi dolazi prirodno iz srca

Prošlog vikenda Ljubljanu je zatresla oluja znana kao Boris Brejcha, koji je u Gospodarsko razstavišče privukao gotovo 3000 ljudi te im poklonio trosatni energijski nabijeni set nakon kojeg je malotko ostao suhe odjeće.

Piše: 


{youtube}3VMkiI_49cI{/youtube}
Tik pred nastup uspjeli smo ukrasti 10 minuta Borisovog vremena i upitati ga nekoliko pitanja o novom albumu, stilskim promjenama, prošlim gigovima,… Ako vas zanima zašto Boris nosi masku ili gdje vidi razliku između komercijale i techna ili otkuda dobiva inspiraciju ili koju kremu za lice koristi (koristi Bübchen, op.a) to možete saznati u zaista opširnom Q&A-u kojeg je nedavno odradio na Redditu, a mi smo se koncentrirali na neke nama interesantne teme dok su minute jednostavno proletjele.

Novi album na vidiku! S poklončićem za pre-ordere…

Tri godine nakon posljednjeg albuma “22” kojeg je izdao za svoj vlastiti label FCKNG SERIOUS Boris se sprema izdati novi album čiji je naziv još uvijek strogo čuvana tajna.

KS: Hej Boris! Reci nam malo o svojem novom albumu? Kada izlazi, na kojem mediju i može li se unaprijed naručiti?

Boris: Još uvijek imamo nekoliko singlova na putu do kraja godine. Već smo izdali “Gravity” i “Happinezz”, a za dva tjedna izbacujemo “Never Look Back”! Nakon toga na redu je “Lieblingsmensch” te još jedan singl i onda napokon objavljujemo album s 12 traka u siječnju. Dakle, sastojat će se od nekih starih singlova i nekih novih stvari te će vrlo vjerojatno biti dostupan samo za download na Spotifyu, iTunes, Amazonu, Beatportu,… Svuda! Bit će dostupan i za pre-order čim izbacimo “Never Look Back” za dva tjedna, a ubacit ćemo i jedan poklončić, ali o tome ćete saznati na vrijeme
{youtube}TAxXRmwA40o{/youtube}

{youtube}3nbY4kpCF5w{/youtube}

Cercle – biti na pravom mjestu u pravo vrijeme

Sjetili smo se također Borisovog slavnog seta za Cercle iz 2017. kojeg je snimio na dvorcu Château de Fontainebleau pa smo o njemu malo i popričali, pogotovo  imajući u vidu (a i sluhu) stilske razlike između tadašnjeg seta i onog snimljenog za Cercle u lipnju ove godine u Grand Palaisu.
{youtube}4Rc-NGWEHdU{/youtube}

KS: Primijetili smo neke promjene u stilu između tvojih Cercle setova iz 2017. i 2019. godine. Prvi je, po meni, bio odlučujuć za tvoju karijeru i predstavio te najširem broju publike. Također, bio je više melodičan, malo retro-electro i dosta uhu dopadljiv. Namjeravaš li se vratiti tom stilu?

Boris: Svoju muziku stvaram onako kako ju osjećam. Sjećam se vremena kad sam producirao “Purple Noise” ili “Lost Memory”, bio sam zaista loše raspoložen i to je bio razlog zašto sam radio takve trake. Kad si sretniji, radiš drugačiju muziku. Ljudi kažu,  kao umjetnik uvijek moraš biti loše raspoložen da bi mogao pisati najbolje stvari i to je istina! Generalno, volim ono što radim i to mi dolazi prirodno iz srca, a to je jedino što je bitno.

KS: Jesi li posebno birao trake za set iz 2017. kako bi se približio široj publici i primjenjuješ li neke tržišne strategije kad planiraš setove?

Boris: Ne! Jedina strategija koju imam je ta da koristim svoj tromjesečni godišnji odmor tako što se zatvorim u studio, isproduciram 10-12 traka i dodam ih u novi set. Naravno, više volim vrtiti nove stvari, jer sam stare odvrtio već stotinama puta i malo su mi postale dosadne. Set na Fontainebleauu nije bio strategija, taj set sam svirao već cijelu godinu prije, ali ovaj puta ga je Cercle snimio i moment se jednostavno dogodio. I ne radi se samo o setu za Cercle, bio je tu i godinu kasnije set na Tomorrowlandu s introm “I Take It Smart”, koji je također imao veliki utjecaj na moju karijeru.

Gigovi, snovi i gigovi iz snova

Zanimljivo, “Purple Noise” izdana je još 2013. godine na albumu “Feuerfalter” te i danas živi kao mega-hit koji doduše teško pada publici jer ga Boris gotovo uvijek koristi kao završnu traku na svojim setovima.
{youtube}TLvzz1ePBjQ{/youtube}

KS: Kad pričamo o “Purple Noise” – gotovo uvijek njome zatvaraš svoje setove. Postoji li za to neki poseban razlog?

Boris: Vrlo jednostavno, svi znaju i vole tu traku i mislim da je najbolja kombinacija jakog beata i dobre melodije. Dobra je stvar koja ostaje u sjećanju publici. Također, i danas dobivam jako puno poruka od ljudi koji pitaju koja je to stvar?? Zato jer me nisu prije poznavali, pa nisu znali ni tu traku. Nekako je uvijek nova novoj publici.

KS: Sjećaš li se svojeg prvog giga na kojem si baš nastupio sa svojim setom i koliko si ljudi imao u publici?

Boris: Moj prvi gig bio je 2007. godine u Brazilu, kao dio jednog festivala na plaži. Imao sam 7 dana za hang out na plaži i jedan od tih dana sam nastupao. Bilo je oko 150 ljudi u publici i to je za mene bilo super. Ali hej, bio je festival!

KS: Postoji li tvoj gig iz snova? Možda na nekom mjestu na kojem još nisi svirao, a htio bi? Koga bi pozvao u goste, ako ikoga?

Boris: Ne, mislim da je to isto kao kad imaš kuću. Nije bitno gdje je kuća sagrađena sve dok oko sebe imaš svoju obitelj i prijatelje. Tako da savršeni gig ne mora nužno biti na nekoj posebnoj lokaciji, ali evo, htio bih imati svoj label night s društvom iz FCKNG SERIOUSa i da mi na gig dođe tata i moja obitelj, prijatelji… E to je dobar gig!

Pripovjedač s obje noge čvrsto na zemlji

Istog trenutka kad je Boris ušao u backstage u Ljubljani, počeo je snimati story za neki od svojih profila na društvenim mrežama. Snimao je aranžman na stolu, upio malo atmosphere koju je odmah i podijelio s fanovima te je tek onda krenuo po piće (Jack-colu, btw) i započeo intervju. Za razliku od mnogih, Boris dijeli puno svojeg privatnog života s fanovima na Facebooku i Instagramu.

KS: Nevjerojatno si puno prisutan i dostupan in a Facebooku i na Instagramu. Često uploadaš toliko priča dnevno da ih je teško sve popratiti i poslušati. Rijetkost je danas da već etablirani glazbenici posvećuju toliko privatnog vremena i energije u održavanje svojih profila na socijalnim mrežama. Kako uspijevaš sve to?

Boris: Zapravo, uzmem si pauzu s vremena na vrijeme. Prije tri tjedna stigli smo u SAD na turneju, ravno s Ibize, i razbolio sam se. Tada sam nakratko odlučio prestati sa storyima i uploadao sam samo nekoliko fotki. Obično imam vremena za to! Naprimjer, kad putujem. Ostali ljudi na aerodromu igraju igrice ili slušaju muziku, a ja radim storyje! Sve radim sam i još uvijek odgovaram na poruke sam. OK, prije godinu dana sam odgovarao na doslovno sve poruke, dok danas recimo neću odgovarati na poruke poput “Moraš doći svirati u XY zemlju” ali uvijek osobno odgovorim na pitanja fanova.


Foto: Aleksandar Domitrica

KS: Ostavlja li ti to dovoljno vremena za sebe? Utječe li ti na privatni život?

Boris: Oh ne, imam dovoljno vremena za sebe. Kad ne bih imao vremena, ne bih to radio. Zato, nemojte baš previše pisati!

KS: MySpace je igrao veliku ulogu u razvoju tvoje karijere. Koja je po tebi platforma danas najsličnija MySpaceu?

Boris: MySpace je zaista bio dobar za glazbenike jer si mogao imati svoj profil i svoju muziku na istom mjestu. Zatim je došao Facebook, pa imamo i Soundcloud, Youtube i Instagram, koji je super velik danas. Za mene, Facebook je već mrtav. Ima puno korisnika, ali ga nitko zapravo ne koristi. Možda za traženje evenata i partya koje bi mogli posjetiti, ali to je to. Prava društvena mreža za mene je Instagram. Tamo dobivam i daleko više poruka nego na Facebooku. Ali tako je to danas. Sutra, tko zna? Možda dolazi nešto sasvim novo.

Za Novu godinu šlape i šlafrok / kućni ogrtač ako nećemo germanizme

KS: U Hrvatskoj je već sa zadnjim danima ljeta običaj početi planirati doček Nove godine. Imaš li ti nešto u planu i da li možda negdje nastupaš, pa da si odmah uplatimo doček?

Boris: Da, imam plan! Bit ću doma i opustiti se. Mislim, imamo nekoliko zaista dobrih ponuda, ali moj godišnji počinje 15. prosinca i završava početkom travnja pa ga ne želim rezati. Idem na godišnji i to je to!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Klubskascena.hr (@klubskascena)

boogaloo web
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem