Skip to main content
  • 4.10.2017.

Fixsella sa programom Ground Zero pitali smo o domaćoj sceni

Kad se male ruke slože, sve se može. Dobro nam poznati tekst iz filma Vlak u snijegu, naučio nas je veoma jednostavnu, a vrlo važnu lekciju, zajedno smo jači.

Piše: 

Kako se naše duše tokom radnog tjedna troše i umaraju, potreban im je odmor, gdje će se ona opustiti, izaći na slobodu i napuniti svježim elanom. U potrazi je za večerima koje su ispunjene toplinom zvukova koji grije naša tijela, plesnim koracima koji će izbaciti toksine iz nje i isto tako u njoj ponovno usidriti poletnost. Naši dragi promotori mukotrpno rade na svojim programima kako bi ih vi prepoznali da nude kvalitetan program kojem vi želite dati svoju podršku.

Sada se vraćamo na riječi, zajedno smo jači. Ušli smo u još jednu godinu natječaja ''Zajedno za jaču scenu'', koji kao glavni cilj nudi besplatnu promociju domaćim promotorima. Svatko od nas u ovoj romantičnoj priči ima zadatak da obavi svoj dio posla i podrži domaću scenu, kojoj je prijeko potreban svaki zagrljaj koji će ju nakon naporne noći natjerati da njezino stvaralaštvo bude još konzistentnije.

U prošloj sezoni promovirali smo četiri klupska programa i odlučili smo jedan posjesti za stol ne bi li nam ispričao koliko im je pomogla naša promocija i gdje još vide prostora za napredak. Donosimo priču Ground Zero projekta čiji je voditelj Fixsell. Ground Zero stao je na noge 2011. godine i do danas sakupio pristojnih tridesetak plesnih večeri. Postavili smo im pet pitanja i sada se ugodno smjesti kako bi pročitali, što su nam sve odgovorili:

1. Možete li nam reći neko svoje stajalište, koliko je za našu scenu bitno da postoji ovakav jedan projekt, kojemu je cilj promocija domaćih promotora i to potpuno besplatno?

Pozdrav, prije svega hvala na prošlogodišnjoj promociji Ground Zero programa te se nadam da ćemo i dalje zajedno surađivati. Za scenu je naravno bitno informiranje javnosti oko programa elektronske glazbe posebice na jednom ovakvom dugogodišnjem portalu kojeg prate i za kojeg su čuli pretpostavljam sada već svi koji su na bilo koji način sudionici party i klubske scene  u Hrvatskoj, a vjerujem  i u  susjednim zemljama. Ono što bih istaknuo, a i što sam vidim (pa vjerujem tako i ostali) su informacije o programima različlitih dijelova zemlje za koje možda ne bih došao redovnim putem niti saznao više o konkretnim detaljima, dj-ima i promotorima  posebno bitno zbog međusobne suradnje.


2. Stiže nam i druga godina natječaja pa možete li nam opisati koliko vam je od prošle godine pomogao isti?

Svaki oblik promocije, naravno samo pomaže poznatosti programa stoga ne vidim niti jednu lošu stranu iste. U mom slučaju,GZ program je na određenoj razini dobio poznatost najviše u udaljenijim županijama jer u Slavoniji kroz zadnjih 6 godina  trajanja programa se stekla publika s kojom se može „raditi“ i ponuditi i plaćenija poznatija imena. Također i osobno kao dj-u, program kroz veću promociju putem jednog od ovakvih portala  naravno doprinosi i osobnoj reklami koja eskalira gostovanjima u programima drugih promotora  i međusobnoj suradnji na bilo kojoj razini.

3. Kakva su vam razmišljanja za domaću scenu, gdje još vidite moguće pomake u svojim programima kako bi publika prepoznala vaš trud i podržala vas u većem broju?

Kao što sam ranije naveo, program iz epizode u epizodu raste, sve je više publike, posebice mlađe, što mi je osobno vrlo drago jer su oni ipak statistički najbrojnija posjetitelji i pokazatelj „zdravlja“  programa i scene općenito. Ground Zero program i za sljedeću klubsku sezonu najavljuje jednomjesečne epizode po različitim gradovima  i za razliku od dosadašnjih godina, plan je da se širi i na područje cijele Hrvatske, a ne samo Slavonije kao proteklih godina. Potvrđeni su već određeni datumi, nazovimo to Ground Zero turneje  u suradnji sa drugim promotorima i programima no o tome više kako vrijeme bude zahtjevalo.

4.Znamo da svaki grad ima svoju publiku, bilo veću ili manju, ali smatrate li da je puno teže proći sa jednim programom  van Zagreba? Vidite li ovdje kakve prednosti ili mane?

Zagreb omogućuje puno veći kapacitet publike u odnosu na recimo Osijek, Požegu, Novu Gradišku, Đakovo,Vinkovce, Slavonski Brod  i slična mjesta GZ gostovanja no s druge strane veća je i konkurencija  među različitim organizacijama što naravno nekom novom „mladom“ programu može uzrokovati izazov u prodaji karata i općenito profita potrebnog za nastavak i kvalitetu programa. Također mislim da ako je program „zdrav“ da će publika prepoznati naporan rad i prihvatiti onaj program u kojem  je pozitivna energija i gdje se ne pruža samo „jače“ ime zvijezde nego i u „manjim“ epizodama gdje smo nebrojeno puta svi doživjeli „bolji“ party i bolje se zabavili nego u megalomanskim prostorima za tisuće ljudi. Zagreb ima prednost brojnosti publike kao što rekoh, no recimo na primjeru Slavonije, to se kompenziralo na način gdje publika iz različitih gradova, iz vikenda u vikend putuje na odredište partija tog vikenda i preko više stotina km. Nedostatak brojnosti  se morao na taj način usmjeriti da se izričito pazi da se gradovi „susjedi“ ne kose s ponudom partija isti dan ili čak cijeli vikend što je rezultiralo zadnjih par godina popriličan boom na plesnim podijima slavonskih gradova i open air-ovima  ljetne sezone. Do toga se došlo isključivo međusobnom suradnjom promotora različitih programa jer se pokazalo da je tako najuspješnije.

5. Za rast scene potrebna je obostrana ljubav između promotora i publike, često se znaju čuti izjave da je slaba ponuda programa pa imate li vi kakvu poruku za sve plesače da u što većem broju podrže naše drage domaće promotore i na taj način im vrate sav ulog?

Posao promotora nije lak. Uskladiti datume, tj.dobiti ih na vrijeme od vlasnika klubova (kao i odgovarajući klub) te ih uskladiti sa slobodnim terminima zamišljenih budućih  gostiju kao i s terminima drugih programa (uz sav ostali posao)  ponekad stvarno graniči sa srećom. Velika dj imena ne garantiraju uvijek najbolji party kao i što veliko „strano“ ime ne garantira kvalitetniji set od nekakvog newcomera ili standardnih rezidenata  koji su u x situacija odvrtili daleko bolje i od nekoliko puta više plaćenijeg gosta. Pokazatelj kvalitete programa se za mene očituje na manjim partijima i manjim klubovima, učestalosti i ne nužno gostovanjima velikih imena koji ne garantiraju uvijek „najbolju zabavu“. Međusobno razumijevanje, poštovanje i prije svega ljubav su najbitniji elementi jer ovo je naša scena koju sami činimo i nismo u njoj tek tako bez bilo kakvog razloga. Support your local shows & DJs!


 

boogaloo web
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem