Skip to main content
  • 12.05.2020.

FrenkyBoy: Ljudi sve čekaju da zaplešu ponovo i ja nadam se sa njima

Osnivač Bass Couture Zagreb kolektiva FrenkyBoy promovira kulturu izlomljenog ritma već nekoliko godina, a u pomoć mu je odmah uskočila i ekipa Klubske kako bi dobio kvalitetnu medijsku pažnju.

Piše: 

Možda niste znali FrenkyBoy sudjeluje od samih početaka kao volonter u organizaciji Ambasadora. Zauzeo je poziciju organizacije u backstageu kod dijeljenja nagrada i svake godine njegov team je sve jači. Također organizirao je naš party za Svjetski dan glazbe 2018. i povratak elektronike u Tunel Grič.

Kakav ti je bio glazbeni put prije korone, što se promjenilo zadnjih mjesec dana od dolaska virusa i kako si na umjetničkom polju provodio ove dane u karanteni tj. što si promjenio?

Primarno sam fokusiran bio na organizaciju i DJing, no kako je došlo do zabrane evenata, nastavio sam direktno samo sa DJ-ingom i pronalasku novih izvođača i izdanja, te javljanjem nekih promotora u željama za izradom mikseva. Kaj se vremena tiče i dalje sviram radio na www.ucgradio.net stream platformi iz UK-a, te snimam mixeve – jedan od kojih je nedavno objavljen je za Repulsive Records.

Kakva misliš da je budućnost scene nakon ublažavanja mjera sa socijalnim distancama i što ćeš raditi do povratka clubbinga, festivala, nastupa. Kakvi su tvoji planovi za budućnost?

Ljudi sve čekaju da zaplešu ponovo i ja nadam se sa njima, za ili ispred pulta, vjerujem da će dio ljudi paziti na distance, a kao i uvijek onih koji neće, no to neće toliko naškoditi sceni koja radi zajedno i pomaže si. Kao kaj sam i ranije spomenuo, radio emisija četvrtkom, uskoro moguće i live stream na UGC (Underground Connection) Twitch kanalu, nadam se da uspijem i isproducirati neku traku, a na dalje samo mixanje i snimanje za novi Mixcast/Podcast Sesh koji sam ponovo počeo raditi na vlastitome Mixcloud kanalu.

Što misliš o online platformama koje su pokrenute diljem svijeta i u nas. Možeš li izdvojiti neke koje su te impresionirale?

Online platforme su super ideja za komunikaciju i dijeljenje kreativnih ideja. Mnogima su upravo takve platforme pokrenule karijere i u potpunosti ih podržavam, a veliki dio i koristim. Od impresija definitivno Mixcloudov servis koji je postao besplatan na tri mjeseca, te omogućio nekim PRO korisnicima da ostvare SELECT status za pretplate, te kako su riješili stvar autorskih prava za live stream usluge, kako se ne bi gasili streamovi.

Twitch i OSB kao besplatna rješenja koja su već godinama u cirkulaciji, no trenutno su pravi pogodak za svakog live streamera. Također očekivano sam dočekao Facebookovu PayPerView ideju, no koliko je to održivo ovako brzo nisam siguran, no vrijeme će pokazati. Apple music je došao u HR napokon, pa tko koristi može napokon kupovati domaću muziku tamo, te naravno Deezer, i nadam se uskoro da će nam doći i Spotify, dok neke redovno koristim, a to su servisi za kupovinu muzike, te naravno moj najdraži izvor svježih i zanimljivih izdanja Hypeedit, gdje se uvijek nađe kroz mjesec 10-20 novih traka i to većinom potpuno besplatno.

Možeš li čitateljima preporučiti neke knjige koje valja pročitati u ovo doba (glazbene ili općenite) ili filmove ili tutoriale za produkciju koje valja pogledati…

Definitivno za video produkciju ako si slažete promo video ili neki manji video zapis, možete pogledati Justin Odisho i CineCom (ekipa koja je postala nedavno poznata radi sa umetanjem Sylvestera Stalonea u Home Alone), a za muziku najčešće pratim SandowickProduction I Point Blank Music School ima zanimljive tutorial.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Dragan Frenky Boy Srdoc (@djfrenkyboy)

Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano