Skip to main content
  • cirillo
  • 30.07.2013.

Glazba na prvom mjestu i iznad svega

Naš suradnik Sergej Snooze porazgovarao je s Cirillom, legendom talijanske scene, kojeg možete uživo čuti i vidjeti na premijernome izdanju Into the Wild festivala.

Naslovna foto

cirillo
 
Kada sam se pripremao za ovaj intervju i malo istraživao, bio sam iznenađen činjenicom da ne postoji baš mnogo intervjua s tobom na netu. Da li je to zbog toga što ne voliš davati intervjue ili je to zbog toga što  želiš da to ostane underground bez prevelike medijske eksponiranosti? 
 
Pa, ustvari ne znam. Davao sam neke intervjue u prošlosti. Zadnje čega se sjećam  je intervju kojeg sam dao za prvo talijansko izdanje Time Warpa. Vjerovatno mi nikad ta komunikacija nije bila najbitnija, ali nije mi ni problem. Za mene je glazba na prvom mjestu i iznad svega. Malo sam old school.
 
Ako prokopamo po tvom  katalogu  proizvodnje i suradnji , možda je najpoznatija suradnja ona s Daturom. Eternity je bila veliki hit, a objavljena je  prije 20 godina. Možeš li nam reći nešto više o ovom projektu? I jesi li očekivao da će to postati tako veliki hit?
 
Projekt s Daturom je bio odlična suradnja koja je proizvela odličan rezultat, posao. Uz Eternity, Yerba del Diablo je također bila veliki hit. Bilo je to prekrasno vrijeme i lijepa atmosfera. 
Datura je bio dobro osmišljen projekt i tada smo napravili dobar posao. Ali nismo bili  svjesni uspjeha koji smo mogli postići. Bilo je dosta osjećaja među nama te mnogo želje za eksperimentiranjem.
{youtube}6hhsgDnTYW8{/youtube}
 
Bio si rezident u klubu Cocorico, koji je bio jedan od prvih klubova u Italiji gdje je započela suvremena clubbing kultura. Kako si se osjećao znajući da si osnova elektronske glazbe u Italiji? Ili si jednostavno to doživljavao kao ljetni posao za mladog DJ-a? 
 
I sada sam rezident u klubu Cocorico. To je moj dom. Počeo sam u 90-ima s DJ-em  Riccijem koji je preminuo 2000. Tamo puštam glazbu na partyjima Memorabilia i ponekad sa Circo Locom. Predivno je puštati glazbu ispod piramide. Za mene je to jedan od najboljih klubova na svijetu..ali to je dio mog života. 
 
Talijani su u jakoj vezi s dance glazbom vec jako dugo, od italo disca do današnjih dana. Možeš li nam reći malo više o tome kako su italo disco scena i house/techno scena bile povezane (ako su uopće i bile povezane)? Dj-i koji su puštali italo disco u klubovima kasnije su počeli puštati house i techno. Da li je to bila logična prijelaz ili su to bile dvije odvojene scene koje nisu bile u interakciji jedna s drugom u širem smislu?
 
Postoji veza između perioda italo- disca i ranijih godina housea i techna u Italiji sa sadašnjom situacijom. U našoj zemlji bilo je nekoliko scena: od Rima do Riviere, kojoj ja pripadam , pa sve do Napolija. Bilo je velikih producenata i velikih klubova kao i raveova i warehouse partyja. Onaj tko je elektronsku glazbu doživljavao na inteligentan način, pokušao je shvaćati i poštivati svaki period i svaku vrstu. 
 
U devedesetima si producirao trance glazbu. Dolaze li tvoji glazbeni korijeni više iz europske glazbe poput techna i trancea ili iz  New York, Chicago house glazbe,  u počecima tvoje karijere kao DJ?
 
Trance glazba je bila period moje karijere, kao i kod nekih drugih DJ-a poput Svena. Moji korijeni  u klasičnoj rock glazbi 60-ih i 70-ih, Stonesi i Led Zeppelin. Moj razvoj kao DJ-a uključuje sve evolucije techno i house glazbe od New Yorka do Chicaga do Detroita i Berlina. Živio sam u Londonu i u Njemačkoj neko vrijeme pa imam sva moguća iskustva. Mislim da je nakraju sve dobro ispalo.
 
Nedavno sam se vozio u autu , slušao sam neku vokalnu traku i sjetio se izdanja iz 90-ih na labelu Azuli i kako su u to vrijeme bili jaki, uspješni. Jesi li bio blizak s Daveom Piconnijem ili je to bio potpuno odvojen svijet? Da li vi, kao nacija, podupirete jedan drugog i na taj način gradite eksport glazbe iz Italije ili svatko radi sam za sebe?
 
Pretpostavljam da se to odnosi na Addiction ili Accellerator producirani na Anodyneu (podlabel Azuli recordsa), Quasistereo,  projekt s mojim prijateljom Rickyjem Montanarijem i Davideom Rubertom i Arlininim vokalom, koja je u to vrijeme bila Rickyjeva djevojka. To su bili dobro obavljeni poslovi s lijepim electro beatom koji je odlično prolazio na danceflooru. Danas radimo na nekim reizdanjima s mladim lokalnim producentima. Dave je uvelike podržao taj  projekt i jako ga cijenim, i dobra je osoba.
{youtube}7uqqvIxBRDA{/youtube}
 
U Italiji postoji posebna podrška produkcije, ali problem je u underground kulturi općenito, a posebno u glazbi. Nema mnogo medija niti dovoljno koordinacije među proizvođačima. Da imamo podršku poput Engleske i Njemačke, bili bi milijunaši.
 
I naravno  moram te  pitati za DC-10? Siguran sam da bi se o DC-10 mogla napisati knjiga i ti si bio dio toga od samog početka , ali ako bi nam to mogao opisati u pet riječi te preporučio YT link za koji smatraš da bi najbolje okarakterizirao DC-10?
 
Andrea Pelino i ja osnivači smo Circoloca. Circoloco je stvoren da bi postao nešto posebno na Ibizi i to nam je uspjelo. Ovaj video vezan je za Circo Loco @ Barcelona Sonar Off as Quarantena.
{youtube}hwfDBVQ6Uss{/youtube}
 
 
Kako dolaziš u Hrvatsku, bit će zanimljivo čuti kakva ćeš iskustva tu doživjti. Kako bi opisao Hrvatsku znajući neke stvari koje si pročitao ili po pričama?
 
Mnogi su hvalili hrvatsku publiku i vrlo sam uzbuđen što odlazim tamo svirati i sam vidim kako stoje stvari. Kažu je u Hrvatskoj odlična, nevjerojatna energija, kao i u Italiji prije nekoliko godina i veselim se zbog toga. Poznajem produkciju Petra Dundova i jako mi se sviđa.
 
Tko bi po tvom mišljenju mogao biti “sljedeći Cirillo” talijanske house i techno glazbe za 10 godina? Koga nam možeš preporučiti od mlađe generacije DJ-a/producenata?
 
Upravo sam započeo novi projekt naziva Quarantine s Martinom Marineom iz Genove, poznatijim pod imenom Mass Prod i rezidentom na Circo Locu. On je odličan producent koji živi u Berlinu. Mislim da bi naša prva ploča trebala izaći u rujnu ili u listopadu, ali već imamo nekoliko traka spremnih. Mislim da bi Mass Prod mogao postati vrlo dobar DJ na međunarodnoj sceni.
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano