Skip to main content
  • alt
  • 2.09.2015.

Homeboy za Sonus i Klubsku

Marko Pelaić poznatiji je u elektroničkim sferama kao Homeboy i jedan je od krakova ekipe koja je započela noviju generaciju zagrebačke scene s Pytzekom i Sergejem kao i pokretač House is OK labela.

 
Ova dva imena ujedno odjeljuju i različite aspekte njegove persone koja balansira na oštrici klasičnog glazbenika, instrumentalista i inženjera tona s diplomom SAE škole i elektroničkog umjetnika koji živi za vinile i tjera na pogonsko gorivo flaneriranja starim soul, house i jazz pločama. To rezultira nevjerojatno modernim zvukom s oldschool štihom. Marko sam u intervjuu objašnjava ovo samo tako da je produkt svoga vremena i da iskorištava nove mogućnosti koje nudi tehnologija i novi načini stvaranja glazbe.

alt

 
Uz Sergeja i Pytzeka duge je ugodne noćne sate porvodio u Sirupu i nakon izdanja na londonskom Hypercolouru, Bureku i nastupa na mnogim festivalima s prijateljima iz Njemačke ostvaruje njihov kolektivni dječački san i nastaje House is OK label. Ovaj moderni umjetnik s retro štukaturom u iscrpnom intevjuu povodom Sonusa za tvoju Scenu podijelio je mnogo toga. 

alt

 
Od priče o početcima i bubnjanju klinca zaljubljenog u ritam, preko upoznavanja Sergeja Snooozea, hanganja u šibenskom CD shoppu, kupovanja glazbe na slijepo, prženja CD-a za 20 kn, preko mogućnosti ekperimenta pred obrazovanijom publikom, programskih razlika njemačkih i domaćih klubova, Sonusa kao internacionalne platforme i iskrenog poziva za sviranje na festivalu, pa sve do priče o tome kako su nastale "Kaprije EP" i potpuno inovativna traka "Sedam" sa sedmo-četvrtinskom mjerom kao rezultat eksperimenta spajanja balkanske glazbe i housea.
{youtube}7jFNXVbX9rk{/youtube}
 
Ostavljamo vas dalje s riječima samog tipa koji najviše od svega cijeni ostvarenje kreativnih ciljeva! Stisni play ovdje ili klizni na službenu Tubu Klubske i enjoy!

 

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano