Skip to main content
  • 28.12.2015.

I KS intervjui godine su…!

Kako to obično i biva, kraj jedne etape donosi vrijeme za promišljanje i refleksiju, pa tako i onima koji svoje dane poklanjaju vama na ovim stranicama. 

 
Donosi onu emociju sretno zamišljene menlankolije u koju klizneš poput po tebi oblikovane meke kožne rukavice i rezimiraš sve što se dogodilo. U uredne ladice slažeš sinopsise svega što si naučio, iskustva kojima si bio izložen i veze koje si stvarao putem. S visoke kule kraja mnogo je lakše retroaktivno upisati značenja u događaje sa svime što sada znaš, a nisi znao dok si živio u žiži.

 
Tako u duhu rezimea i bacanja pogleda preko ramena na prethodnih 12 mjeseci i KS stvara svoje vlastite napolitanke prošlog, pa ovog puta uranjamo u presjek najznačajnijih i najčitanijih intervjua godine. Sjeli smo na čašicu razgovora s mnogima, slušali njihove riječi, stavove, filozofije, planove i snove, ali neki su iskočili u prvi plan.
 
Kao najčitaniji intervju pokazao se baš iransko-švedsko elektroničko ušće Arila Brikhe, koji nam je sletio na podije DEPO kluba u osvit početka 2015. Pa što je imao za reći tip koji nastoji i dalje slijediti nit strasti, boreći se protiv toga da ono što voli ikada nazove poslom, provjeri niže. Posao i poziv nisu ista stvar i razlika je opipljiva.
Aril Brikha: Volim da moji live setovi budu što je moguće više "live"
boogaloo nye

 
Sljedeći je bio naš vlastiti Darko Stojaković aka Joe2Shine koji je nakon 15 godina na sceni u prvom redu, 140 pređenih klubova, početaka u klasičnom okruženju glazbene škole i prestrojavanja ljubavi na elektroničko ostavio naše čitatelje s najiskrenijim savjetom koji je mogao dati: "Ostavi se tračeva. Radi svoj posao i gradi svoju viziju karijere". A gdje ga loviš uskoro? Putevi vam se ukrštavaju ukoliko novogodišnju zoru čekaš na podiju Galleryja!

 
Zatim je na listi Torres. Ponosni jahač elektroničkog i tatica BItch Blacka koji je proslavio 15 godina na sceni i to baš ni više ni manje nego u Lazaretima, gdje ćeš ga zateći i ove Nove kako veže posljednje konce za nastup Miss Sunshine na najdužu noć u godini.
Torres: "Techno i house. Zar postoji nešto treće?"

 
Iz vrućeg Brazila stižu meke ženske ruke techno matrijahata u vlasništvu Fernanade Martins koju ponekad slušaš i u alterego inačici Dot Chandler. Predana, precizna, neumorna, koncentrirana na napredak i učenje uvrstila se među globalne techno/hardtechno velikane i vraća nam se iznova ove novogodišnje noći na podij zagrebačkog DEPO kluba.
Fernanda Martins: "Možemo učiti od svakoga i u bilo kojoj situaciji"

 
Među najčitanije se uvrstio i intervju dobrog duha svega što je bilo i ima doći domaće elektronike, Pere FullHousea. Neprekidno posvećen stvaranju baze onih koje zanima isključivo glazba kada s nje oguliš svu preproduciranu mašineriju. Jedan od najdugovječnije gospode za nacionalnim i internacionalnim pultevima podijelio je s nama neka razmišljanja o Moondance festivalu, a Staru godinu ispraća u Jungli i na Rivi.
 
S nama je i još jedan starosjedioc, poglavica i mudrac "britanski tatica housea i techna", Eddie Richards, koji je u veljači zatresao splitsku O`Haru od temelja do krova. Pa posudi oko priči o promjenama kojima je svjedočio kroz trideset godina elektronike.
Dok god traka ima dušu puštat ću je bez obzira na to tko je autor

 
I kao posljednje, ali nimalo manje važno, mjesto uvrstila se zagrebačka legenda Kristijana Nardića kojeg ti bolje poznaješ kao DJ Kiki. Najmlađi urednik Radija 101 i vođa kultnog Deep FM-a već sredinom 80-ih stajao je u centru elektroničkog uragana koji je tek dobivao zamah.
 
I tako si ovdje s nama, nekoliko dana od svježeg početka. Tko zna što donosi 2016.? Kakve promjene, mutacije i revolucije čekaju iza ugla? Nemoj se ni zamarati donošenjem velikih odluka koje ćeš prekršiti do 3. siječnja i zatim sjesti na Krivnja Express. Sve što želiš mijenjati mijenjaj danas, 1.1. je samo datuma na kalendaru, a kormilo je tvoje da upravljaš plovilom sebe bez obzira na ponedjeljke i Nove i Stare godine. Pa do novih priča s velikima pozdravljamo vas!
 
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano