Skip to main content
  • 29.12.2015.

Ian Pooley: Dajte si vremena da razvijete svoj vlastiti zvuk!

Od 1991. njemačkom audiosferom vlada Ian Pooley. Na satu kuca 2 i pol desetljeća karijere, a Ian i dalje stvara jednakom strašću kao i kada je tek stupio u studio ostajući i dalje old school house i techno orijentir sa štukaturom novog i neobičnog.

 
Preko desetljeća vlasnik Pooledmuisca i njegove friške ovogodišnje techno sestrice, Montage labela, pakira kofere i iz berlinskog doma slijeće na tlo mutirajućeg glasnog splitskog Kameleona kako bi baš s tobom dočekao zoru novih početaka na NYE u režiji E! Nightsa! Pa posudi nam oko na nekoliko trenutaka i zaroni u Ianov svijet koji je ljubazno s nama podijelio nekoliko priča, metoda i savjeta.

 
1. Dobar dan gospodine Pooley. Prvo, svakako želimo izuzetno sretne blagdane od svih sa Scene. Pa da započnemo. Poklonili ste dva i pol desetljeća elektroničkoj glazbi. Što se promijenilo u ovom vremenu i što vidite u budućnosti? Kao mali presjek duhova elektroničke prošlosti, sadašnjosti i budućnosti…
 
Zahvaljujem, i vama također! Za mene osobno i za moj način rada u studiju nije se baš toliko promijenilo jer volim raditi na više manje jednak način na koji sam radio u 90-ima. Govorimo li o DJ-ingu tu se dogodilo mnogo promjena, npr. od dolaska društvenim mreža moraš provesti mnogo vremena promovirajući sebe i svoj rad. Ovo je dobra stvar ali zaista nekada može postati naporno.
 
2. Imaš prilično specifičan način produciranja glazbe i ne bojiš se miješati analogno i digitalno. Možeš li podijeliti s nama više o ovom procesu? Kako stvaraš svoju glazbu?
 
Sjećam se vremena kada je postalo pomodno producirati isključivo putem računala i svi su prodavali svoju staru opremu. Neko vrijeme sam mislio da bih se trebao pridružiti pokretu i mnogo sam vremena proveo navikavajući se na rad u Abletonu i Logicu. Ubrzo sam odlučio da ovo nije baš 100% za mene pa sam iznašao svoje rješenje. Stvaram glazbu sa svojim strojevima i sintisajzerima. Logic koristim samo kao osobni suvremeni "tape machine" u smislu da snimim traku i editiram nekoliko stvari. Gotovo i ne koristim plug inove.

 
Ovo je možda malo kompliciranija opcija, ali je upotpunosti moj način produciranja i mislim da mi pomaže da održim i razvijem svoj vlastiti zvuk.
 
3. Koja je razlika između dva vlastita labela Pooledmusic i Montage? Koje različite misije su njihovo pogonsko gorivo?
 
Pooledmusic je uglavnom house glazba i sve njene varijacije, a Montage je techno na način na koji se meni sviđa, onaj iz sredine 90-ih (funky) techno kao recimo rane stvari Peacefroga ili Blueprinta.
 
4. Što pripremaš za slavljenički nastrojenu ekipu u splitskom Kameleonu za Novu? Što mogu očekivati i možeš li nam pustit koji spolier da klizne kroz pukotine?
 
ahahahaha neću pustiti Princeovu "1999". Uglavnom će biti moji trenutni favorit plus nekoliko klasika koje sam većinom editirao pa bi mogli zvučati ponešto drugačije.
 
5. Wild Card pitanje: Koja je najvažnija karakterna osobina koju bi pojedinac trebao imati embeddanu u sebi  kako bi bio udpješan u bilo ćemu čime se naumi baviti?
 
Strpljenje!
 
Ostanite ponizni!
 
Dajte si vremena da razvijete svoj vlastiti zvuk!
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano