Skip to main content
  • Def Mix Crew
  • 18.12.2007.

Intervju: Def Mix Crew

Cjelokupni sastav Def Mixa čine David Morales, Frankie Knuckles te Hector Romero iz Amerike i Satoshi Tomiie iz Japana. Nedavno su proslavili 20 godina rada svog Managementa velikom turnejom po cijelom svijetu. Radeći za Def Mix rado su viđeni gosti u svakom klubu ili na svakom kontinentu. Sva četvorica posjeduju neizmjernu kvalitetu bilo da su samo DJ-i ili producenti elektroničkog zvuka.

Piše: 

Naslovna foto

Def Mix Crew

Međusobno se nadopunjuju i s time raste njihovo samopouzdanje, inspiracija kao i kvaliteta bilo da mixaju, remixiraju ili produciraju. Iza njih stoje nebrojeni naslovi u house glazbi. Povodom 20. godina Def Mixa, objavljena je i kompilacija "Def Mix Classics" koju je na 3 CDa kompilirao Hector Romero a izdao Defected Records.

Pitanje: Možete li se svi ukratko predstaviti, kazati tko ste i po čemu ste najpoznatiji?

David Morales (DM): Ja sam David Morales, direktor Def Mix Productionsa dolazim iz New Yorka (Brooklyn), i vjerojatno će se i kolege složiti da sam zaslužio najbolju poziciju u našem team-u: Def Mix 1!

Frankie Knuckles (FK): Moje ime je Frankie Knuckles a ja sam Def Mix 3. Prvi i drugi mogu mijenjati pozicije ali ja sam uvijek treći član Def Mixa ! Živim u Chicagu i poznat sam kao kum house glazbe – "Godfather of House Music".

Hector Romero (HR): Hello hello! Ja sam Hector Romero. Ako me poznate možete me slobodno zvati Baby Hack. Dolazim iz Bronxa i po čemu sam ono poznat?? Po tome što uvijek imam osmijeh na licu.

Satoshi Tomiie (ST): Da li je mene sada red? Ja sam Satoshi Tomiie.. Dolazim iz japanskog Tokya a po čemu sam najpoznatiji teško je reći. Recimo danas sam nešto usporeniji pa računajte na to.

DM: Ja ću odgovoriti za njega! On je ekstraordinarni DJ i producent.

Pitanje: David, kako je došlo do stvaranja Def Mixa i da li si mogao zamisliti tada da će projekt postati tako poznat i popuralran kao danas?

DM: Def Mix je nastao krajem 86., početkom 87.g. U početku sam ime koristio samo za remixiranje. Mnogi drugi su u to vrijeme bavili se sličnim poslom pa su uzimali razne loše pseudonime stoga sam ja na smišljanju svoga poradio malo više. Tada je riječ Def za mene značila nešto dobro pa sam je počeo koristiti. Udružio sam snage s Judy Weinstein a uskoro se pojavio i Frankie iz Chicaga. Nije bilo nikakve namjere da Def Mix postane nešto veliko što je danas, bilo je to samo ime koje sam kako rekoh koristio za remixiranje. Nije bilo nikakvog plana.
Pitanje: Dobro, Frankie, Satoshi i Hectore, kada ste vi postali dio ove priče?

FK: Mislim da sam ja došao prvi. To se dogodilo taman kad sam preselio u New York a tad mi se i nudilo mnogo posla pretežno iz Velike Britanije. Imao sam i ponuda iz NY-a iz različitih izdavačkih kuća i rekao sam sebi da trebam nekoga tko će me predstavljati. Trebao sam Management koji će mi dogovarati remixe, nastupe. Tada sam sreo Judy koja mi je ponudila ulazak u Def Mix. Pričala mi je o Def Mixu i David Moralesu. Iako je za menom ostalo puno posla u Chicagu sve su to bili uglavnom loše plaćene stvari pa je odlazak u New York i Def Mix došao u pravo vrijeme. Rad s Davidom i svim inžinjerima te programerima u ovom timu bio je pun pogodak.

ST: Ja sam došao u Def Mix nakon što sam susreo Frankiea u Japanu dok sam bio na fakultetu. Pomagao sam nekima u organizaciji nekoliko partija a tada je Frankie bio na turneji po Japanu.

FK: Da svirao sam svaku noć 7 dana zaredom tamo.

ST: U biti, sjećam se da su mi organizatori ponudili da im napišem 7 različitih pjesama za 7 različitih partija . To je bio susret mene i Frankie, nakon toga odletio sam u New York i predao im demo.

HR: Bio je vjerojatno na kazeti.

ST: Vjerojatno jest! Ha ha! No nakon dolaska u New York nisam se stigao naći s njim pa je to učinio moj prijatelj. Frankie je pitao Judy i Davida mogu li im se pridružiti.

HR: Ja sam došao oko 94. Tad sam bio mladi DJ iz Bronxa, koji je organizirao partije po gradu a taj put specijalno me bookirao promotor iz grada da sviram s David Moralesom za vrijeme državnog blagdana. Do tada Davida nisam nikada sreo ali ponekad bi znao slušati njegove nastupe u klubu Red Zone. Nakon ovog nastupa David me pozvao da mu budem warm-up u Red Zoneu što mi je otvorilo vrata. U to vrijeme radio sam za jednu izdavačku kuću ali nisam bio prezadovoljan pa mi je Morales ponudio da pređem kod njih i radim za Definity Records što sam i učinio.

Pitanje: Frankie, ti si vlasnik Grammy nagrade. Kako se osjećaš?

FK: Bio sam pre-ponosan što sam Grammya dobio i donio ga kući k Judy i Davidu. To je zaista najveće životno priznanje.

DM: Ha ha!

FK: Ozbiljan sam!

DM: Ono što je bitno je da jedan od nas ima tu nagradu.

Pitanje: Hector. Je li teško biti label manager i DJ koji svira svuda po svijetu?

HR: Da! Ha ha! Ali volim to, volim raditi i putovati. Volim da tvrtka napreduje. Bit ću DJ do kraja života i ne bi ovaj posao mijenjao za ništa na svijetu. Ponekad je teško raditi na izdanjima ali pošto nisam producent sve dođe na svoje.

Pitanje: Uzimate li inspiraciju jedan od drugoga?

HR: Uvijek. Za mene kao DJa uzimam pomalo inspiracije od svakoga. To je dobar način napredovanja i učenja, oni su ipak moja braća.

DM: Najvažnija stvar ovdje je da mi uvijek podržavamo jedni druge. I ne samo u glazbi nego općenito u cjelokupnom životu.

FK: Bilo je interesantno kad se Satoshi pridružio našem timu. On je bio DJ i producent za kojeg niko do tada nije čuo a imao je sjajne produkcije. Definitivno je utjecao na svih nas u Def Mix i dao nam inspiracije za dalje. Uzeti element rada, glazbe ili tehnike od svoga kolege za mene je dobra stvar.

DM: Satoshi voli svirati na klavijaturama tijekom mojih setova. Znamo raditi live remixe zajedno koristeći, bubnjeve, efekte, itd. To je odlična stvar za oboje jer se tako nadopunjujemo.

FK: Kada slušate album koji smo ja i David producirali morate znati da to ne bismo mogli napraviti bez utjecaja Satoshi Tomiiea. Satoshi je bio centar ovog izdanja. On je dao nešto tom izdanju.

Pitanje: 20 godina Def Mixa slavite a još uvijek kažete da učite?

DM: Mislim da nikad ne smijemo stati s učenjem i razvojem..

 

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem